19 Temmuz 2015
Yoongi erkenden uyanmış ve Jungkook'u uyandırma çalışmalarına girişmişti, bütün bunlar sırf intikam içindi.
Sabahları ilk uyanan Jungkook olduğunda onu öpücüklere boğarak uyandırıyordu ve minik kedicik kahkahalarla uyanırken bir gün boğulacağını düşünüyordu.
Sinsice kendini saran kollardan kurtuldu ve üzerilerini örten ağır yorganı Jungkook'un üzerinden uzaklaştırdı.
Sahibinin gece uyurken giydiği siyah ince tişörtü sıyırdı ve göbeğini açıkta bıraktı. Yoongi az sonra yapacağı şey yüzünden muhtemelen ceza olarak banyoya girmek ya da pire tozu döktürmek zorunda kalacaktı ama buna değerdi.
En azından her seferindeki gibi sevimlilik yapıp bundan kurtulmaya çalışabilirdi.
Açıktaki göbeğe dudaklarını yapıştırdı ve nefesini olabildiğince dışarı doğru üfledi. Çıkan garip ve komik ses karşısında sahibinin kucağında kahkahalarla gülmeye başladığında Jungkook'un gözlerinin hızla açıldığını fark etti, işte şimdi kaçma vaktiydi.
Jungkook karnındaki gıdıklayıcı şey -minik kedisi oluyordu bu- ile uyandırıldığında tanrıya belki bininci kez neden bu sevimli bücürün suratına kanıp onu melek sandığı hakkında yakındı.
Kedisi, Jungkook'un karnından gıdıklandığını öğrendiğinden beri her sabah erken uyanıp Jungkook'u garip şekillerde uyandırıyordu.
Eğer miniği bu kadar tatlı olmasaydı, Jungkook onu pembe kulaklarından tavana asardı fakat sevilirken hırıltılı bir şekilde mırlaması bile, büyüğünün bu düşünceden vazgeçmesine neden oluyordu.
Yoongi, Jungkook'un uyandığını anlar anlamaz odayı terk etmiş ve muhtemelen her zaman sığmadığı halde saklandığı yere, televizyonun arkasında saklanmıştı.
Jungkook'un ailesi Yoongi ile tanıştıklarında onun yavru olduğunu düşünerek, Yoongi'ye çizgi film izletmesi için; Jungkook'a büyük bir televizyon almışlardı. Kısmen kendisine değil Yoongi'ye almışlardı.
Annesi ve babası aradıklarında ilk Yoongi'nin ne durumda olduğunu soruyorlar, daha sonra Jungkook isimli bir oğullarının olduğunu hatırlıyorlardı.
Kıskandığı şeyin ailesi değil de Yoongi olması biraz garipti.
Jungkook hiç acele etmeden yerinden kalkmış, yüzünü yıkamış ve salona gitmişti.
İçeri girdiğinde keyifle sağa sola sallanan kuyruğa bakmış ve pisinin yanına gitmişti.
"Günaydın kedicik."
Yoongi büyüğünü görünce cezalandırılacağını anlamış, son umut olarak ona şirince gülümsemeyi denemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paws of love »yoonkook ✓
Fanfiction"Antik Mısırda ataların, atalarıma tapıyordu. Şimdi patilerimin önünde diz çök seni lanet insan bozuntusu." catboy yoongi @yoonkookizm 050317