Ma trezesc la 8 si il vad pe Vlad langa mine:
eu:Ce faci?Cat e ceasul?
Vlad:E 8!
eu:De ce ai venit asa devreme?
Vlad:Voiam sa te vad!
eu:Daca tot ai venit,ma ajuti sa imi strang lucrurile?
Vlad:Dap!
Indes toate hainele intr-un geamantan,tot timpul asta Vlad se uita putin suparat la mine.
eu:Ce ai?
Vlad:Nimic!
eu:Spune!
Vlad:Ce sa spun?
eu:Nici nu ma mai chinui!Cred ca stiu ce ai.
Vlad:Ce?
eu:Esti suparat ca nu voi mai sta cu voi,nu?
Vlad:Da...Dar ma tot gandesc la ceva...
eu:La ce?
Vlad:La sarutul de ieri,cum ramane?
eu:Deocamdata,doar prieteni!Nu mai vreau o relatie.
Vlad:Cum vrei...
Este 9 fara 5 min.Intra cineva in salon,era mama.
mama:Esti gata?
eu:Dap!
Iesim si pot vedea tristetea de pe fata lui Vlad,imi iau inima in dinti si ii dau un sarut pe obraz,el zambeste si pleaca spre casa.Cand ajung am sarit direct in pat,dar stai,trebuie neaparat sa merg la mall!Dar nu vreau sa merg singura...nici cu Vlad sau Cristi.Am o idee,o iau pe Ana cu mine!Cand am deschis telefonul vrand sa o sun,ma suna ea pe mine:
eu:Lol,chiar voiam sa te sun!
Ana:Super!Ce voiai sa-mi spui?
eu:Trebuie neaparat sa merg la mall ca sa-mi iau o rochie si ma gandeam daca vrei sa vii.
Ana:Da!Poate sa vina si Razvan?
eu:Normal!Ne vedem la mine jos,ok?
Ana:Ok!
Jos inseamna in josul strazii fix in fata unui magazin.Ma imbrac si cobor spre magazin.Cand am vazut cine era am incremenit!De cand e Vlad cu Andreea?Nu ma intereseaza asta acum,trebuie sa gasesc cat mai repede o rochie!Ana,te omor!
Ana:Sper ca nu te superi ca au venit si ei,vorbeam cu ei si am zis sa vina si ei ca sa fim mai multi!
eu:Nu...nu e nimic...*spun incercand sa par nepasatoare*
Cel mai tare!Doua cupluri si o fata!Asa se face!Ma rog...nu mai am chef de o asa-zisa relatie.Trec pe langa un magazin din mall si vad o rochita rosie cu volanase,scurta.Cand o vad ma indragostesc imediat!Intru si ma indrept direct spre rochia aceea!Cand o probez realizez ca imi este mica,adica ma strange!De ce trebuie sa ma urasca viata atat de mult?Ne continuam drumul si vad in vitrina unui magazin o rochie roz cu trena,era superba,sper ca asta sa-mi vina!O probez si imi vine perfect!
eu:O luam!
Vlad:Aleluia,ne plimbam prin mall-ul asta de doua ore!
eu:Eh,asta e putin,stai sa vezi cand imi caut incaltaminte!Stai!Incaltaminte!Am nevoie de pantofi asortati!
Vlad:Oh,nu!
eu:Oh,da!
Fugim spre un magazin de pantofi si probez vreo 4 perechi cu toc,roz cu mai multe modele,dar cel mai mult mi-au placut cei simpli,se potriveau perfect la rochia mea!
Razvan:Spune-mi te rog ca asta e ultima pereche pe care o probezi,te rog!
eu:Da!Pe asta o iau!
Vlad si Razvan:Aleluiaaaa!Hai acasa!
Andreea:Eu spun sa mergem sa mancam!
Ana:Buna idee!
eu:Da,haideti!
Dupa ce am cumparat pantofii,am mers la KFC si am mancat.Cand am ajuns acasa,am probat rochia si pantofii ca sa-i arat si mamei ce mi-am luat si dupa am realizat ca nu stiu ce sa-mi fac la par,dar am noroc ca mama e cuafeza si nu va fi greu sa ma decid,deja cred ca stiu ce,bucle lejere.
eu:Mama,ce sa-mi fac la par?
mama:Nu stiu...niste bucle,sau drept,sau un coc cu fundita.
eu:Bucle,mergem cu buclele!
mama:Buna idee!
Ma duc in camera si ma uit pe telefon.Era deja 11:47 si vad ca am 5 apeluri de la Vlad.Il sun inapoi ca sa vad ce voia.
eu:Ce e disperatu-le?
Vlad:Voiam sa stiu cand plecam.
eu:Aaa,saptamana viitoare!
Vlad:Stai,ce?
eu:Da,cum ai auzit!Nu-mi spune ca nu ai cu ce sa te imbraci!
Vlad:...
eu:Idiotu-le!Ne vedem maine jos!
Vlad:Bine!
Ok...Nu credeam ca este atat de prost!Putea sa-si ia un costum acum cand am fost la cumparaturi.*Poate a uitat*spune constiinta mea.Si ce daca a uitat?Oricum,mergem maine.Oh,stai!Eu acum mi-am adus aminte ca voi merge cu Vlad si Cristi...Imi regret decizia...Inainte sa adorm imi deschis telefonul si ma uitam la pozele facute acum o luna...cand eram cu Vlad,mi-am adus aminte de toate clipele,o lacrima imi curge pe obraz,nu stiu ce sa zic,o parte din mine imi spune sa ma impac cu Vlad,iar alta imi spune sa nu il mai bag in seama,habar nu am ce vreau sa fac...
Booom!Alt capitol!Stiu,stiu,am lipsit o zi,dar eh,scoala,am revenit la scoala dupa ce am lipsit luni si marti,inca sunt racita,viata chiar ma uraste...Dar si eu o urasc pe ea,ma rog,asta este alta poveste.Succes la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!