26.Se vede pe fetele lor!

1.3K 38 4
                                    

   Intru nervos in scara blocului,bine ca ma mai calmeaza Spot,dar nu e destul.Intru in apartament si ma pregatesc sa sar la bataie,dar il vad pe Cristi pupandu-se cu o papusa:

Vlad:Cristi,futu-ti gatu ma...Ce dracu faci aici?

Cristi:Bine,tu?

Vlad:Esti prost!Tu chiar te pupi cu o papusa?

Cristi:Tu chiar credeai ca sunt asa nesimtit incat sa invit o alta fata dupa ce fosta mea a plecat?

Vlad:Poate...

Cristi:Ok,acum stiu la ce sa ma astept de la tine!

Vlad:Eu inca nu stiu!Ai o surpriza stupida in fiecare zi!Acum serios,de ce te-ai despartit de Andreea?

Cristi:Pentru ca nu am mai vrut eu!

Vlad:A,ok...Iti place de altcineva?

Cristi:Poate...

Vlad:Spune!

Cristi:Nu iti spun acum!

Vlad:Sunt fratele tau!

Cristi:Stiu,dar o sa-ti spun la momentul potrivit!

Vlad:Ok,esti enervant!

Cristi:Si tu!

Vlad:La mine e normal!Imi place sa fac asta!

Cristi:Ma rog,daca tot m-am despartit de Andreea,vi tu cu mine la padure?

Vlad:Am o idee,ai putea sa o inviti pe fata de care iti place!

Cristi:Ok,nu esti chiar asa prost!Asta o sa fac!

Vlad:Acum imi spui si mie cine e?

Cristi:Nu!

Vlad:Bine...Eu ma duc sa ma uit la televizor,vi si tu?

Cristi:Neh,eu stau la calculator.

  Ma duc in sufragerie si dau drumul la televizor,e foarte plictisitor,dar n-am ce face.Stau de o ora la televizor si primesc unmesaj de la Daiana:

Daiana:Poti veni te rog sa stai cu mine,nu ma simt prea bine si nu vreau sa stau singura.

Vlad:Da,vin imediat!

  Intru la Cristi in camera si ii spun:

Vlad:Eu plec la spital.Daca vine mama sa-i spui sa ma sune.

Cristi:Bine.

  Cobor din bloc si merg cu pasi repezi la spital.Sper ca nu ii este foarte rau.Cand intru in salonul ei o vad pe mama ei:

Vlad:Buna seara!

Maria(mama Daianei):Buna seara.

Vlad:Daiana,esti bine?

Daiana:Da,sunt bine,ti-am spus ca nu ma simt prea bine ca sa stiu sigur ca vei veni!

Vlad:Veneam oricum,nu trebuia sa-mi spui asta,mi-am facut griji!

Maria:Voiam sa-ti spun doar ca in doua saptamani vom pleca in Spania,toti trei!

Vlad:Da...stiam deja,mi-a spus Daiana,dar cum facem cu nunta?

Maria:Vom merge la nunta!Ea se va tine chiar in Spania!

Daiana:Asta e problema,eu as vrea sa vina si Cristi la nunta,e fratele lui Vlad!

Vlad:Da...

Maria:O sa-i luam bilet si lui,doar ca trebuie sa-i spuneti,asta daca nu ati facut-o deja!

Vlad:Nu,nu i-am spus,Daiana mi-a spus sa nu-i spun!

Daiana:De aia nu ti-am spus,pentru ca nu stiam daca va veni si el sau nu,nu era corect sa-i spunem ca va veni si el si dupa sa-i spunem ca nu mai poate veni.

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum