Alarma tampita!E prima zi de vacanta si eu inca mai am alarma pornita?!Ma dau jos din pat si ma duc la baie.Dupa ma duc in bucatarie unde o gasesc pe mama vorbind cu o femeie pe care parca o cunosc de undeva,dar nu mai stiu de unde...Parca...nu...A daaaaa,e o fosta vecina din blocul din Constanta,din cate mi-a spus mama stiu ca avea doi gemeni.
mama:I-a uit-o si pe fata mea!
mama gemenilor:Doamne dar ce mare te-ai facut.Aveai doar cateva luni cand te-am vazut ultima data!*spune in timp ce ma pupa pe obraz*
mama:Uite care e treaba,vei sta toata vacanta la Adriana pentru ca eu mi-am gasit un job mai bun in Spania.
Adriana:Eu o sa fiu la munca aproape toata ziua dar nu o sa fi singura,o sa stai cu baietii mei:Vlad si Cristi.
eu:Bine...si cand vom pleca?
Adriana:Pai...chiar acum.Baietii te asteapta in masina.
eu:Dar nu mi-am facut nici-un bagaj!Si nici nu m-am imbracat,sunt inca in pijamale!
Adriana:Nu este nimic.O sa-i chem pe baieti inauntru pana cand te pregatesti tu.*chiar asa si face,se duce la usa si ii striga pe gemeni sa intre in casa*.Eu intru in camera mea,imi arunc intr-o valiza niste blugi scurti,niste rochite,tricouri,maiouri si doua perechi de pantofi,trei perechi de tenesi si alte doua perechi de adidasi.Ma imbrac intr-un tricou alb, niste blugi scurti si ma incalt cu niste adidasi asortati cu geanta care era alba cu negru.Intru in sufragerie si ii vad pe cei doi gemeni.WOW seamana foarteee muuult.Cum o sa-i deosebesc?
Adriana:Buun.El e Vlad si el e Cristi.
Vlad si Cristi:Incantat de cunostinta.*zici ca au fost instruiti sa zica in acelasi timp!!*
eu:Incantata de cunostinta.Sa stiti ca o sa va cam incurc primele saptamani.
Vlad:Nu este nimic,suntem obisnuiti!
eu:Scuze,eram atat de preocupata sa invat care e care incat am uitat sa ma prezint.Ma numesc Daiana si am 13 ani.
Cristi:Ooo,ce nume frumos!Nu am mai intalnit pana acum fete cu numele asta!*eu rosesc si numai zic nimic*
Adriana:Plecam?
eu:Imediat!*spun imbatisand-o pe mama*
Adriana:Vlad ia si tu valiza si du-o in portbagaj.
eu:Nu este nevoie.*spun indreptandu-ma spre valiza,dar Vlad mi-o ia inainte*
Vlad:Lasa,cat de grea poate sa fie?!Wow,atat de grea...!*rad si ies din casa*
Nu o sa dureze mult pana cand ajungem.Din Navodari in Constanta faci 30 de min.Imi pun muzica in casti si imi rezem capul de geamul masinii.Vlad si Adriana stau in fata,iar eu si Cristi stam in spate.Timpul a trecut destul de repede.
eu:Deja am ajuns?!*spun eu mirata si in acelas timp putin speriata*
Vlad:Dap.Aici e blocul.
eu:De unde recunosc blocul asta?
Adriana:Pai ai stat in bloc cu noi,ai uitat?
eu:A daaa.Atunci cum de nu i-am cunoscut niciodata pe baietii dumneavoastra?*zic in timp ce ma dau jos din masina*
Adriana:Pai tu aveai doar un an cand v-ati mutat din bloc,iar ei doar doi ani.
eu:Aaaa,asta explica multe...*spun eu dandu-mi seama de ce nu aveam nici un prieten in Constanta,eu credeam ca am stat mai mult de un an acolo...*Urcam in apartament si vad imediat un catelus alb si dragut.
eu:Cum il cheama?
Vlad:Spot!*Spot?!Ce nume adorabil*
Adriana:Tu vei dormi in patul de sus,iar Cristi va dormi in sufragerie.
eu:Nu as vrea sa deranjez,mai bine dorm eu in sufragerie.
Cristi:Nu este nimic,oricum nu imi placea sa dorm sus.*Ma ,,instalez,, si ma relaxez putin in pat*
Vlad:Haideti afara,m-am plictisit sa stau numai in casa.
Cristi:Eu nu am chef baa!
Vlad:Daiana,tu vrei?Asa mai descoperi si tu Constanta.Ca vad ca am un frate cam puturos.
eu:Bine.Inainte sa plecam l-am mai smotocit o data pe Spot si am plecat.Am ajuns intr-un parc unde ne-am pus pe o banca.Am povestit,am ras si...
Booon.Gata si primul capitol.As vrea sa scrieti in comentarii ce credeti ca se va intampla!!!Sunt curioasa ce minte aveti!!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!