Dupa ce eu si Vlad am cazut de acord ca vom ramane prieteni ma pun putin in pat.Nu inteleg ce am dar parca nu ma doare,e ca si cum nu as fi simtit nimic pentru Vlad,e ciudat...Adorm la televizor cam o ora si dupa decid sa ma plimb putin pe plaja.Vreau sa imi pun ordine in ganduri.Cobor din scara blocului si il vad pe Vlad cu Ana,nu ma intereseaza si trec pe langa ei,dar Vlad ma trage de mana:
Vlad:Unde te duci?
eu:Pe plaja.Nu mai am voie nici pe plaja acum?
Vlad;Ba da,sa ai grija.
eu:O sa am.*spun putin intepata*
Ajung pe plaja si am ajuns perfect,e apusul.Ma asez pe nisip si ma uit cum apune soarele.In lumina ramasa de la soare vad o umbra in spatele meu,ma intorc si era Ana:
Ana:Stai putin,nu incepe sa tipi sau sa faci altceva!Vreau doar sa vorbim!
eu:Spune ce ai de spus.Te-a trimis Vlad sa-ti ceri scuze?
Ana:Nu Vlad,eu am hotarat sa vin pentru ca stiu ca suferi si as vrea sa ramanem prietene.
eu:Nu este adevarat,nu sufar.
Ana:Atunci de ce stai singura la apus pe plaja?
eu:E mult mai linistitor aici decat acasa.Daca vrei poti ramane si tu ca sa vezi cat de frumos este!
Ana:Bine,o sa raman si eu,dar nu o sa stam foarte mult pentru ca dupa baietii o sa-si faca griji.
Ramanem pe plaja si pierdem notiunea timpului,era deja 1 dimineata si noi nu am plecat de pe plaja.Ma uit pe telefon si vad 13 apeluri pierdute de la Vlad si 10 de la Cristi!Nu mergem mult si ii vedem pe baieti care fugeau spre noi.Vlad se duce si o imbratiseaza pe Ana si Cristi vine mai speriat decat Vlad pentru ca el nu stia unde am fost.
Vlad:Unde ati fost?Ne-am facut griji!
eu si Ana:Pe plaja!
Vlad si Cristi:E ciudat!
eu si Ana:Stim!
Vlad si Cristi:Terminati,e super ciudat!
eu si Ana:Voi sa terminati!
Dupa ce am incetat sa vorbim grupati,am plecat acasa,mai intai am condus-o pe Ana acasa si dupa am plecat noi.Am ajuns iar eu ma arunc direct in pat.Baietii se duc in bucatarie si discuta despre ceva,as vrea sa aud si eu,dar sunt prea departe.Ma apropii de peretele bucatariei pentru ca usa era incuita si il aud pe Cristi cum tipa:
Cristi:Vlad,ce ai?
Vlad:Ce am?
Cristi:De ce te comporti cu Daiana ca si cum nu ar fi fost nimic intre voi doi?
Vlad:Pentru ca acum nu mai e nimic!
Cristi:Eram sigur ca nu o sa puteti fi impreuna din cauza ta!
Vlad:Sti ceva?Scuteste-ma,eu ma duc in camera!
Cand am auzit am fugit repede in camera si ma tot gandeam la ce au discutat.Vlad poate ca nu a simtit nimic pentru mine niciodata!Dar Cristi chiar tine la mine!Adorm si am acelasi vis cum ca eu sunt cu Cristi si Vlad e cu Ana,dar de data asta apare si Bianca cu un copil mic!Poate e chiar copilul ei!A fost in acelasi timp un vis urat si unul frumos:a fost frumos pentru ca a aparut Cristi,Bianca si copilul,dat a fost urat pentru ca l-am vazut pe Vlad cu Ana.Ieri nu imi mai pasa nimic de el si acum ma deranjeaza ca il vad cu Ana.Ce se intampla cu mine?Ma trezesc si nu aud nici un zgomot in casa.Ma duc in camera la baieti si ii vad pe ei dormind,zambesc si ma uit pe peretele unde era agatata rama cu Vlad si cu mine,ma uit dar numai era acolo!Fug in camera si plang.Imi placea rama aia!Unde o fi oare?Dupa ce imi deschid ochii ma uit in sufragerie pe peretele cu patul si o vad,dar de ce au mutat-o de acolo?
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!