40.Plec

1.1K 35 0
                                    

     Persp.Daiana:

  Deja am ajuns la aeroport.Dani vorbeste la telefon,ma apropii ca sa aud si eu.

Dani:La aeroport!

  Cred ca l-a sunat Cristi sau Vlad!Sper sa nu ajunga pana cand o sa zbor,voi fi singura,da se poate,cu stewardesa!Sunt multe acte de facut,dar se poate!Dupa ce voi ajunge in Romania voi merge direct la baieti acasa ca sa imi mai iau si ultimile lucruri de la ei si sa plec,o sa stau numai in Navodari.Dupa tot ce mi s-a intamplat nu mai vreau sa aud de ei.Nici pe youtube,nici in viata reala!

    Persp.Vlad:

  Sunt un idiot!Dani mi-a spus ca deja a urcat in avion.Ii pot simti lacrimile cum i se scurg pe fata.Nu cred ca va mai vrea sa vorbeasca vreodata cu noi.Imi iau  un bilet cu cel mai rapid zbor Spania-Romania si ajung acasa.Aparent inca nu a venit sa isi ia si celelalte lucruri.Poate ca are zborul Alcala de Henares-Bucuresti,dar eu am mers direct in Constanta ca sa ajung cat mai repede.Cineva deschide usa,iar mama nu este,ea vine mai tarziu:

Vlad:Ma bucur sa te vad!

Daiana:Vlad?Cum ai ajuns atat de repede?Stii ce?Nu conteaza,lasa-ma sa-mi iau lucrurile si sa plec!

Vlad:Stai putin,am fost un bou!Vreau sa-mi cer scuze!

Daiana:Da ai fost!Dar acum scuzele nu mai repara nimic!Iesi din viata mea!Nu mai ai ce sa vorbesti cu mine!

  Atunci o vad fugind in camera,deschizand geamantanul si arucand acolo tot ce era  al ei de prin casa.O vad cum plange,dar trebuie sa o las in pace,sa-si continue viata!Stiu ca nu e bine sa o las sa plece pentru ca fratele meu va fi devastat daca nu o va mai vedea,dar daca iubesti ceva trebuie sa-l lasi sa zboare!Isi inchide geamantanul,deschide usa,se uita la mine si spune:

Daiana:Te-am iubit,te iubesc si o sa te iubesc mereu!Dar acum,ne despartim!Pa!Eu plec din vietile voastre!Sa nu ma mai cauti!

Vlad:Pa...

  Inchide usa si eu raman pe pat,uitandu-ma in gol.Il sun pe Cristi si ii explic tot ce s-a intamplat.Imi spune ca vine imediat acasa si inchide telefonul.Adevarat,peste 4 ore era acasa,dar cu ochii rosii.

Vlad:De cand ai plans?

Cristi:Tot zborul...Chiar a plecat?

Vlad:Da!

Cristi:Eu nu accept!Ma duc dupa ea!

Vlad:Las-o sa plece!Daca o iubesti,las-o sa plece!

Cristi:Eu nu pot sta linistit stiind ca acum plange din cauza ta!Tu nu realizezi?Nu ai pierdut doar o prietena,ai pierdut o intreaga gasca de prieteni!Unii chiar super!Asta numai din cauza ta!

Vlad:Stiu,stiu ca sunt prost,handicapat,idiot si mai pot continua,dar vreau sa o repar!

Cristi:Trebuia sa o repari la timp!Nu acum!Intelege,a plecat!Nu mai ai ce face!

     Persp.Daiana:

   Plang,plang de cand am ajuns acasa.Stiu si realizez ca nu trebuie sa plang pentru Vlad,dar nu ma pot abtine.Tin o perna in brate,mi-am sunat toate prietenele sa vina sa ma aprovizioneze cu ciocolata si inghetata.Cand au venit au vazut o Daiana fara puteri,indurerata si plansa!

toate:Ce ai patit?

eu:Mai si intrebati...M-am despartit de Vlad!

Ana:Poate o sa va impacati!

eu:De data asta este definitiv!Mi-am luat absolut toate lucrurile de la ei,am plecat...Nu mai vreau sa-i vad niciodata!

Andreea:De ce v-ati despartit?

  Le-am povestit tot,cum am aflat,cum l-am pus pe Cristi sa marturiseasca,cum am plecat cu avionul,cum m-am intalnit cu Vlad la ei in apartament,absolut tot!Dupa aud soneria.

eu:A mai ramas o fata in spate?

toate:Nu!

eu:Ana,deschide tu,te rog!

  Ana deschide si vorbeste cu acea persoana.Ma duc sa vad cine e,cand vad cine e fug in dormitor si incep sa plang.

fetele:Cine e?

Vlad:Eu!

eu:Pleaca!Acum!Nu mai vreau sa te vad!Niciodata!Pleaca din viata mea!

Vlad:Asta vrei?Sa nu ne mai vedem niciodata?Bine!Asa facem!Pa!

eu:Pa!

  Tranteste usa si pleaca.Incep sa plang si mai tare.Fetele incearca sa ma linisteasca,dar nu reusesc...Deschid telefonul si vad un mesaj de la Vlad si Cristi,acelasi mesaj de la fiecare:,,Sa nu ma mai cauti!E mai bine asa!,,Cand am vazut mesajele am crezut ca innebunesc!Si eu am luat decizia asta,dar nu ma pot impaca cu ea!Dupa ce m-am mai potolit ii vine ideea geniala lui Ana:

Ana:Haideti la mall!

eu:Eu nu mai calc in Constanta!

fetele:Haidee!

eu:Nu!Daca vrei duceti-va voi, o sa fiu bine!

Ana:Ok...O sa venim cu provizii de ciocolata!

eu:Si inchetata!De ciocolata!Paa!Distractie placuta!

fetele:Paaa!

  Fetele pleaca,iar eu raman in casa cu iubirea mea,ciocolata!

    Persp.Ana:

  Am plecat la mall.Imi pare rau ca am lasat-o pe Daiana in casa,dar nu pot nici sa o oblig sa vina.Mergem sa luam bilete la film si cand ajungem la casa de bilete...

Yeeeey.Am pooostaaat!Stati chill ca o sa mai postez pana diseara.Ma plicti...Succes la citit in continuare!

Vacanta de vara/Vlad si Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum