18.Nunta!

1.6K 43 0
                                    

Cristi:Vad un barbat care pare sa fie tata care tipa la Daiana si inca o fata care cred ca e Ana pentru ca stau prea aproape de ea,mai vad si ca sunt la o petrecere,cred ca eram beat,vad ca sunt la o alta petrecere si te vad pe tine si Ana sarutandu-va si o felicit pe o fata pentru copilul ei.

Vlad:Si...faza cu Daiana ti-o aduci aminte?

Cristi:Da....scuze....Vlaaad,cred ca mi-am aduc aminte,fata pe care o felicitam e Bianca,iubita lui Dani fratele Daianei,eu si Ana ne-am despartit din cauza ei si mult mai multe lucruri!Imi aduc aminte tot!

Vlad:Daiana!Cristi si-a revenit!

Daiana:Serios!Bravo!Ma bucur foarte mult!

Cristi:Da...imi cer scuze petru faza aia...

Daiana:Nu e nimic,am trecut peste.Ati vrea sa iesim pe afara?

Cristi:Da,eu as vrea sa ma vad cu Ana,sa vorbim sa vad ce face.

Vlad:Eu zic sa o lasi in pace un timp.Ea a vrut sa ma despart de Daiana!

Cristi:Stiu,dar vreau sa-i aud si varianta ei!

Daiana:Ok,atunci vom iesi toti,iar tu Cristi te vei duce la Ana,eu si Vlad o sa ne mai plimbam in parc si daca e ceva ne suni.

Vlad:Hai,imbracarea!

Cristi:Unde erau puse hainele?

Vlad:Ce?

Cristi:Glumeam!*rade*

   Ne pregatim si iesim din scara blocului.Jos ne intalnim cu Ana care venea sa vada ce face Cristi dupa accident:

Cristi:Aaa,chiar cu tine voiam sa vorbesc!

Ana:Iti aduci aminte de mine?

Cristi:Da,acum o ora mi-am revenit!Hai sa vorbim.

Ana:Bine,buna Daiana,buna Vlad!Defapt,paa!

Daiana si Vlad:Paaa!

Eu si Daiana ne plimbam prin parc si eu tot bat apropouri:

Vlad:Acum,Cristi si-a revenit,trebuie sa-i fac dreptate!

Daiana:Si cum ai vrea sa faci tu asta?

Vlad:Iti dai seama ca nu o sa fac eu nimic,o sa-l tarasc prin toate tribunalele!

Daiana:Eu zic sa te calmezi.Trebuie sa ne bucuram,Cristi si-a revenit,asta e cel mai important!

Vlad:Stiu,dar...

Daiana:Nici-un dar!*ma saruta*

Vlad:Ok...ce zici?Mergem pe la Bianca sa vedem ce face?

Daiana:Buna idee.Decat sa ma duc prin tribunale,mai bine merg la Bianca!*rade*

  Ajungem la Bianca si spre fericirea noastra era si Dani acasa,acum e momentul oportun sa le spunem ca si-a revenit Cristi,si sa-i multumesc lui Dani pentru ajutorul din seara cu Daiana.

Vlad:Buna!Avem o veste buna!

Dani:Spune!

Daiana:Cristi si-a revenit acum o ora!

Bianca:Super!Cat timp nu a stiut nimic?

Vlad:Aproape doua zile!

Dani:Ok,acum avem si noi o veste buna!

Daiana:Wow,asta e ziua vestilor bune!

Dani:Ne casatorim!

Vlad:Casa de piatra!

Daiana:Casa de piatra!

Vlad:Cand faceti nunta?

Bianca:Eu as vrea luna viitoare.

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum