13.Petrecerea!

1.8K 48 6
                                    

  Seara ajungem la Ana si toti erau surprinsi!Da,am zis toti pentru ca era o petrecere!Toti erau surprinsi cand au vazut ca ma comport ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Toti se holbau la mine si dupa ce treceam spuneau ,,Dar asta nu era in coma?,,Ma simt ciudat,as vrea sa plec,dar Vlad vrea sa ramanem...

eu:Vlad...

Vlad:Nup,nu mergem acasa!

eu:De ce?Poate intru iar in coma!

Vlad:Nu o sa se intample nimic,iti promit!

  Ne strangem toti in sufragerie si Ana vine cu o idee geniala:

Ana:Jucam adevar si provocare?Adica cine vrea...

eu:Eu nu vreau!

Vlad:Haide!

eu:Bine,dar sa stii ca fac asta doar pentru ca asa vrei tu!

Ana:Alt cineva?

Mai spune Andreea,Razvan,Cristi si un tip pe care nu il cunosc ca vor sa joace.

Ana:Daiana,alege.

eu:Aleg provocare!

Ana:Te provoc sa bei un shot de tequila!

eu:...

Nu stiu ce sa zic...Intre timp toti au inceput sa strige ,,BEA!,, si m-am simtit nevoita sa beau.

Ana:Vlad,alege!

Vlad:Aleg adevar.

Ana:Este adevarat ca vrei sa fi cu Andreea?

Vlad:Nu!

Ana:Ciudat,ea mi-a zis altceva!

Vlad:Ce ti-a zis?*spune uitandu-se nervos spre Andreea*

Ana:Ca atunci cand Daiana era in coma tu stateai cu Andreea.

eu:E adevarat?

Vlad:Intr-un fel...

eu:Adica in timp ce eu eram in coma tu erai cu Andreea?*spun eu printre lacrimi*

Vlad:Da,dar nu...

eu:Dar nu ce?Nu ati facut nimic,asta ai vrut sa zici?

  Incep sa plang din ce in ce mai tare si plec.Dupa mine era Cristi:

Cristi:Daiana,stai putin!

eu:Ce vrei sa-mi spui?Ca nu e adevarat?

Cristi:Ba da!Este!Dar nu in totalitate!

eu:Cum adica?

Cristi:Vlad si Andreea voiau sa iti faca o surpriza dupa ce te trezeai si oamenii au crezut ca ei sunt impreuna,intradevar Andreea a incercat sa-l sarute pe Vlad,dar el a evitat-o!

eu:Si eu acum ce fac?

Cristi:Ai putea sa vi inapoi.

eu:Sa dau ochii cu Ana?Nici vorba,spune-i lui Vlad ca daca vrea sa vorbeasca cu mine ma gaseste acasa...

  Cat de proasta pot sa fiu?Uneori ma urasc pe mine!De ce cred pe altcineva in loc sa-l cred chiar pe el?Ajung acasa,ma bag la dus si incep sa plang.

    Persp.Vlad:

  De ce nu ma asculta niciodata pana la capat?Trebuie sa stiu unde a plecat!Sa pot sa vorbesc cu ea!

Cristi:Vlad!Daiana a mers acasa!

  Asta e tot ce voiam sa aud!Ajung acasa,dar nu era nimeni!Unde ar putea fi?Mi-a zis de un tip Radu care sta pe strada ei.Dar nu cred ca a ajuns deja in Navodari,dar poate e pe drum!Incerc sa o sun,dar nu raspunde...Am facut tot posibilul sa ajung cat mai repede,dar nu era la Radu...Stai putin!Ce prost sunt!Poate e la Bianca!Dupa ce mi-am tras doua palme am sunat-o pe Bianca si mi-a zis ca plange in baie.Am inchis,dar nu am intrebat-o unde sta!Ok,calmeaza-te si m-ai trage-ti doua palme!Cat de prost sa fi Vlade!Calmeaza-te si sun-o dinou!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum