8.Cearta 2!

2.2K 56 10
                                    

?:Ce faceti aici?Vlad ce faci?Tu cine mai esti fetiscan-o?

Cristi:Nu vorbi asa cu ea!

Vlad:Cum de esti aici?

Daiana:Buna ziua...pe mine ma scuzati,Ana vin-o putin...

Ana:Ok...

tata:Unde credeti ca plecati?Ramaneti si voi aici!

Daiana:Da,dar...

tata:Nici-un dar!

Vlad:Tata,nu vorbi asa cu ele,lasa-le sa plece!

tata:De ce?Sunt iubetele voastre,cumva?

Cristi:Da!Sunt!Probleme?Tu de cand te-ai despartit de mama nu mai stii ce e aia iubire,tata!

tata:Bine,voi doua plecati,voi baieti ramaneti aici!

Cristi si Vlad:Daiana,Ana plecati,va rugam!

Daiana si Ana:Bine...

    Persp.Daiana:

 Ce se intampla?De ce e atat de furios tatal lor?Aud numai tipete din camera,iar Ana incepe sa planga:

eu:Nu mai plange,o sa fie bine,o sa vezi!

Ana:Dar daca nu o sa ne mai lase sa fim impreuna?Stai,mi-a venit o idee.*spune ea cu fata luminata*Ai numarul mamei lor?

eu:Da!

Ana:Mama lor stie ca noi suntem impreuna,nu?

eu:Da,stie mai bine decat oricine!

Ana:Atunci sun-o si spunei sa vina cat mai repede acasa ca a venit tatal lor si se cearta!

eu:Cum de ti-a venit ideea asta asa buna?!O sun intr-o secunda!

  O sun putin speriata la cum va reactiona si raspunde:

Adriana:Spune Daiana,ce s-a intamplat?

eu:Pai...a venit tatal lui Vlad si a lui Cristi acasa si m-a vazut pe mine si pe Vlad in timp ce ne sarutam si acum se cearta in camera lor,vin-o te rog acasa ca sa nu inceapa sa se bata,te rog si eu si Ana suntem speriate,nu stim ce sa facem!

Adriana:De cand ne-am despartit omul asta nu se poate controla,vin imediat acasa!

  In 30 de min. ajunge si mama lor si intra nervoasa in camera:

Adriana:Ce se intampla aici,le-ati speriat pe fete de moarte!M-a sunat Daiana cu o voce ce nu pot sa o explic,ce se intampla?

Luci:Nimic,discutam.

Adriana:Tipand?Asa discuti tu?

Luci:Pai daca baietii astia nu inteleg ca sunt prea mici ca sa aibe iubite si fetele alea sunt mai mici decat ei,sigur!

Adriana:Fetele astea sunt foarte cuminti,nu o sa se intample nimic!

Luci:De unde stii tu ca deja nu s-a intamplat?!*spune tipand*

Eu incep sa plang si sa fug din apartament.

Vlad:Tata,ai facut-o pe Daiana sa planga!Eu plec dupa ea,nu mai stau aici!

Luci:Tu nu...

Vlad:Ba da,o sa plec,iar Cristi va veni cu mine!

    Persp.Vlad:

  Daca o sa se mai certe mult o sa ne mutam din casa!Nu mai rezist!Fug dupa Daiana care plangea in hohote.O opresc si o iau in brate:

Vlad:Gata,o sa fie bine!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum