44.Visul

1K 28 1
                                    

  Am dormit mai toata ziua,pana cand mi-am dat seama ca maine este duminica,iar luni incepea scoala.Trebuie sa merg la mall ca sa fac ultimele cumparaturi pentru scoala.Ma imbrac,o iau pe Ana si mergem la mall.

Ana:Ce cautam la mall?

eu:Trebuie sa facem ultimele cumparaturi pentru scoala!

Ana:Ce,mai exact?

eu:Ghiozdane,blocuri de desen,pensule,acuarele...

Ana:Bine...

  Intram intr-un magazin,cumparam tot ce ne trebuie si vrem sa iesim din mall,dar vad ca ma suna Cristi:

Cristi:Buna...

eu:Buna!Ce e?

Cristi:Voiam sa stiu daca vreti sa iesim mai tarziu,asa,ca de ultima zi de libertate!

eu:Cine mai vine?

Cristi:Pai,Bia,Razvan,Vlad,Diana1,Diana2,Ionut,Ana.

eu:Ai vorbit si cu Ana?

Cristi:Nu,acum voiam sa ii spui tu!

eu:Ok,unde ne vedem?

Cristi:Ne vedem la Mega-ul de langa noi!

eu:Ok!Puteti sa iesiti in 30 de min. pentru ca suntem la City,ajungem repede!

Cristi:Ok!

  Dupa ce i-am inchis i-am spus Anei urmatoarea destinatie,dar mai intai trebuia sa lasam astea,dar Ana vine iar cu o idee geniala:

Ana:Le lasam la baieti si cand plecam le luam de la ei!

eu:Cum spui tu...

  Cand ajungem la Mega,ii vedem numai pe baieti.Astia doi pun ceva la cale...

eu si Ana:Unde sunt ceilalti?

Vlad:Um...O sa ajunga si ei!Acum haideti sa va lasati alea la noi!

eu:Stai,de unde stiati?

Vlad:Nu trebuia sa stim,era normal!

Ana:Ok...

  Urcam in apartament,lasam pungile si coboram iar la Mega.Tot nu era nimeni.

eu:Ok,ce puneti la cale?

Cristi:Voiam sa stam doar noi patru ca petrecem ultima zi de libertate!

eu:E bine ca e macar Ana...*spun putin in soapta*

Vlad:Ai zis ceva?

eu:Nu!Haideti la un film!

Vlad,Ana si Cristi:Ok!

  Am intrat in City si mergem la cinema.Eu stateam intre baieti,de ce ma uraste viata atat de mult?A trecut cam jumatate de ora decand a inceput filmul si imi pun mana pe cotierele scaunului si dupa simt o mana care se atinge de a mea,mi se deschid ochii si o vad pe mama,ce?Totul pana acum a fost un vis?Nu se poate,acum cand sunt?Ce luna sau ce zi e?Ce s-a intamplat defapt pana acum?

...

      Yeeeey,am ajuns la sfarsitul capitolului acesta!Am zis ca ma gandesc la vol.2 si am facut-o,m-am gandit si la capitolul 50 se va termina cartea,dar voi incepe vol.2.Volumul 2 va incepe dupa 20 mai,dar o sa va mai anunt in legatura cu vol.2!Succes la citit in continuare!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum