19.Ce simt?

1.6K 52 9
                                    

Vlad:Oricum,mai e mult pana la sfarsitul vacantei!Eu vreau sa dorm sunt obosit.

eu:Da...si eu...

Cristi:Somnorosilor!Eu ies la alergat!

Vlad:Sa vedem dupa cine o sa fie mai obosit diseara!

Cristi:Unde mergem diseara?

eu:Cred ca am uitat sa-ti spunem.Frati-miu si Bianca se casatoresc si dau o mica petrecere diseara!

Cristi:De ce nu spuneti asa!Nu mai dormiti si haideti sa facem cumparaturi!

Vlad:Dar...patul...e mai bine in pat...

eu:Somnorilaa!Haide,daca vrei ramai in casa si mergem doar eu si Cristi.

Vlad:Lasa,vin si eu!

  Dupa ce ne pregatim toti moral si fizic pentru o tura de tot mall-ul,pentru ca noi daca ne ducem la mall trebuie sa il luam pe tot la rand!Coboram din scara blocului,dar:

Vlad:Mi-am uitat portofelul in apartament,vin imediat.

Vlad urca in apartament dupa portofel,iar Cristi incepe sa-mi spuna chestii:

Cristi:Daiana,stii...mereu mi-ai parut draguta,stiu ca ar fi nedrept pentru fratele meu,dar te iubesc!

eu:Cristi...

  Nu apuc sa mai spun nimic si Cristi ma trage spre el si ma saruta,as vrea sa il resping,dar nu pot!Ceva nu ma lasa...

eu:Cristi!Gata,nu vreau sa afle Vlad!

Vlad:Ce sa aflu?

Cristi:Nimic!Nu conteaza!

Vlad:Ce e?Daiana!Ce trebuie sa aflu?

eu:Nimic!

  Nu mai inteleg nimic!Vlad ma tine de mana,iar Cristi se uita dezamagit la noi.Nu stiu ce sa fac.Sa raman cu Vlad,sau sa fiu cu Cristi?Nu as vrea sa-l ranesc pe nici-unul dintre ei,mai ales ca sunt frati!Nu vreau sa se certe din cauza mea!Suntem de o ora in mall,dar nu gasim nimic.

eu:Baieti!Mi-a venit o idee!

Cristi:Spune,iu...

Vlad:Ce ai zis,Cristi?

Cristi:Spune iute,da...iute!

eu:Ma rog,ma gandeam sa mergem sa luam niste haine de copil!

Vlad:Buna idee!Dar,de unde o sa stim ce marime sa luam?

Cristi:Luam si noi pentru nounascuti!

eu:Ne descurcam noi!

  Ajungem intr-un magazin pentru copii si eu ma holbez la toate hainutele si toti pantofiorii astia mici.Sunt asa draguti!Abia astept sa se nasca fetita!

eu:Ummm...nu m-am gandit niciodata la un lucru.

Cristi:La ce?

eu:Ce nume sa aibe fetita?

Vlad:Cristina!

Cristi:Dap,asta ramane!

eu:Eu ma gandeam la Ramona!Sau Denisa!

Cristi:Mie tot Cristina imi place mai mult!

Vlad:Bine,atunci asa o sa-ti spunem tie,Cristina!

eu:Cristina!

Cristi:Terminati!E enervant!

Vlad:Stim!

Cristi:Daca tot am gasit cadou,putem merge si la un film?Nu am mai vazut un film de mult timp!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum