Atunci Cristi ma saruta,dar eu il resping.Nu mai vreau sa am deaface cu el!Sa fie clar!Plec plangand si ma intreb:De ce?De ce eu?Tocmai cand ma simteam bine,atunci se gandeste sa se desparta de mine.Nici macar nu a avut curajul sa imi spuna in fata,doar s-a dus direct la Andreea ca si cum nu as fi fost acolo.Sper ca Vlad sa nu fie si el asa.
Persp.Daiana:
eu:Cristi poti sa-mi spui si mie ce ai in capul ala?
Cristi:Ce te intereseaza pe tine?
eu:Ma intereseaza pentru ca este prietena mea.Cred ca niciodata nu ai avut o relatie mai mult de doua zile.
Cristi:Chiar daca e asa nu puteti sa-mi ziceti ce sa fac!
Vlad:Cristi,voi fi de acord sa fii cu Andreea daca imi promiti ca veti fi impreuna mai mult de o saptamana,daca reusiti acest lucru puteti fi impreuna cat vreti si sa faceti ce vreti,daca nu reusiti nu stiu cum faci dar o impaci pe Ana,ai timp la dispozitie doua saptamani,una ca sa imi arati ca poti fi cu Andreea o saptamana si una in caz ca nu reusesti sa o impaci pe Ana!
Cristi:Si mie ce-mi iese din asta?
Vlad:Nu ii spun mamei ca tocmai te-ai sarutat cu o mica curva!
Cristi:Bine,bine...
Persp.Cristi:
O sa vada el ca pot fi cu o fata mai mult de o saptamana!Dar totusi imi e mila de Ana,nu am vrut sa ne despartim asa...Dar sa revin la Andreea mea!
Andreea:Iubi,hai in apa!
Cristi:Vin imediat!
Andreea:De ce esti suparat?
Cristi:Nu as fi vrut sa afle asa...
Andreea:Las-o pe Ana,acum esti cu mine!
Cristi:Ai dreptate!
Andreea:Iubi,ma intorc imediat,sa nu pleci!
Cristi:Nu plec!
Persp.Vlad:
Ce frate tampit am...Tocmai s-a despartit de o fata din cauza lui si acum se comporta de ca si cum nu s-a intamplat nimic!Dar lasa-i pe ei,are timp doua saptamani,sigur nu va fi cu Andreea o saptamana.
Daiana:Buna,ce faci?*spune si ma saruta*
Vlad:Ma uit la prostu' de frati-miu!
Daiana:Rezista si tu doua saptamani.Sunt singura care crede ca nu vor fi doua saptamani impreuna?
Vlad:Nup!Si eu cred asta.Nu te-am intrebat niciodata ce mai face fratele tau!
Daiana:Pai acum el sta la Bianca,iubita lui.
Vlad:O stiu,de cat timp sunt impreuna?
Daiana:De 4 ani,dar stai o cunosti?
Vlad:Pai...Dupa ce voi v-ati mutat din Constanta am tinut legatura cu fratele tau ca sa stiu ce mai faci...
Daiana:Aww,tu chiar ti la mine!
Vlad:De ce crezi ca mama ta a hotarat sa te muti la noi cat timp ea e plecata?A convins-o fratele tau!M-am gandit la o chestie:ce zici daca am iesi intr-o zi toti patru in oras!
Daiana:Ar fi super!Dar ce facem cu Cristi si cu Andreea?
Vlad:Se descurca ei,sunt copii mari!
Daiana:Bine zis!Sunt foarte curioasa sa vad cat va dura asazisa relatie!
Vlad:Crede-ma si eu sunt la fel de curios,abia astept sa-i vad fata aia de catelus cand o sa se duca la Ana sa isi ceara scuze!
Mai trece timpul si am si eu nevoie la baie,ca orice om.Ma duc la baie unde ma asteapta Andreea:
Vlad:Ce vrei creat-o?
Andreea:Voiam sa vad ce faci!
Vlad:Acum ai vazut,da-te!
Andreea:Nup.
Vlad:Andreea,am zis sa te...
Nu apuc sa mai zic nimic si ma saruta.O refuz si il vad pe Cristi socat in spatele nostru:
Cristi:Ce faceti voi doi aici?
Vlad:Ea m-a sarutat,nici macar nu am acceptat acest sarut!
Cristi:Aha,se te si cred?De unde stiu ca nu ai sarutat-o ca sa nu mai fiu cu ea ca sa ma intorc la Ana?
Vlad:Tu chiar crezi ca as face asta?Nu vreau sa o distrug psihic pe Daiana,nu cum ai facut tu cu Ana!
Cristi:...
Vlad:Ce nu e adevarat?
Cristi:Ba da...
Vlad:Fii atent.Azi e luni,ai timp pana la sfarsitul saptamanii sa te impaci cu Ana alfel ii zic mamei cu ce fete te vezi tu!
Andreea:Si mie ce-mi iese din asta?
Vlad si Cristi:Tu sa taci!
Andreea:Mama,chiar e creepy chestia asta!
Daiana:Ce se intampla aici?
Vlad:Nimic...
Daiana:Vlad,te cunosc,imi ascunzi ceva...
Vlad:Andreea m-a sarutat...
Daiana:Te-a sarutat sau ai sarutat-o?
Vlad:M-a sarutat!
Daiana:Sigur?
Vlad:Foarte sigur,stii ca nu as face asa ceva!
Daiana:Si tu Andreea ce ai de zis?
Andreea:Nu e adevarat!El m-a sarutat!
Daiana se uita cu lacrimi in ochi la mine.
Daiana:Vlad,sigur nu minti?
Cristi:Daiana,Vlad zice adevarul!
Daiana:Sigur?*spune aproape plangand*
Cristi:Sigur,am vazut-o pe Andreea dadandu-se la Vlad!
Daiana:Tu tarfa poti pleca,ACUM!
Andreea:Nu vreau!
Daiana:Am zis ACUM,alfel ma bag putin si in parul tau ala cret!PLEACA!
Andreea:Bine,nervoas-o!Plec!
O iau pe Daiana in brate si ea incepe sa planga:
Vlad:Nu plange,nu ai de ce.
Daiana:Pentru o secunda am crezut ca tu chiar te-ai sarutat cu aia!
Vlad:Stii ca nu as face asa ceva,chiar i-am si refuzat sarutul.
Daiana incepe sa ma stranga si mai tare.E foarte geloasa,dar e geloasa mea!Plecam acasa la ora 4 toti plini de nervi.Intram in casa si Cristi sparge un bibelou de nervi spunand:
Cristi:Cat de prost pot sa fiu!
Vlad:Stiu!
Cristi:Acum presupun ca trebuie sa ma impac cu Ana,nu?
Vlad:Cum vrei.Eu am facut asta doar ca sa-ti demonstrez ca nu poti fi cu o fata mai mult de o saptamana,si nu din cauza ta ci din cauza ca nu stii cum sa-ti alegi fetele,imediat cum vezi un cur mare te bagi si tu in seama..
Cristi:Pai eu vreau,dar nu cred ca ea mai vrea...
Daiana:Iti dai seama ca va fi mai greu dupa tot ce i-ai facut,dar nu este imposibil,sigur si ea inca te mai iubeste asa ca mai ai sanse,nu foarte mari dar mai ai!
Cristi:Multumesc ca inca mai aveti incredere in mine dupa tot ce v-am facut
...
Gataaa.Ce credeti ca se va intampla in continuare?Promit ca la 9 sau 10 mai pun un capitol!!!Scuze daca mai sunt niste mici greseli gramaticale,incerc sa fiu cat mai atenta si inainte sa-l postez sa verific,dar nu imi iese tot timpul!Spor la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!