În ziua nuntii
Sunt în dressing. Mă pregătesc pentru nunta bunei mele prietene Francesca. Mi-am făcut parul și cobor în living. Cobor încet din vina platformelor. Ies direct afara în gradina, unde îl găsesc pe Nico făcând un vlog. Mă apropii de el și îi pun mâinile la ochi.
- Cine e?
- Hmm, Iris?
- Dap!*spun luând mâinile
- Ea este Iris Black, sora mea de cruce, un umăr pe care sa plâng la greu și o persoana foarte speciala pentru mine. O iubesc!
- Aww și eu te iubesc fratioare!
- Deeeeci cam arat a fost și cu vlog-ul de azi, eu am fost Nico și ea...
- Iris Black.*spun eu zambind
- Nu uitat sa lăsați un like și dacă mai vreți puteți apasa pe iconita cu subscribe, byeeee!
Închide camera și se întoarce la mine.
- Hai în casa!
- Dar e frumos afara!
- Vrei sa te iau pe sus? Știu sigur ca nu e rochie de patinaj și o sa se vadă mai mult decât trebuie!
- Bine vin!
Nico începe sa rada. Rasul lui e asa de contagios ca ma apuca și pe mine. Intram în casa. Matteo stătea pe canapea și se uita pe telefon.
- Arăți Wow!
- Mersi, dar m-ai mai văzut și la magazin.
- Asta nu contează, tot Wow arati!
Cred ca m-am înroșit. Ce-i cu mine? Eu nu prea fac asa!
O bătaie în ușa mă distrage din gândurile mele.
- Merg eu!
Fug la usa și deschid.
- Luca?
- Chiar eu!*sune Luca
- Doamne de când nu te-am mai văzut!
- Cam de câțiva ani. Unde e sora mea?
- Sus, o pregătesc fetele.
- Și tu de ce nu ești acolo?
- Pentru ca nu m-au chemat. Dar ști cine sunt nașii?
- Eu.
- Singur?
- Eu și cu soția mea!
- Ai soție? Nu știam!
- Acum ști!*spune razand. Uite ca vine!
- Bună eu sunt Samira, dar poți sa îmi zici Sami, cum imi zic toti!
- Buna Sami, cred ca ma cunoști, sunt Iris Black.
- Îmi păreai cunoscuta dar nu știam de unde, apropo ți-am ascultat melodia în masina cânți superb!
- Mulțumesc! Văd ca ești gravida, în câte luni?
- În sase si dacă voiai sa întrebi e fetita și o cheamă Sillvia.
- E un nume foarte frumos!
- Mersi. Draga mea, unde e Dorian?
- Cine e Dorian?
- Băiatul nostru, l-am văzut în curte era cu tatăl tău.
- Bine, noi mergem la Francesca. Iris îmi pare bine ca ne-am revăzut!
- Și mie Luca!
Începe sa se strângă lume. Mama Francescai cobora cu micuța Selena în brațe, dormea așa liniștită! Acum urmează sa vedem mireasa. Apare Fran, se ținea de braț cu Diego. Erau așa drăguți! În fata lor coboară băiatul lui Luca, Dorian, care arunca în toate direcțiile cu petale de trandafiri. Ajung jos, toți încep sa îi felicite.
- Unde ai fost?
- Ludmila m-ai speriat!
- Scuze, dar unde ai fost?
- Am fost în curte cu Nico și după am vorbit cu Luca.
- Tot ai zis tu de curte, nu vrei sa mergem sa facem niște poze pana ii felicita pe ei?
- Hai!
Ne strecuram printre invitați apoi ieșim afara. Ne facem poze pana realizam ca nu mai e nimeni în casa.
- Prinss!
- Da!
- Nu mai e nimeni în casa!
- Poftim?*spune Ludmila surprinsa
- Au plecat fără noi!
- Hai repede, poate ii prindem din urma!
- Da!
Alergam ca disperatele pana la usa din fata. O deschidem și îi vedem pe baieti sprijiniți de masina.
- Unde ați fost?*ne întreabă Gaston
- Ne-am făcut și noi ceva poze.
- Ok, acum hai în masina.*spune Leon
Ludmila s-a așezat în fata, în dreapta lui Leon. Ohh nu! Înseamnă că eu trebuie sa stau în spate cu Gaston și Matteo! De ce mi se întâmplă asta mie? Pentru ca ești indecisa intre ei!
Mbun, Matteo s-au cat deja în masina, înseamnă că eu o sa stau la mijloc. Hai Iris curaj!
- Pisi, deci după ce mergem la primărie mergem la biserica?*întreabă Leon
- Da.*spune LudmilaAjungem la primărie. Ne dam jos din mașină și mergem la ceilalți care deja au intrat în primărie. Urcam rapid scările înalte și ajungem în sala unde Diego și Francesca semnează actele.
- M-am plictisit!*spun eu lăsând capul în jos
- Hai prinss ca mai durează puțin!*spune Ludmila zambind fals
- Tu te-ai plictisit mai rău ca mine!*zic dându-mi parul de pe fata
- Ai dreptate! Ma cunoști foarte bine!
- Știam!
- Iubire unde ai pus cadoul?*spune Gaston sarutandu-ma
- E în camera.
- Gata! S-a terminat!*Ludmila se ridica și fuge în încăpere
- Asteapta-ma!
Ies și eu repede după ea și încep sa alerg
- Prinss, rochia!*ne spunem noi simultan
Am ajuns în fata clădirii. Îi așteptăm și pe ceilalți sa apară. Invitații se strâng pe scările primăriei făcând loc mirilor. Încep sa arunce cu orez în ei, apoi toți ne strângem la poze.
- Prinss hai sa facem o poza în care ne strâmbam cu Fran!*zic eu
- Da!*spune Ludmila fugind spre Francesca
- Prinss rochia!*strig eu în urma ei
- Hai mai repede!*urla ea la mine
Incep și eu sa alerg după ea pana la Fran și ne așezăm de poza.Perspectiva Matteo
Eu asa divina în rochia aia mulata. Și chiar dacă e pe tocuri aleargă destul de bine. Matteo trebuie sa ii spui ca o iubești! Ea e iubirea vieții tale! Nu contează dacă e cu Gaston, trebuie sa știe!- Bro, la ce tot te gândești?*întreabă Leon trezindu-ma din visat
- La nimic!*spun eu repede
- La Iris?*zice el ridicand o sprenceana
- Mda.
- O vrei înapoi, nu-i asa?
- Normal ca o vreau înapoi! Și acum încetează cu întrebările ca ești enervant!
- Ook. Și dacă o sa prindă Iris buchetul, ce o sa faci?
- Nu știu, probabil m-aș supăra ca nu o sa o mai pot recucerii.
- Vrei sa te ajut?
- Nu, oricum mersi bro!
- Cu multa placere!Perspectiva Iris
Poza ne-a ieșit genial, acum ne urcam în masina sa plecam acasă. Apoi mai pe seara mergem la petrecere, din păcate iar stau intre Matteo și Gaston. Mana lui Gaston se așează subtil pe piciorul meu, mângâind-l încet. Nu am putut sa nu vad privirea geloasa a lui Matteo fixata pe mana lui Gaston. Îmi las mana intre noi, căzând peste a lui. Se uita suspicios la mine apoi își împletește degetele cu ale mele zambind. Știu ca nu e bine ce fac, dar ii iubesc pe amândoi.
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...