41.Nu mai vreau sa-i vad!

1.1K 36 1
                                    

   Mergem sa luam bilete la film si cand ajungem la casa de bilete ii vedem pe baieti,fiecare cu cate o fata.Au trecut doar 6 ore decand s-au despartit si deja a inlocuit-o?De Cristi nu ma mai intereseaza atat de mult!Decand am auzit ce i-a facut Daianei nu ma mai intereseaza de el!

Vlad:Buna fetelor!

fata(iubita lui Vlad):Cine sunt fufele astea?

Ana:Fufele astea sunt pe cale sa-ti faca o noua coafura!

Cristi:Fetelor,nu va certati!

Vlad si Cristi:Unde e Daiana?

Ana:Daca va intereseaza,a zis ca nu mai calca in Constanta,asa ca nu va mai faceti sperante!

Vlad:Da,ne intereseaza,e si prietena noastra!

Ana:A fost!Nu intelegeti ca nu mai vrea sa va vada!Dupa mesajele alea si eu as fi facut la fel!

Vlad si Cristi:Ce mesaje?

Bia:Mesajele pe care i le-ati trimis!

Cristi:Aaaa...

iC(iubita lui Cristi):Ce mesaje?

Cristi:Lasa asta...

Bia:Vlad,vad ca ai inlocuit-o repede pe Daiana!V-ati despartit acum 6 ore!

iV:Da,dar nu o mai iubea de o saptamana!

Ana:Asta e problema!Tu ai stat cu ea chiar daca nu ai iubit-o!Asta a deranjat-o pe ea!Trebuia sa-i spui!

Vlad:Stiu,ce vrei sa fac acum?Nu mai vrea sa vorbeasca cu mine!Si nici eu cu ea!

Cristi:Sper ca nu te-ai suparat...

Ana:Eu?Nu!Oricum voiam sa ne despartim dupa ce am auzit ce i-ai facut Daianei!Chiar de 3 ori!

iC:Ce?

Cristi:Nu conteaza...

Bia:Noi va lasam sa va uitati la film,am plecat,pa!

Vlad si Cristi:Pa!

    Persp.Daiana:

  Stau in continuare pe laptop si mananc inghetata...Nu mai pot continua mult asa!Vreau sa merg si eu cu fetele!Nu vreau sa stau sa plang dupa el toata viata!O sun pe Ana:

Ana:Hei,ce faci?Esti mai bine?

eu:Da...Vreau si eu sa vin!Unde sunteti?

Ana:Nu cred ca ai vrea sa vi...

eu:Nu-mi spune...V-ati intalnit cu ei?

    Persp.Ana:

Ana:Da...Si vad ca Vlad te-a inlocuit destul de repede*spun uitandu-ma la ei*

Daiana:Serios?Atunci nu mai vin,nu vreau sa-i vad!Nu mai vreau sa-i vad!

Ana:Da...Sa stii ca erai pe speaker!Asa macar au auzit si ei ca nu te mai intereseaza de ei!

Daiana:Te omor cand ajungi acasa!

Vlad:Daca tu nu vrei sa ne mai vezi,nici noi nu mai vrem sa te vedem!

Daiana:Foarte bine!Daca ne vom intalni vreodata,te rog sa nu ma bagi in seama!

Vlad:Asa o sa fac!Pa!

Daiana:Pa!

Ana:Ati vazut?A trecut peste!La fel ca voi!Nu o mai cautati!

Vlad:Stai linistita ca asa o sa facem!

  Persp.Daiana:

  Ma simt mai bine ca am spus asta!Acum chiar ca nu ma intereseaza daca ii vad sau nu!O sun inapoi pe Ana ca sa-mi spuna unde sunt,nu ma intereseaza daca sunt si ei!

Ana:Ce mai e?

eu:Unde sunteti?Nu vreau sa-mi distrug viata din cauza lor!

Ana:Asa te vreau!Suntem la cinema!

eu:Ok,ne vedem in 30 min.!

  Iau autobuzul si intru in mall.Merg la cinema si le vad pe fete.Merg fix la ele,dar in fata lor erau baietii.Chiar nu ma intereseaza de ei!Pot sa faca ce vor!Dar una dintre fete,cred ca iubita lui Vlad se intoarce la mine:

iV:Deci,tu esti Daiana?

eu:Da,de ce?

iV:Intrebam...

eu:Stai linistita,nu ma mai intereseaza de Vlad,puteti face ce vreti!

iV:Ok,mersi!

Vlad:Serios acum,chiar nu te mai intereseaza de noi?

eu:1.Ti-am spus sa nu ma mai bagi in seama,2.Nu!

  Atunci se intoarce si incep sa vorbesc cu fetele!Vad cum pe obrazul lui Cristi ii curge o lacrima,cred ca il doare ca nu ma mai intereseaza...Nu am ce sa fac!In viata mai pierzi prieteni!Prietenii vin si pleaca!Cand vad ca se ridica ma duc si eu dupa el,vreau sa il incurajez sa treaca peste.

eu:Cristi,stai!

Cristi:Ce mai e?

eu:Nu trebuie sa suferi!Am suferit eu destul!Nu ai de ce sa suferi!Acum ai iubita,distreaza-te!

Cristi:Da...Iubita...

eu:Nu-mi spune ca nu o iubesti!Nu vreau ca o alta fata sa treaca prin ce am trecut eu!Te rog sa te duci acum si sa-i spui adevarul!Nu vreau sa sufere,daca trece prea mult timp se va ataseze de tine,e ca si cum i-ai taia aripile,du-te si spunei adevarul!

Cristi:Bine...

  Ma intorc si il vad ca merge direct la ea.Ea se uita urat la mine,nu-mi spune ca i-a spus ca defapt ma iubeste pe mine.

fiC(fosta lui Cristi):Din cauza ta m-am despartit de Cristi!

eu:Ce?Cristi!Ce i-ai spus?

Cristi:Adevarul!

eu:Ce adevar,mai exact?

Cristi:Ca te iubesc!

eu:Esti prost de bubui,eu nu!Intelege!Nici unul dintre voi doi nu mai are nici macar 0,000000001 sanse cu mine!Intelegeti?

Cristi:Da...

eu:Vedeti-va de treaba voastra,nu ma mai bagati pe mine in seama.Continuati-va pasiunea,continuati cu vlogul!O sa uitati repede!

Cristi:Daca spui tu...

  Eu ma intorc inapoi la film si Vlad se uita ciudat la mine,il vede pe Cristi in spate.Da sa spuna ceva,dar se opreste probabil aducandu-si aminte ce i-am spus.Dupa ce s-a terminat filmul eu si fetele am plecat razand acasa.Am facut petrecere in pijamale,in timpul ala i-am uitat pe baieti,dar cand a trebuit sa ma culc,nu am putut.Mi-am adus aminte cum a fost la nunta, minunat,mi-am adus aminte farsa lui Cristi,sau farsa lui Ana si Razvan,toate aceste lucruri probabil nu s-ar fi intamplat daca nu erau baietii,dar trebuie sa-i uit!Trebuie!Nu pot lasa sa ma bantuie trecutul!

...

           Gata,promit ca ma opresc din postat,adica....inca unul si gata!Pe ziua de azi,nu pentru totdeauna!Ma gandeam la un posibil vol.2!Nu stiu,adica deja am 40 de capitole,mai vad...Succes la citit in continuare!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum