Capitolul 3

120 9 0
                                    

Abia ce am venit de la spital. E ora 12 după-amiaza. Mă pregătesc pentru a pleca la Roller. Îmi iau geaca de piele neagra și cobor în living unde Matteo mă aștepta ca de obicei în dreptul scărilor cu patinele în mana.
- Gata!
- Hai.
O iau înaintea lui și merg spre masina. Mă așez în dreapta și aștept ca și el sa urce. Pornește masina și plecam.
C.T.
Eu/ Da Gaston?
Gaston/ Unde ești?
Eu/ Mai am puțin și ajungem la Roller. De ce?
Gaston/ Pentru ca sunt iubitul tău și mă interesează ce faci și unde ești?
Eu/ A da?
Gaston/ Te rog sa nu mai fii așa cu mine, eu te iubesc!
Eu/ Și eu dar nu vreau sa vorbesc acum despre asta.
Gaston/ Ok, vreau sa știu la cat terminați antrenamentul.
Eu/ De ce?
Gaston/ Pentru ca vreau sa vi sa mă vezi cum fac cover-ul ala.
Eu/ Ok. Pa.
Gaston/ Pa.
Sf.C.T
- Ști care e faza, nu vreau sa mă bag dar nu ar trebui sa mai fi asa de distanta cu el. Pana la urma el era așa deoarece făcea cover-uri nu te înșela sau ceva de genul.
- Am ajuns!*coborând din mașină
- Mereu la fel de Iris!*coborând după mine
Intram în Roller și mergem direct la dulapuri. Îmi scot patinele din dulap apoi le încalț. Ies pe pista și dau de Tamara.
- Bună Tamara!
- Hei Iris! De ce nu ați venit mai devreme?
- Francesca, a născut azi.
- Pe bune? Aii ce mă bucur pentru ea! Și e fata sau băiat?
- Fetita, Selena o cheamă.
- Vai da ce nume frumos.
- Dah.
- Bună Tamara!
- Ah bună Matteo. Acum puteți sa repetați cum nu mai e nimeni pe pista.
- Ok.
- Începem cu încălzirea?
- Ca de obicei.
Facem pașii de baza apoi începem adevăratul antrenament.
- Uite Matteo, m-am gândit la pasul asta.
Îmi iau avânt și fac un triplu axel picand pe piciorul opus în alunecare in spate.
- Ne întâlnim și tu ma ridici pe umar eu stand pe spate, te învârti cu mine și după mă lași jos, apoi mă lași pe spate ținându-ma de mana
- Bun, e foarte bine! Acum hai sa încercăm!
Facem exact ce am zis mai sus și ne-a ieșit genial.
- Am și eu o idee pentru început. Venim fiecare dintr-o parte și trece printr-un X și apoi ne oprim. Ne apropiem și facem tunelul, apoi tu continui sa înaintezi stand jos cu un picior ridicat.
- Sau continui alunecarea în picioare în cumpana, tu vi și mă prinzi de picior ridicandu-ma deasupra capului în lebada, dai tura la pisat și după încet încet ajung sa ma ții de o mana și de un picior cat timp tu te învârti.
- Suna genial! Apoi facem axelul și ne mai gândim la mișcări.
- Mpai axelul ar fi de final și mai cautam pentru mijlocul exercițiului.
- Da. Hai sa vedem dacă iese.
Merg în spatele lui și mă pregătesc de tunel. Tunelul consta în a sta jos pe pâine în timp ce înaintez în fata. Matteo mă prinde de mâini și mă trage de mâini printre picioarele lui. Asta e tunelul. Mă ridic și fac cumpana. El vine și mă prinde de picior și mă ridica deasupra capului în lebădă. Da tura pistei și se oprește. Mă coboară încet și ajung sa fiu ținută doar de o mana și un picior cat timp el se învârte. Mă lasă pe picioarele mele. Mă prinde de talie și mă lasă încet pe spate. Când ma ridica ma lipește complet de el. Câțiva centimetri ne despart. Îi simt respirația fierbinte cum se izbește de buzele mele provocând înăuntrul meu o revoluție totala. Se apropie mai mult pana formam sărutul de mult așteptat. Încerc sa îl trag mai aproape de mine dar nu pot, corpurile nostre deja sunt lipite unul de celalalt. Mâinile mele fug după gatul lui cat timp ale lui se plimbau pe spatele meu. Mă ridic încet pe vârfuri și rup sărutul. Îmi mușc discret buza de jos cat timp nu distrugem contactul vizual care devenea din ce în ce mai profund. Îmi las capul în jos încercând sa uit tot ce s-a întâmplat intre noi. Cu atenție îmi ridica fata spre a lui doar cu doua degete. În ochii lui se citea tristețea și o iubire pe care nu o pot exprima în cuvinte. Sar pe el și îl imbratisez strans.
- Scuze!
- Scuze pentru ce?*spun dezlipindu-mă din îmbrățișare
- Ca am fost un dobitoc! Ca am lăsat cea mai speciala fata din lume pentru o puștoaică. Sincer vreau sa iti spun ca eu încă te iubesc și încă mult!
- Matteo, adevărul e ca și eu simt ceva puternic pentru tine dar sunt cu Gaston și țin și la el. Dar nu pot sa țin la el cum țin și am ținut la tine.
- Scuze ca va intrerup, dar eu sunt asistentul de pista.
- Și ce?*zice Matteo nervos
- Doar vroiam sa mă asigur că sunteți bine?
- Acum ca te-ai asigurat poți sa pleci.*spun eu
Mă apropii de Matteo și îi pună mana pe obraz. Se relaxează și se întoarce cu fata la mine.
- Iris, ai un impact foarte puternic asupra mea, doar cu o atingere ma poți relaxa.
- Nu știam asta, dar mai bine ne întoarcem la antrenamente. Hai sa facem axelul.
- Hai.
Ne ducem în colturi opuse ale pistei și ne luam avânt. Facem axelul și după ne intersectam în alunecarea pe piciorul opus în spate. Ne oprim și după ne apropiem. Mă prinde de mana și după mă ridica pe umar cat timp eu stăteam pe spate. Se învârte cu mine. Cat timp sunt cu el nu am nicio teama. Mă lasă jos și după mă întorc cu fata la el.
- Acum, putem ca după ce facem mișcarea asta eu ma las în spagat cat timp tu ma ți de talie. După mă ridici și luam o poziție de poza.
- Dap și pe la mijloc putem face Șarpele de Foc.
- Ști Șarpele de Foc?
- Știu doar ca după ce te-am văzut cum îl făceai în liceu nu m-am lăsat pana nu am învățat cum se face.
- Da?
- Da.
- Pai hai sa ne gândim unde sa îl plasam.
- Cred ca la inima exercițiului.
- Așa zic și eu. Începem cu intrarea în X apoi tunelul, după ce mă ridici, dai tura, mă ții de mana și asa dar după ce mă lași pe spate când sunt jos. Fac o pirueta tu faci flicul, ne întâlnim în spatele pistei și începem sa facem Șarpele. Apoi ne oprim.
- Eu zic ca e bine ce facem, dar am obosit. Hai la bar.
- Și mie îmi ajunge tot ce am făcut pana acum.
- Auzi? Cred ca ar fi mai bine sa facem coregrafia pe o melodie ceva mai noua.
- Ce vrei tu sa zici e ca sa compunem o melodie noua?
- Cum tu ai început melodia aia, cred ca pana la competiție avem timp sa o terminam.
- Matteo, ce ai? Cum sa compunem o melodie în atât de puțin timp?
- Cumva celebra Iris Black se teme de a compune o melodie într-o melodie?
- Nu mă lua cu chestii d-astea ca ști bine ca sunt capabila de a face o melodie într-o săptămână.
- Hai sa bem un suc și vorbim acolo.
C.T.
Eu/ Da?
Gaston/ Ați terminat?
Eu/ Abia ce mi-am dat jos patinele.
Gaston/ Pai atunci înseamnă că veniți.
Eu/ Mdaaa. Acum venim.
Gaston/ Ok, te aștept iubire!
Eu/ Bine iubitule, paaa!
Sf.C.T
- Cred ca ar trebui sa mergem acasă. Gaston tot vrea sa fiu acolo când face cover-ul ala. Dar el nu înțelege ca îmi face rău să îl văd, cu siguranță casa de discuri nu e în tara, iar el o sa trebuiască sa plece departe de noi, departe de mine.
- Gata Iris, nu vreu sa te văd că plângi. Cu siguranță nu o sa se întâmple asa stai liniștită.
Nu ezit și îl imbratisez, mereu știe ce sa îmi zică.
Ieșim din Roller și plecam spre casa.

După câteva minute
Ajungem acasă. Ma dau jos din mașină dar când sa deschid ușa casei, Gaston mi-o ia înainte. Mă îmbrățișează apoi mă sărută apăsat. Îi răspund la scurt și după intru în casa.

I love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum