20.Sinuciderea!

1.4K 42 3
                                    

eu:Ok...il aleg pe...

  Inainte sa spun ceva o vad pe Andreea care imi facea semn sa tac cu un lemn in mana.Ma linistesc cand o vad,iar baietii se sperie cand vad ca eu nu mai spun nimic.Andreea ii da cu lemnul in cap barbatului si dupa plecam inainte sa se trezeasca.

Vlad:Multumin Andreea,fara tine nu stiu ce ne-am fi facut!

Andreea:Stati linistiti,mai aveam si un echipaj de politie care stia unde sunt!

Cristi:Si de ce nu au venit chiar ei sa-l opreasca?

Andreea:Pentru ca riscam sa va omoare atunci cand vedea politia!Asa am scapat repede de el.

eu:Si acum unde este el?

Andreea:La politie,politistii au vazut tot ce s-a intamplat!

Vlad:Multumim!*o imbratiseaza pe Andreea*

eu:Da...multumim...*spun putin geloasa*

Cristi:Pe cine ai fi ales?

eu:Nu stiu!Nu as fi ales pe nici-unul dintre voi,mai bine i-as fi zis sa ma omoare pe mine!

Cristi:Ai fi facut asta pentru noi?

eu:Da!Sunteti frati!Voi nu trebuie sa va despartiti asa!

Vlad:Sincer,eu in locul tau as fi facut la fel,decat sa-mi vad un prieten sau un fost iubit omorat!

eu:Cum adica ,,fost iubit,,?

Vlad:Tu chiar credeai ca mai suntem impreuna?

  Bufnesc in plans si plec.Nu stiu unde merg,plec unde vad cu ochii.Simt o mana care ma trage.Ma trag inapoi,nu ma intorc si incep sa fug.Ajung la o statie de autobuz.Ii vad pe baieti si pe Andreea venind spre mine,dar ma urc repede in autobuz si ii spun soferului sa plece.Ma uit pe geam si il vad pe Cristi cu mainile in cap si pe Vlad nervos.Eu eram pe cale sa mor pentru ei si Vlad...Merg pana la capatul cursei,din nefericire capatul cursei era fix in spatele blocului lor...

    Persp.Vlad:

  Ce bou pot sa fiu!Nu am vrut sa sune asa,de parca as fi fost cu Andreea!Acum unde ar putea merge?Cine stie unde merge autobuzul ala...Poate totusi e aproape.

Cristi:Vezi ce ai facut?

Vlad:Da stiu!Sunt un bou!

Cristi:Unde e acum?

Vlad:Nu stiu,o s-o cautam.Poate nu a ajuns atat de departe.

Cristi:Da,dar totusi nu stie Constanta mai deloc,doar zona blocului,plaja si zona mall-ului.Se poate pierde!

Vlad:Crezi ca nu stiu?!Nu cred ca mai merge acum la Bianca,pentru ca stie ca o s-o gasim repede acolo,nici la Ana...Unde poate sa mearga?

  Au trecut deja doua zile si tot nu am gasit-o.Nu stim unde poate fi.Nu am gasit-o pe nicaieri.Cred ca e momenul sa apelam la politie.

Cristi:Ce facem?

Vlad:Sunam la politie!

  Sun la politie,iar ei au zis ca vor veni sa le dam o poza cu ea ca sa facem niste afisuri ca sa le punem pe strazi,in caz ca a vazut-o cineva.

Cristi:Asta e numai din vina ta!

Vlad:Stiu!Stiu mai bine decat crezi!Poate azi o s-o gasim!Pe unde e?Ce face?Sunt un bou si un prost!

  Primesc un mesaj de la ea:

Daiana:Nu ma mai cauta,nu ma vei mai gasi!

Vlad:Te rog intoarce-te!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum