Ma trezesc si ma duc la baie,imi fac rutina si imi aduc aminte ca trebuie sa merg cu Vlad la cumparaturi...Il sun si deabea se trezise si el...Ma imbrac cu un tricou alb si o pereche de blugi negri rupti.Cobor pe strada si primesc un apel de la Ana.
eu:Spune!
Ana:Da' ce ai?
eu:Spune repede!
Ana:De ce?
Exact atunci ajung si il vad pe Vlad.
eu:Buna Vlad!
Ana:Stai,ce?
eu:Nu cu tine!Spune mai repede de ce m-ai sunat.
Ana:Pai,voiam sa vad ce faci si daca vrei sa iesim pe la 15 in parc cu pennyboard-urile!
eu:Cat e ceasul acum?Aaa,13:30,bine,dar cred ca o sa intarzii.
Ana:De ce?
eu:Poveste lunga!Dar o sa vin,mai ti minte cand iti spuneam ca o sa-ti dau cu penny-ul in cap?
Ana:Oh,nu...
eu:Oh,da!Ne vedem la 15 jos!
Ana:Bine...
Dupa ce inchid ma uit la Vlad mergea cam lipsit de viata.
eu:Ce ai?
Vlad:Ce?Nimic...
eu:Aha,sigur,spune!
Vlad:M-am despartit de Andreea...
eu:Te-ai despartit sau s-a despartit de tine?
Vlad:S-a despartit de mine...
Wow,ce noutate,eram sigura ca asa va fi,ma opresc realizand ca sunt doar eu cu el:
eu:Ok,dar unde sunt ceilalti?
Vlad:Care ceilalti?
eu:*facepalm*Ma rog,hai sa mergem.
Serios?Chiar o sa fim doar noi doi?De ce ma uraste viata atat de mult?Mai intai aflu ca mai e o saptamana si asta nu are cu ce sa se imbrace si acum sunt singura la cumparaturi cu Vlad,trebuie sa privesc partea buna,va cumpara ceva doar daca imi va placea!Vlad,pregateste-te pentru cea mai fituasa parte a mea vazuta vreodata de cineva!Dupa ce mi-ai facut tu,trebuie sa ma razbun,nu?E momentul perfect!Ajungem la un magazin,intra si ia trei costume,unul negru,simplu,unul albastru inchis cu niste modele negre si unul alb.
eu:Serios?Negru?Prea simplu...
Vlad:Dar ce spui de asta?*spune aratandu-mi-l pe cel albastru*
eu:Cred ca glumesti!
Vlad:Dar asta alb?
eu:Esti mireasa,sau ce?
Vlad:In sensul asta poate in 4 ore gasim si noi ceva.
Chicotesc si continuam sa ne plimbam prin alte magazine.Vlad pune mana pe unul roz si se uita la mine,eu fac o fata gen *cred ca glumesti* si isi da ochii peste cap si merge in continuare.M-am plictisit sa ne plimbam,e 2 si la 3 trebuie sa plec,asa ca m-am gandit la un lucru:
eu:Am o idee!
Vlad:Spune fitoas-o!
eu:1.daca imi mai spui fitoasa plec si te las sa iti alegi singur costumul si 2.ce ar fi daca ai lua doar o camasa,alba,simpla?
Vlad:Buna idee!
Luam o camasa alba care chiar imi placea si plecam.Eu deja fugeam prin mall stiind ca e deja 14:30 si eu trebuie sa ajung din Constanta in Navodari in mai putin de 30 de min.!
Vlad:De ce fugi asa?
eu:Dar cum ai vrea sa alerg?
Vlad:Eu ma refeream de ce alergi...
eu:Pentru ca la 15 trebuie sa ma intalnesc pentru ca iesim cu penny-urile si am o chestie de facut pe care i-o promit de mult
timp!
Vlad:Ce e asa interesant de fugi de zici ca esti la maraton?
eu:Ceva pe care il astept de mult timp!
Vlad:Si de ce nu l-ai facut pana acum?
eu:Poveste lune...Belgia,chestii...Decat sa stam sa vorbim,mai bine am fugi ca nu vreau sa intarzii!
Vlad:Binee!
Ajung la fix jos,Ana era cu toata gasca,Razvan,Bia,Ionut,Diana1 si Diana2,David,Tania.Doar Tania si Razvan mai aveau penny-uri inafara de noi doua.Mergem in centru,ne asezam pe o banca si ma uit la Ana:
eu:Ana,mai stii ce ti-am promis?
Ana:Oh,te rog,nu!
eu:Ba da!Vin-o aici!
Fug dupa ea cu penny-ul in mana si toti radeau,iar Razvan filma.Dupa ce i-am prins o lovitura ma simteam de parca am castigat la loto!Toti radeau si ma scoate din starea mea fabuloasa un apel.Era Cristi,nu vreau sa-i raspund,dar totusi...
eu:Ce e Cristi?
Cristi:Voiam sa vad ce faci...
Atunci era pe speaker si Razvan spune:
Razvan:Ii da cu penny-ul in cap lui Ana!Am dovezi!
Cristi:Ok...Vreau sa vad dovada!
Razvan ii trimite filmuletul si dupa vorbeste cu o ingrijorare in voce:
Cristi:Daiana,sper ca nu esti geloasa ca eu si Ana am fost impreuna!
eu:Stai ce?Nu sunt geloasa!Chestia aia voiam s-o fac de mult!Cand vorbeam cu ea pe skype si ma enerva,i-am promis ca atunci cand imi voi lua pennyboard ii voi da cu el in cap.Si stai putin,de ce as fi geloasa atat timp cat eu nu am mai vorbit cu tine de o saptamana?
Cristi:Nu stiu...Ma rog,paa!
eu:Pa!
Ok,asta a fost ciudat...Nu am de ce sa fiu geloasa.Iar ma suna cineva,dar de data asta Vlad.
eu:Ce vreti?
Vlad:De ce ii dai cu penny-ul in cap lui Ana?
eu:Ca sa nu-i dau un pumn!
Vlad:De ce?Ce s-a intamplat?
eu:Nimic semnificativ,doar ca i-am promis de mult timp si acum am avut ocazia sa o si fac.
Vlad:Sper ca nu te superi...
eu:In legatura cu ce?
Vlad:Spate!
Serios Vlad?Ma duc la el repede ca sa nu-l vada ceilalti,nu stiu de ce am facut asta...Ii spun sa vina cand il chem eu si ma duc la ceilalti.
eu:Sper ca nu va suparati daca mai vine un prieten,Vlad!
Bia:Care Vlad?*spune putin speriata*
eu:Vlaad!
Vlad iese de dupa colt si Bia ramane incremenita.Ce are fata asta?Il cunoaste?
Bia:Daiana!
eu:Da?!
Bia:De unde il cunosti pe faimosul Vlad Munteanu?
...
Capitol noou!De acum nu mai vreau sa intarzii cu capitolele.Ma simt mult mai bine daca va intrebati,stiu ca nu se intreaba nimeni,dar eh...Capitol nou tot in seara asta!Succes la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!