Deschid geamul destul de mare al băii și mă urc pe cada ca sa ajung la briza nopții ce mă aștepta. Scot bricheta din pachet împreună cu o țigară, o aprind și trag cu putere în piept. Ma sprijin în coate doar pentru a ridica picioarele ce începeau sa îmi amorțeasca.
Toată ziua asta am purtat-o ca pe o greutate lăsată pe umeri, stresul pe care l-am simțit se eliberează cu fiecare fum pe care îl scot din plămâni. Durerea dispare, totul dispare, las ca ultimul fum sa se piardă în negura nopții și sting țigară în scrumiera ascunsa în burlan și închid geamul. Las pachetul de țigări pe chiuveta știind ca în noaptea asta o sa îl folosesc de mai multe ori.
Îmi dau jos tricoul și pantalonii scurți, rămânând doar în lenjerie intima apoi mă ascund intre așternuturile patului. Mângâi cu atenție partea lui simțind cum stomacul meu se strânge ca un ghem. Perna lui ii împrăștia mirosul specific, mirosul pe care îl simțeam de fiecare data când ma strângea în brațe, de fiecare data când era lângă mine.
Gata Iris! Oprește-te! Sincer, faci numai decât sa iti plângi de mila decât sa înghiți ca asta e prezentul și acela a fost trecutul peste care trebuie sa treci. Trebuie sa fi puternica, sa te schimbi și sa arati ca poți! Îmi repet aceste cuvinte în minte pana când adorm.
Perspectiva Ludmila
Îmi e foame, de ce mereu la ora asta îmi este foame? Ma ridic de pe canapea mergând spre bucătărie, deschid mai întâi geamul pentru a scăpa de aerul închis. Sincer cred ca o sa îmi fac o mica salata de fructe pentru ca am dat de niște căpșuni, ananas, mango și grepfrut alb prin frigider. Le scot așezând totul pe masa, merg după un cuțit. În sertarele din corpul de mobila în care era incorporat și frigiderul dar nu este nici măcar unul singur. Caut cu privirea pana când vad suportul de cuțite din coltul blatului. Iau unul mai micuț, iar când ma întorc pentru a merge la masa mă împiedic de ceva facandu-ma sa cad, cuțitul taindu-ma în palma.
Tresar la vederea sângelui ce se scurgea pe gresie și pe picioarele mele. Înghit în sec și mă ridic ușor apoi acoperind rana cu un prosop găsit la nimereala. Merg pe vârfuri pana în debaraua din capătul holului de unde iau trusa de prim ajutor și câteva cârpe cu care o sa șterg sângele din bucătărie. Mă bandajez încercând sa înghit toate gemetele de durere la momentul când am turnat dezinfectantul.
Șterg pe jos îndepărtând sângele de pe gresie și apoi pun la loc toate fructele în frigider, mi-a pierit pofta de salata de fructe. Urc în camera mea așezându-ma în pat. Leon cred ca e pe la Matteo prin camera sau in sala de muzica ajutându-l sa termine acea melodie de dragoste. Îmi privesc mana în lumina ștearsă a lunii ce intra de după draperiile jumătate trase, "Toate se întâmplă cu un motiv!" absolut tot ce ti se întâmplă să întâmpla cu un scop, acel scop fiind menit sa te facă mai puternic, mai matur, sa iti dărâme lumea iar apoi sa te lase sa muncești pentru a o reconstrui.
Perspectiva Iris
Sunetul enervant al telefonul mă trezește din scurta motaiala în care intrasem, îl verific văzând notificarea. Gaston a distribuit o postare, cred ca a ajuns în L.A. a pus o poza cu el împreună cu Maxi. Zâmbea asa de frumos, zâmbetul radia toată fericirea ce o purta. Mă bucur pentru el.
O durere crunta de abdomen mă ia făcând ca tot ce mâncasem azi sa vrea sa vina înapoi. Fug la baie golind totul în vasul de WC. De la ce mi-a venit sa vomit? Doar...nu nu nu...nu are cum! Ma ridic lăsând de-o parte durerea de cap și caut prin masca de la chiuveta testele de sarcina pe care mi le-a luat mama atunci când ne-a lăsat pe noi în casa.
Scot unul și fac testul, aștept timpul necesar și îl verific. Negativ, perfect, mai fac unul doar ca sa fiu sigura, negativ! Pentru o secunda inima mea a luat-o la goana, eu nu sunt capabila sa grija de cineva, eu de abia am grija de mine, dar de un copil.
...Dimineața...
Mă trezesc, evitând amorțeala, a ridic din pat pentru a lua alta pastila contra durerilor și pentru a ma spala pe fata. Aceasta noapte a fost groaznica, cred ca am dormit cam o ora jumătate. Azi trebuie sa merg la Showroom pentru a alege un motor, dar mai întâi sa îl sun pe prietenul tatei. Mă îmbrac cu ceva mai gros, nu este ceva normal pentru mine dat chiar mi-e frig. O pereche de blugi negrii cu talie înaltă și o maleta neagra care vine băgată în blugi iar peste o cămașă în carouri mai larga și mai lunga.
Îmi aplic un machiaj cat sa acopăr cearcănele și sa nu fac vizibil faptul ca sunt palida ca o fantoma. Văd că am un mesaj de la Gaston, cred ca o sa șterg notificarea, sincer nu am chef de nimic și nici măcar ce un simplu "Ce faci?".
Apelez numărul prietenului tatei, prezentandu-ma și spunându-i ce vreau, a fost surprins de telefon dar m-a asigurat ca o sa îmi găsesc motorul perfect printre sutele pe care le are. Sper ca are și stikere pe gustul meu pentru a-l decora. Merg jos sa mănânc ceva, apoi găsesc momentul ca sa plec.
Mă duc la frigider luând cutia de lapte, iar apoi scot dintr-un dulapior cutia cu cereale. Îmi torn laptele într-un bol și peste pun cerealele, n-am mai mâncat cereale cu lapte de când eram în liceu. Parca totul era mai ușor atunci, totul era simplu și nu trebuia sa suferi asa de multi după cineva.
--- Neața Iris!---Matteo mă îmbrățișează pe la spate sărutandu-mi creștetul capului
--- Neața, ce faci?---îl întreb zambind fals pentru al face sa creadă ca nu am nimic
--- Eu fac bine, dar tu îmi poți spune ce bubuiai astăzi pe la trei dimineața?---rade scurt turnandu-si și el lapte în bol
--- Eu cum am ajuns acasă m-am culcat și am dormit pana acum.---mint încercând sa îi evit privirea
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...