24.Intalnirea

1.4K 48 2
                                    

Daiana:Il aleg pe...Vlad...nu,Cristi...Nu stiu!

Cristi:Alege!

Vlad:Las-o!

Cristi:De ce?Trebuie sa aleaga!Nu poate sta cu amandoi!

Vlad:Inteleg!Dar nu trebuie sa o chinui asa!

Cristi:Ce e asa greu?

Vlad:Stiu si eu...suntem gemeni!

Cristi:Da,dar avem caractere diferite!

Vlad:Putea sa aleaga atunci cand credea ea ca este timpul!Nu trebuie sa o pui tu sa aleaga!

Cristi:De ce sa nu aleaga acum?E aceeasi chestie!Tot va trebui sa aleaga la un moment dat!

Vlad:Da,dar...stai putin!Unde e Daiana?Am fost atat de atenti la cearta incat nu am vazut-o plecand,nu-i asa?

Cristi:Nu are unde sa plece!E un spital,nu suntem doar noi doi aici!

Vlad:Tie chiar nu-ti pasa de ea?

Cristi:Ba da,dar vad ca tie iti pasa mai mult!

Vlad:Nu conteaza cui ii pasa mai mult sau mai putin,hai dupa ea!

    Persp.Daiana:

  Cat timp baietii se certau am plecat din salon.Ma plimb pe coridoare nestiind unde merg.Sunt putin ametita,dar o sa fiu bine,sau nu...imi e rau.Ma tin de tot ce gasesc,pana cad.Am cazut,dar nu vad pe nimeni,holul este gol.Ii vad pe baieti la celalalt capat al coridorului.Ma ascund cu greu dupa un dulapior destul de mare,sper ca nu m-au vazut.Incerc sa-mi revin ca sa ma duc la baie sa-mi dau cu apa pe fata,dar nu reusesc.Trece un om pe hol si ma ajuta sa ma ridic,ma spal pe fata si incerc sa ma duc inapoi in salon.Pe holul salonului meu ii vad pe baieti ingrijorati,strig dupa ei,dar nu am forta in voce,nu ma aude nimeni.

    Persp.Vlad:

  Sper ca e bine,sper ca nu ii este rau.Am mers si la celalalt etaj al spitalului,dar nu o vedem.Decidem sa mergem la receptie ca sa ne uitam pe camere.

Vlad:Buna ziua,am putea sa ne uitam putin pe camere?

receptionera:De ce?

Cristi:Nu mai gasim pe cineva din spital si nu credem ca a putut iesi din spital pentru ca este slabita.

  Intoarce monitorul spre noi si o cautam cu privirea.Ma uit si o vad la etajul la care tocmai am fost,dar era dupa un dulapior,parea lesinata.Fug pe scari si merg direct la acel dulapior unde o vad pe Daiana.O duc inapoi in salon si chem un doctor,este palida si nu prea mai are puls,sper sa nu i se intample nimic.Doctorul ma roaga sa ies din salon,ies si dau cu pumnul intr-un perete,cat de cretini suntem incat sa nu ne dam seama ca a plecat,pe langa noi!Sper sa fie bine,sa nu fie nimic grav!Imediat cum doctorul ne spune ca putem intra dau sa intru in salon,dar Cristi mi-o ia inainte!Nu pot sa stau jos,ma plimb de colo-colo,mai am umpic si inebunesc...

    Persp.Cristi:

  Intru nerabdator in salon si o vad pe Daiana palida care abia putea sa deschida ochii.

Cristi:Esti bine?

Daiana:Tie ti se pare ca sunt bine?

Cristi:Esti palida si abia vorbesti...

Daiana:Da!Asta numai din cauza ta!Tu m-ai pus sa aleg!Vreau sa-ti spun ceva!

Cristi:Stiu,sunt un bou!Ce vrei sa-mi spui?

Daiana:Stiu ca nu suntem nici de o zi impreuna,dar vreau sa ne despartim.

Cristi:De ce?

Daiana:Pentru ca nu pot sta in presiunea asta sub care tu ma tii de fiecare data!Nu vreau sa fiu pusa sa aleg intre doi prieteni!Asa cred ca e cel mai bine...

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum