7.Timpul impacariilor!

2.2K 56 8
                                    

     Persp.Ana:

  Am incetat sa mai plang dupa Cristi si am incercat sa imi refac viata.Mi-am gasit alt baiat care sa ma faca fericita.Primesc un mesaj de la Cristi ca ii pare rau si ca vrea sa ne vedem,iar dupa ma suna,ii raspund numai ca sa vad ce mai vrea sa minta:

Ana:Alo,ce e?

Cristi:Imi cer scuze,am fost un bou!Vreau sa ne vedem ca sa discutam,te rog!

Ana:Te-a lasat Andreea si acum te intorci la mine?Ce jalnic!

Cristi:Vlad si Daiana mi-au deschis ochii,te rog,vreau sa ne vedem!Vreau sa te vad!

Ana:Nu mai ai de ce sa ma vezi,acum am pe altcineva si nu mai vreau sa aud de tine nimic!

Cristi:Sper ca stii ca am mai auzit fraza ,,am pe altcineva,, de o mie de ori,stiu ca nu e adevarata.

Ana:Daca nu ma crezi vin-o maine in parcul de langa blocul vostru si convinge-te singur!

Cristi:Bine,o sa vin!

  El chiar crede ca glumesc!Ce crede el?Ca o sa stau sa plang intr-o perna pana cand se hotaraste sa mai vorbim?Nu o sa ma faca sa sufar niciodata un baiat,chiar daca m-a durut vazand-ul cu o alta fata...Acum nu ma mai intereseaza,poate sa fie cu cine vrea el!

    Persp.Cristi:

  O sa ma duc sa ma conving daca ea chiar are pe cineva,daca are sau nu tot o s-o recastig,orice se poate daca crezi in acel lucru!Nu o sa renunt la ea asa usor!A doua zi Daiana ma vede ca dau sa plec undeva si ma intreaba:

Daiana:Unde pleci?A acceptat Ana sa iesiti?

Cristi:Intr-un fel...Adica mi-a zis ca are pe altcineva si mi-a zic ca daca nu cred sa vin sa ma conving singur,asa ca asta o sa fac!Ba chiar ma duc putin mai devreme si vad cine vine primul,daca o sa vina asazisul ei iubit o sa vorbesc cu el si o sa-l fac putin gelos spunandu-i ca sunt fostul ei iubit,iar daca va veni ea prima o sa fac cumva sa o sarut chiar in fata lui!Trebuie sa o recastig cumva!

Daiana:Cristi,stai...nu cred ca e bi...

  Nu apuca sa zica nimic ca eu si plec repede ca sa ajung mai repede decat ei!Ajung in parc si o vad pe Ana asteptand pe cineva.

Cristi:Si,unde iti e iubitul?

Ana:Trebuie sa apara si el!O sa vezi ca nu te pacalesc!

Cristi:Nici eu nu te pacalesc cand iti spun ca te iubesc!

Ana:Lasa vrajala asta ieftina,te-a lasat Andreea si acum ai ramas singur si te intorci la mine.

?:Ana,cine e el?

Cristi:Eu sunt Cristi.tu cine esti?

Razvan:Eu sunt Razvan,dar ce cauti cu ea aici?

Cristi:Pai stii am venit ca sa ne impacam!

Razvan:Cum adica sa va impacati?Ana,nu mi-ai zis ca ai avut un iubit pana acum...

Cristi:A avut,ne-am despartit acum doua zile!

Ana:Tu taci Cristi!

Cristi:De ce?Nu spun adevarul?

Ana:Ba da...

  In momentul ala Razvan pleaca.

Ana:Razvan nu pleca,te rog,te iubesc!

Razvan:Nu ai cum sa ma iubesti dupa o zi!

  Atunci o trag pe Ana spre mine si o sarut ca sa-i grabesc plecarea.Cred ca am facut bine!Sau nu...Sau da...Nu stiu daca am facut bine sau nu,dar macar am reusit sa o sarut inca o data,imi era dor de ea!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum