Persp.Daiana:
Cristi:Noi cred ca plecam ca sa te odihnesti!
eu:Bine,pa!!
Vlad si Cristi:Paa!
Ziua asta cred ca a trecut cel mai greu...Mi-a placut mica farsa pentru Cristi!Nu stiu de ce era asa speriat cand i-am zis ca vreausa fiu cu el,oare el inca ma place?Pentru mine Cristi a fost ca un refugiu de cand m-am certat cu Vlad,dar cred ca ar trebui sanse impace cu Ana,daca vrea si ea...Adica,a spus ca vrea sa fie cu Razvan,dar nu o invinovatesc dupa ce s-a intamplat intre ea si Cristi,adica...Nu cred ca vor mai fi impreuna,dar merita incercat!Dupa ce ies de aici,pana plecam in Spania as vrea sa ii impac,macar pentru 3 zile,o sa fie amuzant,cred.Da' chiar!Ana ce mai face?Nu am mai vorbit cu ea de mult!O s-o sun!Daca ar si raspunde.A gata!
eu:Heey!
Ana:Buna!Cum te mai simti?
eu:Mai bine,as vrea sa ies de aici chiar maine!Dar nu de asta te-am sunat.
Ana:Dar pentru ce?
eu:Voiam sa vad ce faci si cum mai e cu Razvan.
Ana:Da...Nu prea bine...
eu:De ce?Ce s-a intamplat?
Ana:Daca vrei,vin la tine si iti povestesc tot!
eu:Hai!Pas alergator!
Ana:Gata,gata,vin!
Ce s-a intamplat?S-au certat?Sau e cu altcineva?Sper sa vina repede,nu mai am rabdare,defapt ce vorbesc?Eu niciodata nu am rabdare!Dupa 10 min. a ajuns si Ana,exact cum am vrut,repede!
eu:Scuipa tot!
Ana:Asteapta!Am alergat atat,nu mai pot!
eu:Bla,bla,hai odata!
Ana:Bine!
eu:Deci?Ce s-a intamplat?
Ana:A,pai avea prietena.
eu:Serios?M-ai facut sa astept atat ca sa-mi spui ca a avut prietena?
Ana:Da!
eu:Stai,stai,stai!Cum adica ,,a avut,,?Acum nu mai are?
Ana:Ba da!
eu:Pe cine?
Ana:Pe mine.
eu:Si de ce nu spui asa?
O imbratisez,sunt fericita pentru ea,dar sunt curioasa ce zice daca aduc vorba de Cristi.
Ana:Si,cum mai e cu Cristi?
Mi-a luat-o inainte!
eu:Pai...Ne-am despartit!
Ana:De ce?
eu:M-a pus sa aleg intre el si Vlad,eu nu am putut sa aleg si am decis ca ar fi bine sa ne despartim si maine o sa ma plimb cu Vlad prin curtea spitalului.
Ana:Aaa...Pana la urma l-ai ales pe Vlad,nu?
eu:Da.Si mai am o veste pentru tine!
Ana:Asta e ziua cu vesti,sau ce?
eu:Dap!Eu,Vlad,mama si Cristi vom merge in Spania la nunta fratelui meu si a Biancai!
Ana:Dar ei nu stau in Romania?
eu:Ba da,doar ca nunta se va tine acolo,mama cunoaste o femeie care detine un restaurant destul de mare si acolo va fi nunta!
Ana:Super!Dar ce vei face?Adica...Va fi si Cristi!
eu:O sa ne comportam ca niste prieteni!
Ana:Aha...cum spui tu.
eu:Nu o sa mai fiu cu Cristi!
Ana:Asa cum ai spus ca nu vei mai fi cu Vlad!
eu:Asta e adevarat,dar de data asta vorbesc serios,adica,sper...
Ana:Ai grija de tine!Pa!
eu:Pa.
Dupa ce pleaca Ana,incerc sa adorm,dar ma gandesc la ce a spus Ana,de fiecare data spun ca nu voi mai fi cu Vlad sau Cristi, dar sfarsesc tot cu unul dintre ei!Lasa asta,vreau sa imi tin napotica in brate si sa ajung la nunta!Vreau sa ies mai repede de aici,trebuie sa vorbesc cu un doctor,dar maine,acum vreau sa dorm.
Persp.Vlad:
Vlad:Doamne!Ce tiapa ti-ai luat!
Cristi:Mai taci!
Vlad:Dar de ce erai asa speriat?
Cristi:Um...Am fost impreuna,zic si eu...
Vlad:Si o mai placi?
Cristi:Nu e ca si cum ne-am despartit acum o zi,nu ai cum sa nu mai ai sentimente dupa o zi!
Vlad:Stiu...De aia te intreb,dar cred ca nu ar fi trebuit sa o pui sa aleaga,ar fi ales ea la momentul potrivit!
Cristi:Si ce ai vrea sa fac acum?Sa dau timpul inapoi?Asta nu pot!
Vlad:Stii ce ai putea sa faci?Sa te linistesti!Sa nu mai fi nervos!
Cristi:Cum sa nu fiu nervos cand tu faci niste afirmatii cretine?
Vlad:Cretine sau nu,sunt adevarate,acum culca-te,pachet de nervi!
Cristi:Bine,bolovanu-le!
Vlad:Bolovan e tac-tu!
Cristi:Ai uitat un mic detaliu.
Vlad:Ce?
Cristi:Avem acelasi tata!
Vlad:A,da...Oricum,culca-te!
A doua zi,ma pregatesc si dau sa ies pe usa,dar...
Am revenit in forta!Stiu,stiu,nu am mai postat de 3 zile,dar (story time)joi mi-sa facut rau de dimineata(am vomat) si in aceeasi zi am avut o exursie #scoalaltfel si pe drum am vomat,ca de...am ajuns acasa la 5 dupamiaza,am dormit pana la 8-9,nu puteam sa merg(eram ametita) ma durea capul super tare,nu aveam pofta de mancare,stiu ca joi si vineri nici macar nu am deschis calculatorul,am stat numai pe telefon si nici pe ala prea mult ca stateam cu draperiile trase incat daca deschideam telefonul ma dureau ochii de la lumina lui si cam asa am fost mai tot timpul pana sambata,dar nici sambata nu m-am simtit extraordinar!Sper sa nu mai am pauze asa mari,dar e bine ca am revenit!Sper ca nu ati crezut ca m-am lasat de carte,doamne feri!Succes la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!