Cristi:Cum dra...Toti jos!
Toti ne uitam mirati la Cristi,nu stim ce se intampla...
Cristi:Nu va mai uitati asa la mine!Ana si Razvan sunt acolo!
toti:Ce?*spunem aproape tipand*
Cristi:Taceti din gura,vrei sa va auda?
Vlad:Hai totusi sa ii speriem,sa mergem in spatele lor si ii speriem!
eu:Um...baieti...
Vlad si Cristi:Da?
eu:Noi dupa ce suntem ascunsi acum?
Vlad:Dupa o ban...ca...Ai dreptate...
Cristi:Credeti ca ne-au vazut?
eu:Suntem 7 oameni ascunsi dupa o banca...
Cristi:Ai dreptate...
Vlad:Dar poate totusi nu ne-au vazut!
eu:Hai macar sa incercam!
Ne furisam in spatele lor si sarim toti pe ei!Ana tipa,iar Razvan da sa faca o miscare de karate!Toti radem de nu mai putem.
Ana:Sunteti prosti?
Vlad:Asta e job-ul nostru!
Cristi:Lasa asta,ce e cu miscarea aia,Razvan?
Razvan:Lasa asta,dar ce e cu tipatul ala?
Ana:Sunt fata!
eu:Gata,nu va certati si recunoasteti ca a fost amuzant!
Ana:Atat de amuzant incat nu raspundeati la telefoane!
Vlad:Facea parte din plan!
Razvan:Stai,ce plan?
eu:*Le explic totul*Asta!
Ana:Te omor!
eu:Hai sa te vad!*ma fugareste prin parc*
Ana sare pe mine,e bine ca era iarba pe jos ca altfel ne rupeam amandoua vreo doua coaste...Razvan vine si o ia pe Ana de pe mine si Vlad sta si rade.
eu:Vlad!
Vlad:Da iubita mea?
eu:Iubita e ma-ta daca nu vi sa ma ajuti!
Vlad:Gata sefa!
eu:Mersi!
Dupa continuam si mergem.Eu am o idee ca de obicei!
eu:Am o idee!
Vlad:Lasa,lasa!
eu:De ce?
Vlad:Pentru ca sti cum sunt ideile tale!
eu:Ce?*incep sa il alerg*
Am alergat atat de mult incat am ajuns la plaja si credeti-ma,trebuia sa trecem peste un pod intreg ca sa ajungem la plaja!Cand am vazut marea mi-am multumit mie care pe tot parcursul veri port costum de baie pe dedesupt!
Vlad:Ce faci?
eu:Ce ti se pare ca fac?Sar in apa!
Vlad:E 8 seara!
eu:Si?
Vlad:Bine,vin si eu!
Isi da tricoul jos si sare pe mine in apa,ma tine cateva secunde cu capul in apa.Urasc cand face asta,asa ca i-am facut si eu!Am sarit amandoi prin apa,dupa cateva minute ni s-a alaturat toata gasca!Toti se udau si sareau prin apa!A fost super!Pana cand am realizat ca nu mai vedeam nimic ca se facuse 10...
eu:Mergem acasa?
toti:Buna idee!
Iesim din apa si asteptam putin ca sa ne usca.Ne imbracam si plecam.Cand am ajuns in dreptul curtii toti radeam pana cand a venit mama.
mama:Pana unde ati fost toti azi?M-a sunat mama Anei si eu nu stiam unde erati!
toti:Poveste lunga...
mama:Hai in casa!
Intru in casa putin dezamagita ca ziua asta s-a terminat.
mama:Scuipa tot!
eu:Bine,la inceput am mers cu Vlad la mall pentru ca el inca nu avea costum pentu nunta,dupa am iesit in parc cu toata gasca,am stat,ne-am plimbat,am vazut ca Ana si Razvan nu mai erau si i-am gasit stand pe telefon intr-un tufis si ne-am gandit sa le facem o farsa si am plecat la Ion Dobre si am stat acolo pana cand ne-au gasit,dupa Vlad mi-a zis ceva,am inceput sa-l alerg si am ajuns la mare,asa am facut noi toti baie in mare de la ora 8 la 10!
mama:Mama,ce mai zi!
eu:Dap!
Nu i-am spus incidentul cu Cristi,pentru ca....da!M-am dus in camera si vorbeam toti pe un grup si ziua urmatoare am vrea sa fie la fel ca azi!A fost supeeer!A fost chiar tare sa fac seara baie in mare!Ne-am distrat mai ales la faza cu Ana si Razvan!Mai avem doar 3 zile pana cand plecam!Ca de obicei mi-a venit o idee!
eu:Am o idee!
Vlad:Oh,nu!
Ana:Spune!
Razvan:Nu iar idee!
Diana1:Ce?
Diana2:Spune!
Bia:Ce idee ti-a mai venit?
eu:Hoo!Ma gandeam daca maine ati vrea sa dam party!
toti:Da!
Ana:La cine?
Vlad:La mine!Avem casa pana la 11 asigurata!
eu:Asa facem!Maine iesim afara si la 6 incepe party-ul!
toti:Super!!!
eu:Vorbim maine!
toti:Paa!
eu:Pa!
...
V-am promis,v-am promis!Daca v-am promis am si facut-o!Ce credeti ca se va intampla la petrecere????Succes la citit in continuare!
CITEȘTI
Vacanta de vara/Vlad si Cristi Munteanu
FanfictionIntr-o zi aflu ca trebuie sa ma mut la o fosta vecina pentru toata vacanta de vara.Aceasta are doi baieti gemeni pe nume Vlad si Cristi.Afla ce se va intampla in continuare!!