Dupa o ora au ajuns si baietii,dar unde e Cristi?
eu:Unde e Cristi?
Vlad:E la spital...
eu:La spital?Ce s-a intamplat?
Vlad:I s-a facut rau de dimineata si am plecat la spital,doctorul mi-a zis sa merg acasa ca va fi bine.
eu:De ce nu m-ai sunat si pe mine?
Vlad:Nu am vrut sa te sperii.
eu:Cand ii da drumul?
Vlad:Nu stiu,nu mi-a zis,a ramas mama la spital.Vedem diseara cand ajunge acasa,poate chiar maine!
eu:Dar de ce i s-a facut rau?
Vlad:Habar nu am!
eu:Ok,lasa asta acum,a sunat Ana si mi-a zis sa ies afara putin ca vrea sa imi zica ceva,vin in 30 de min.
Vlad:Bine,sa ai grija.
eu:O sa am,zici ca esti mama!
Vlad:...
Persp.Vlad:
Cred ca o sa ma duc la spital sa vad ce face Cristi,sau nu...Mai bine m-as duce sa vad unde se duce Daiana,poate se rataceste,nu cunoaste Constanta mai deloc...Ok,asta o sa fac,dar...unde merge?Lasa,nu cred ca a ajuns prea departe.Cobor din scara blocului si o vad vorbind cu Ana,e ok, o sa urc inapoi in apartament,dar stai,ce se aude?Striga cineva dupa ajutor.Ma intorc si o vad pe Daiana pe jos si pe Ana plangand.Fug repede la ele si sun la o ambulata.Perfect,e Cristi la spital si acum e si Daiana...Ce s-a intamplat?Ce are toata lumea?Bine ca am iesit afara ca cine stie ce se putea intampla...Merg pe holul spitalului si il vad pe Cristi ca o consoleaza pe Ana,i-a dat drumul sau a iesit din salon?
Vlad:Ce s-a intamplat acolo?
Ana:Nu stiu,vorbeam cu ea si de odata a cazut la pamant!*spune in timp ce plange*
Vlad:Cristi!Ti-a dat drumul?
Cristi:Da!Nu a fost mare scofala.
Vlad:Ce a zis doctorul?
Cristi:Inca nu stim nimic,acum am ajuns si noi.
Mai stau putin si il vad pe doctor ca vrea sa intre in salonul Daianei,il opresc si il intreb:
Vlad:Pot sa o vad putin?
doctorul:Deocamdata nu!Trebuie sa ii mai facem niste analize si dupa poate primi vizitatori.
Vlad:Bine...*spun putin dejamagit*
Cristi:Ce s-a intamplat?
Vlad:Am vrut sa vad daca pot sa o vad putin,dar nu se poa...*nu apuc sa termin propozitia si o aud pe Ana ca spune*
Ana:E numai vina mea!Daca nu o chemam afara poate ca nu se intampla asta!
Cristi:Nu e vina ta!Putea sa i se faca rau si acasa.Nu te invinovati singura!
Ana:Dar totusi...
Cristi:Gata!O sa se faca bine!
Mai trec 30 de min. si il vedem pe doctor pe hol.Ana fuge spre el si il intreaba:
Ana:Pot sa o vad pentru 5 min.?
doctorul:Da,acum puteti,dar nu mai mult de o persoana!
Ana:Multumesc!
Persp.Ana:
Ana:Esti bine?
Daiana:Da,sunt mai bine.
Ana:Dar de ce ai lesinat?
Daiana:Din cate am inteles de la doctor,nu a fost mai mult de o cadere de calciu.
Ana:Phiu,m-am speriat!Defapt toti ne-am speriat!
Daiana:Care toti?
Ana:Pai,mai sunt pe hol Vlad si Cristi!
Daiana:I-a dat drumul lui Cristi?
Ana:A fost la spital si el?
Daiana:Da!I s-a facut rau de dimineata!
Ana:Ce ciudat,mai intai el si dupa tu!
Daiana:Da stiu...
Intervine doctorul:
doctorul:Gata!Trebuie sa se odihneasca!
Ana:Bine,ne vedem cand te externeaza!Aaaa,da' chiar!Cand va fi externata?
doctorul:Cel mai probabil maine,daca vor mai aparea complicatii care sunt foarte putin probabile,maine.
Ana:Bine,multumesc,la revedere!
Persp.Vlad:
Ce fac atat de mult acolo?As vrea si eu sa merg sa o vad,sa vad cum se simte!
Vlad:Doctore!Asteptati putin!As putea sa o vad?
doctorul:Nu acum,trebuie sa se odihneasca.Duceti-va acasa si maine o sa o externez la 8 dimineata!
Vlad:Ok,multumesc,la revedere!
Ajungem acasa si o vedem pe mama asteptandu-ne de parca zici ca nu am mai plecat fara sa stie ea!
mama:Unde ati fost?
Cristi:I s-a facut rau Daianei si am fost la spital!
mama:Tie ti-a dat drumul asa repede!?
Vlad:Eu nu stiu nimic,eu cand ajuns acolo era deja cu Ana!
mama:Cine e Ana?
Vlad:O prietena a Daianei,cu ea era atunci cand i s-a facut rau!
mama:Bine,dar Cristi,tot nu mi-ai raspuns la intrebare.
Cristi:Cand mi-a zis doctorul ca pot pleca vroiam sa il sun pe Vlad sa vina sa ma ia,dar ies din salon si o vad pe Ana plangand si am stat cu ea pana cand a venit si Vlad!
mama:Ok,cand o externeaza?
Vlad:Doctorul a zis ca o externeaza maine la 8 dimineata!
mama:Bine acum puteti dormi in camera voastra daca nu e Daiana.
Cristi si Vlad:Bine!*spunem in timp ce ne intrecem sa vedem cine ajunge primul in camera*
A doua zi la 7 ne suna doctorul:
doctorul:...
Gataaa.Scuze daca postez prea rar dar am si eu scoala...Dar promit ca in weekend-uri ma revansez cu doua sau trei capitole pe zi!Sau poate mai postez chiar azi inca unul!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!