Persp.Daiana:
Vad o lumina,e prea puternica,nu pot sa ma uit,ma uit in spate si il vad pe Cristi stand langa mine la spital.
?:Vrei sa pleci,sau sa ramai aici?
eu:Daca plec,unde merg?
?:La ei,inapoi la cei dragi!
eu:Nici nu ma gandesc!
?:De ce?Nu vezi cum tine la tine acel baiat?
eu:Eu nu vreau sa ma intorc!Dupa cate mi-a facut Vlad,nu mai vreau sa-l vad!
Dupa asta imi vad corpul zbatandu-se,ii pot vedea frica lui Cristi,medicul vine cu electrosocuriile,ies din camera si ii vad pe ceilalti speriati,iar Bianca plange.As vrea sa ma intorc pentru ei,dar nu vreau sa il mai vad pe Vlad!
eu:As putea sa ma intorc?
?:Daca vrei,acum e momentul,dar du-te cat de repede poti!
eu:Cum fac asta?Heei!Umm,imi poti spune?
doctorul:S-a trezit!Gata,linisteste-te!Totul e bine!
eu:Ce?M-am trezit?
Il vad pe Cristi cu lacrimi in ochi venind spre mine:
Cristi:Am crezut ca o sa te pierd!Sa nu mai faci asta niciodata!
eu:Nu o sa ma pierzi!Nu scapati asa usor de mine!
Il vad si pe Vlad intrand rusinos si ingijorat in salon:
eu:Te rog...
Vlad:Stai putin!Pana sa spui ceva vreau doar sa stii ca nu ti-am vrut niciodata raul,te-am iubit,recunosc,dar cand te-am vazut alaturi de Cristi,mi-am dat seama ca nu mai simt nimic pentru tine...scuze...
eu:Bine,acum poti sa pleci.
Vlad:Acum voi pleca,dar o sa mai vorbim.
eu:Pleaca!
Dani:Cum ai putut sa faci asta?
eu:Credeam ca fara Vlad nu pot sa traiesc,dar o sa trec peste,daca nu ma mai iubeste atunci nici eu nu-l mai iubesc!Ma puteti lasa singura cu Cristi,va rog?
Dani:Da!Sa ai grija de ea!
eu:Cristi,m-am gandit la ce mi-ai spus,acum ca nu mai sunt cu Vlad,voiam sa-ti spun ca si eu te iubesc!*il sarut*
Cristi:Tu acum ti-ai dat seama ca te iubesc?
eu:Ceva de genu'...in timp ce eram in coma vedeam tot,te vedeam pe tine stand langa mine,o vedeam pe Bianca plangand,pe Dani nervos si pe Vlad care era putin ingrijorat,dar nu la fel ca tine!Cand am vazut ca tu chiar ma iubesti am vrut sa ma intorc.
Cristi:Sa nu mai incerci niciodata sa te sinucizi!Mai ales din cauza unui baiat,indiferent ca e Vlad sau ca sunt eu!Ma duc sa-ti aduc ceva de mancare,dupa doua zile,cred ca prinde bine!
eu:Te rog,nu pleca!
Cristi:Vin repede!*ma saruta*
Cristi iese din salon,mai stau 5 min. si il vad pe Vlad intrand:
eu:Pleaca!
Vlad:Stai putin,vreau sa vorbim.
eu:Pleaca,nu mai avem ce sa vorbim!
Vlad:Stiu ca te-am facut sa suferi!Si ca acum ai sarit in bratele lui Cristi pentru ca ai fost dezamagita de mine!
eu:Nu e adevarat!Il iubesc!
Vlad:La fel cum ma iubeai si pe mine?Eu inca te mai iubesc!
eu:Eu nu!Dupa ce mi-ai spus,nu va mai fi nimic intre noi doi!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!