Intra în bar simțind cum inima ii tresare de fericire, toți sunt aici pentru a-i face o frumoasa surpriza. Striga "Surpriza!" și imediat apoi se formează o îmbrățișare uriașă. Lipsește o persoana, Matteo. Îl cauta cu privirea prin toate colturile localului, nu e. În secunda în care blonda renunța în al mai cauta cortina ce învelea scena este data la o parte, pe un scaun înalt stand Matteo cu chitara în mâini.
Imediat atrage atenția tuturor, mai ales a ei. Își zâmbesc reciproc.
--- La multi ani, Iris!---spune el privind-o de pe scena
(Play)
În melodie lenta răsună tare din boxe, ea recunoaște melodia. Îl privește și își amintește ca a mai auzit melodia, se auzea din camera lui. Începe sa cânte privind-o fix, formând un contact vizual intens. Tenul ei devine imediat roșiatic simțind ce nu a mai simțit de mult timp, de când erau împreună. Își așează o șuviță după ureche zambind larg, se simte ca în liceu când traia dragostea adevărata.
Este luata prin surprindere și adusa pe scena, lângă el. O prinde de mana transmițându-i sute de fiori prin tot corpul. Îi mângâie dosul palmei cu degetul mare în timp ce continua sa cânte melodia dedicata ei. Lasă chitara jos, în suportul de lângă scaun, ia microfonul în mana și se ridica în picioare în fata tuturor. Blonda rămâne încremenita, e de-a dreptul socata. Respira greu, ochii i se umezesc. Nu poate tine închisă aceasta emoție și își lasă lacrimile sa izbucnească. Își așează mâinile după gatul sau și îl îmbrățișează strâns, el face la fel. E în soc, plânge de fericire dar totuși simte ca e și speriata. După luni întregi în care Matteo nu putea face nimic fără scaunul cu rotile acum sta în fata ei în picioare fără a avea vreo problema.
Se dezlipesc din îmbrățișare, trupurile lor parca dorind ca ei sa stea nedezlipiti pentru totdeauna. Melodia se opreste și ea, lăsându-i aplauzele celor din bar sa fie auzite. El ii oferă un sărut pe obraz, un sărut dulce ce o pregătește pe blonda pentru ce urmează.
--- Îmi pare rău pentru tot ce ți-am făcut, ai suferit mult din vina mea iar eu nu am fost în stare sa îmi repar greșelile la început pentru a te feri de suferința. Am preferat sa cred ca dacă ma ascund după o imagine a unui băiat perfect ma voi ascunde și de sentimente, dar nu a fost chiar asa. Simțeam pe zi ce trece ca eu încă te iubesc și în fiecare zi te iubeam și mai mult. Ai fost lângă mine pentru orice chiar dacă nu meritam. Iris, te iubesc!---o priveste în ochi, Nico vine lângă scena și îi înmânează o cutiuță neagra din catifea--- Vrei sa fi soția mea?---se lasă în genunchi în fata ei
Rămasă fără cuvinte, fără puterea de a lega o propoziție aproba din cap lăsând alte lacrimi sa curgă. Suspina și îl lasă să îi așeze inelul pe deget, același inel ce i-a lagat prima data. O prinde de talie, o lipește de el și o sărută tandru pe buze. Momentul lor special după atâta timp în care au suferit dar nu și-au găsit alinare în brațele celuilalt.
--- Te iubesc Matteo!---ii șoptește la ureche după ce sărutul este rupt din vina oxigenul ce s-a terminat mult prea repede
Coboară împreună de pe scena, fiind felicitați de toți, însă asta nu e prea important. După un an întreg au reușit sa se găsească unul pe celalalt lăsând la o parte orgoliile, trecutul și suferința. Se așează la masa, lângă ceilalți ținându-se de mana.
--- Cat de mult ma bucur pentru voi!---italianca își bate prietena pe umar
--- Frumoasa noastră fetita este iar ceruta de soție!---Ludmila le zâmbește dar ii arunca o privire fulgerătoare lui Matteo
--- Am înțeles, o sa am grija de ea.---ridica mâinile în semn de predare
Toti rad, Leon cu o mișcare clasica în care se preface ca se întinde astfel reușit sa își așeze brațul după umerii acesteia. Ludmila își întoarce privirea spre el în acel moment fiind sarutata. Din jurul lor se aud câteva sunete de uimire, se pare ca în aceasta seara s-a mai rezolvat un cuplu. Totul ajunge sa fie ca la început, aproape ca la început, unii mai au și copii.
Iris își atinge cu vârfurile degetelor inelul, la fel de frumos ca atunci. E fericita, într-un final după atâta timp e fericita. Este iar cu marea ei iubire. El o tine strâns de talie, nu vrea sa îi dea drumul.
...Mai târziu...
Abia au ajuns acasă, fiecare s-a îndreptat în cate o direcție mai puțin Matteo și Iris. Ei au rămas în living, pe canapea. Blonda se descălța de sandalele cu toc ce acum îi par foarte incomode și se așează pe picioarele lui.
--- Mi-a fost dor de tine...---murmura el scufundandu-si fata în pieptul ei
--- Și mie mi-a fost dor de tine.---îl mângâie ușor pe cap
--- Ai vrea să facem ceva...---o sărută umed pe piept și pe gat
--- Da.---ii sopteste la ureche simțind amândoi acel impuls
Zâmbește pervers, ea surâde. O ridica în brațe, iar ea își încolaceste brațele în jurul gatului sau. Urca scările ușor ajungând în dreptul ușii, o deschide ușor și intra. O privește în ochi, e complet vrăjit. O sărută apăsat și o așează pe pat. Continua sărutul devenind astfel un sărut pe care și-l doreau de mult timp.
Cretul își deschide cămașa aratandu-si abdomenul lucrat în fata ei. Blonda își mușcă buzele și se ridica in picioare, îl împinge pe pat. Se dezbracă de haine într-un mod senzual făcându-l sa înnebunească. Rămâne în lenjerie intima și se așează deasupra lui. Îi sărută și mușcă pielea gatului coborând cu săruturile pe abdomen. Mana ei ii masează ușor masculinitatea întărită. Îi desface sutienul pentru a se bucura de sânii ei voluminosi.
E rândul ei sa stea dedesubt, tânărul își atinge limba de sânii ei tachinandu-i ajungând sa se întărească îmediat. Ajunge repede la destinația pe care o dorea, zona cu cele mai multe terminații nervoase, zonă ce acum este mai umeda ca niciodată. Îi coate chiloțeii din dantela și îi sărută feminitatea. Își introduce ușor limba în interiorul ei ascultându-i cântecul plăcerii, introduce un deget cu care face mișcări lente în timp ce limba lui ii masează clitoristul.
Mâinile ei sunt prinse în parul lui, trăgându-l și mai aproape decât se poate. Urca cu săruturile pe coapsele ei apoi se muta pe abdomen formând cerculete micuțe cu limba. Lasă boxerii sa cada de pe el, își trece mana peste membrul sau întărit, se apleacă după un prezervativ dar înainte de asta este oprit din iubita lui.
Ea se așează pe marginea patului, mana ei cuprinde ii membrul. Rămâne profund impresionat când ea își atinge buzele ce capul membrului începând sa își miște limba pe el. Încearcă sa îl ia Pe tot în gura continuând cu mișcări în sus și jos. Cretul îi prinde tot parul în pumn și cu cealaltă mana ii mângâie clavicula. Ea își termina treaba în acest capitol și se ridica în picioare find cuprinsa într-un sărut lung.
Matteo ia un pliculeț argintiu cu sigla mărcii de prezervative și rupe ambalajul cu dinții și și-l întinde pe lungime. Se sprijină în brațe deasupra fetei ce îl privește vrăjita complet. Se poziționează la intrarea în zona sensibila. Își presează abdomenul de al ei și intra simțind cum a tresărit. O sărută pe gat framantandu-i pielea asa fel încât petele vineții sa îi împodobească gatul.
Face mișcări circulare de du-te-vino făcând-o pe blonda sa își muște buzele și sa geamă de placere. Mâinile ei s-au prins după gatul lui trăgându-l mai aproape. O sărută apăsat în momentul când mărește ritmul mișcărilor. Simt amândoi ca finalul vine.
Ea deja începe sa tremure din cauza orgasmului ce ii răpește toate puterile. Geme făcându-l sa zâmbească larg, e fericit. Ejaculează în prezervativ și îl lasă lângă pat. O cuprinde cu bratele și îi oferă un sărut pe frunte înainte de a adormit.
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...