27 Temmuz 2015
"Dayanabilirsin Yoongi, sen güçlü bir kedisin."
Yoongi'nin kendi kendine yaptığı cesaret konuşmaları yüzünden Jungkook, gülmemek için dudaklarını ısırmak zorunda kalmıştı.
Şevimli bücür pembe kuyruğunu ağzında çiğnerken, şaşkın ve iğrenmiş gözlerle etrafa bakıyordu.
'Pısırık, aynı türünün geri kalanı gibi.'
Yoongi, karşısındaki köpeğin aşağılarcasına kahkahasını duyduğunda ona doğru tıslayıp sinirle konuştu.
"Senin o kısa kuyruğunu kesip bir yeri-"
Kediciğin cümlesi, kafasına Jungkook tarafından atılan şaplakla yarım kalmıştı.
Hakaret ettiğinde veya kötü bir şeyler dediğinde, kafasına şaplak yiyordu. Büyüyüp sahibinden uzun ve güçlü olduğunda, bunların hepsini ona ödetecekti.
Tam Jungkook'a az önce yaptığı şey yüzünden kızacakken, aşı sırasının onlarda olduğunu fark etmiş ve tüm sözlerini yutmak zorunda kalmıştı.
Köpek ise hala ona laflar ediyordu.
"Bi sus be!" Yoongi tekrar köpeğe tısladığında, veterinerin iğneyi hazırladığını görmüş ve o salağı unutup minik yüzünü Jungkook'un güvenli göğsüne gömmüştü.
Yoongi, kafasını kaldırmadan kolunu uzatmış ve korkunç sonu beklemeye başlamıştı. İzlemek istemiyordu, minik kalbi bu görüntüye dayanamazdı. Jungkook ise onun pembe saçlarını okşuyor, kulaklarını öpüyor ve canının acımayacağını söylüyordu. Yoongi ona güveniyordu, ama aşılara güvenmiyordu çünkü acıtıyorlardı.
Biraz sonra hala aşı yapılmamasını garipseyerek kafasını sahibinin sıcak göğsünden kaldırmış ve sıfatsız köpeğin alaycı bakışıyla karşılaşmıştı.
Yoongi köpeğin üzerine atılmamak için kendini zor tutuyordu.
O salağın kulaklarını kesip ona yedirmek istiyordu ama bu Jungkook'un başına dert açardı, bu yüzden sadece ismi 'Lucy' olan köpeğin laflarına karşılık verdi.
"Bana bak seni sosis kılıklı fare, şu iş bit-"
Jungkook miniğinin çirkefçe söylenip durmasına en sonunda dayanamamış ve kahkaha atmıştı.
Yoongi ise o kahkahayla duraksayıp, sahibinin veterinere 'ne yapacağım ben bununla bilmiyorum' bakışı atmasını ve adamın gülerek 'Kolay gelsin' demesini yakalamış ve bunun üzerine cümlesini yarıda kesip sinirle onlara çemkirmişti.
"Ne gülüyosunuz be! Yap sende artık şu aşıyı be adam."
Jungkook gülmeye devam ederken, yaşlı adam gülümseyerek içi boş enjektörü göstermiş ve aşının çoktan bittiğini söylemişti.
Yoongi'nin açılan ağzından 'ha' sesi çıktığında şok olmuş bir yüz ifadesiyle önce koluna, sonra enjektöre ve sonra Jungkook'un yüzüne bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paws of love »yoonkook ✓
Fanfiction"Antik Mısırda ataların, atalarıma tapıyordu. Şimdi patilerimin önünde diz çök seni lanet insan bozuntusu." catboy yoongi @yoonkookizm 050317