Ii arat agrafa de par si isi da o palma peste fata!
Cristi:Lasa asta,mai vreti sa jucam?
Daiana:Ok*rade*
Ana:Nu mai rade!
Daiana:Bine,bine.La cine am ramas?
Ana:Eu iti pun tie!
Daiana:Aleg provocare.
Ana:Te provoc sa bei un pahar de vin!
Vlad:O nu,asta nu!
Daiana:Ce poate fi atat de rau?
Vlad:Nu ai mai baut pana acum si o sa te imbeti din prima!
Daiana:Lasa,oricum parintii ei sunt plecati seara asta!Sa ne distram!
Vlad:Bine,dar beau si eu ca sa nu fii doar tu.Sau stii ce?!Hai sa bem toti!
Ana,Cristi si Daiana:Ok!
Ana se duce dupa patru pahare si o sticla de vin si se intoarce.Pune vinul in pahare.
Ana:Cine bea primul?
Vlad:Eu!Dar inainte sa o anunt pe mama ca o sa stam peste noapte ca sigur o sa adormim aici!
Beau si dupa ii fac semn Daianei sa bea si ea.Bea ea si dupa vedem ca Ana bea si din paharul lui Cristi,dar si din al ei.
Ana:Daca tot,hai sa ne distram.
Cristi isi pune vin in pahar si bea si el.Acum toti suntem beti si dansam pe o melodie pe care nici macar nu o cunosc.Ma doare capul.O sa ma duc putin sus sa ma intind in pat.Ajung in camera si ma arunc direct in pat,dar dupa o usa o vad pe Ana care era mai beata decat toata lumea la un loc!
Vlad:Ce e?
Ana:Hai sa ne distram!
Vlad:Eu zic sa te duci sa te distrezi cu Cristi.
Ana:Hai ca amandoi stim ce vrem...
Vlad:Ce?Eu nu vreau nimic,nu cu tine!
Ana:Esti sigur?
Vlad:Da!Eu zic sa vi sa te pui in pat ca esti beata,nu stii ce faci!
Ana:Ba stiu foarte bine ce fac.
Vlad:Ba nu sti!Tu esti cu Cristi,ai uitat?
Ana:Nu am uitat.
Ana se apropie din ce in ce mai mult de mine.
Ana:Stim amandoi de ce m-ai sarutat!
Vlad:Eram gelos pe Cristi si am vrut sa ma razbun!Nu vreau sa fiu cu tine!
In acel moment se apropie mult prea aproape de mine,dar langa usa era cineva...Cristi!Il vad si strig dupa el:
Vlad:Cristi!Nu s-a intamplat nimic!Iti jur!
Cristi:Nu,dar urma.De aia ai sarutat-o,nu?
Vlad:De cate o sa trebuiasca sa va explic?Eram gelos pe tine si am sarutat-o numai ca sa vezi cum e!
Cristi:Bine,dar ce facem cu Daiana?
Vlad:Daiana nu trebuie sa stie nimic!
Cristi:La un moment dat va trebui sa afle!
Dupa o vad pe Daiana langa usa.
Daiana:Ce o sa aflu?
Vlad:Nimic.Vin-o in pat,esti beata si trebuie sa iti revi,nu am zis nimic,nu trebuie sa afli nimic!
Daiana:Oi fi eu beata,dar nu sunt surda!Am auzit foarte clar!Ce trebuie sa aflu?
Vlad:Nimic,intinde-te in pat si stai linistita.
Daiana:Ok...
Oh,de ce ma doare capul atat de tare?Si cel mai important lucru,de ce sunt dezbracat?Si de ce langa Ana?Ma imbrac si urc la etaj unde o vad pe Daiana dormind si dupa cobor in sufragerie si il vad pe Cristi tot dormin.Aud o voce ragusita in spate,e Daiana:
Daiana:Ce s-a intamplat aseara?Unde ai fost?
Cu asta mi-a pus capac,nici eu nu stiu ce s-a intamplat aseara,dar cred ca stiu unde am fost...cu Ana...
Vlad:Du-te inapoi sus si culca-te inapoi,vin si eu imediat.
Daiana:Bine...dar sa vii repede!
Vlad:Da!
Ce o sa-i spun?Sau ce o sa fac daca va afla Cristi?Ce vorbesc?Nici nu stiu ce ar putea afla,nu-mi aduc aminte nimic!Stiu doar ca m-am trezit dezbracat langa Ana....atat...Incep sa imi aduc aminte ceva...dar nu sunt amintiri foarte clare...oh nu!Fix de ce imi era mai frica aia s-a intamplat...m-am culcat cu Ana...Cat de incompetent pot sa fiu incat sa nu pot sa ma controlez?Ce o sa fac mai departe?Sper sa nu afle nimeni!
Ana:Cum a fost aseara,Vlad?
Vlad:Vorbeste mai incet!Poate te aude cineva!
Ana:Cine sa ma auda?Toti dorm!
Vlad:Nu sunt atat de sigur,Daiana mai devreme era treaza,daca a auzit tu va trebui sa dai explicatii!
Ana:O sa zic adevarul.
Vlad:Ce adevar?
Ana:Ca ne-am culcat impreuna!
Vlad:Ba nu o s-o faci!O sa-l pierzi pe Cristi!
Ana:Tu chiar crezi ca ma intereseaza de Cristi?De la inceput mie mi-a placut de tine!
Vlad:Serios?Cristi o sa sufere daca afla,de aceea nu vreau sa afle nimeni ce s-a intamplat,eu o sa raman cu Daiana si tu o sa ramai cu Cristi!
Ana:Facem cum vrei tu!
Cristi:Ce e?Ce sa faceti?
Vlad:Nimic important!
Cristi:Pai daca nu e nimic important pot sa stiu si eu?
Vlad:Nimic!
Cristi:Bine...mamaaaa,ma doare capul foarte tare,cat e ceasul?
Ana:E 12!
Cristi:Haideti acasa!
Vlad:Imediat,sa ma duc sa o trezesc pe Daiana.
Daiana:Nu e nevoie,sunt treaza si am auzit tot!
Vlad:Ce ai auzit?
Daiana:Ca tu si Ana v-ati culcat impreuna!
Cristi:Ce?
Daiana:Exact ce ai auzit!Asta au facut astia doi aseara!
Cristi:Ana,nu mai ai ce vorbi cu mine si nici tu Vlad,ce fel de frate esti tu?
Vlad:Amandoi eram sub influenta alcoolului,nu stiam ce facem!
Ana:Eu stiam exact ce fac!
Vlad:Tu poate da,dar eu nu imi mai aduc aminte nimic!Stiu doar ca m-am trezit langa tine.
Daiana:E destul sa te trezesti langa ea ca sa iti dai seama ce ai facut!
Vlad:Imi cer scuze!
Daiana:Cat o sa-ti mai ceri scuze?Cat?Eu plec!
Vlad:Stai putin sa discutam!
Daiana:Nu mai avem ce sa discutam,lasa-ma sa plec!
Vlad:Ne intalnim oricum acasa!
Daiana:De unde stii tu ca merg acasa?Poate merg la altcineva!
Vlad:La cine ai putea merge?
Daiana:Stiu si eu...poate la Bianca...sau la altcineva,gasesc eu!
Vlad:Ok,pleaca!
Cristi:Hai si noi acasa,Vlad!
Vlad:Hai!
...
Interesant!!!Credeti ca Ana si Vlad vor fi impreuna?Spor la citit in continuare.Maine capitol seara!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!