on

11.7K 1.1K 716
                                    

16 Temmuz 2016

"Jungkook, sevişmemiz gerekiyor!"

Jungkook, salondan ona bağıran kedisinin söylediği şey yüzünden içmekte olduğu suyu püskürtmüştü. Öksürmeye başladığında Yoongi yanına gelmiş ve onun sırtına vurmuştu ki bu öksürüklerinin artmasına sebep olmuştu.

Sonunda öksürüğü kesildiğinde, sorgulayıcı bakışlar gönderdiği küçüğünün heyecandan yerinde duramayışını izlemişti.

Yoongi kendisine parlayan gözlerle bakarken, tüylü kuyruğu daha da hızlanmış pembe kulakları dikleşmişti.

"Neden boyumun kısa olduğunu buldum! Yamuk Kuyruklar grubundan kocaman bir kediyle konuşup ona nasıl büyüdüğünü sordum ve bana sahibiyle ilişkiye girdiklerini söyledi. Hadi Kookie işimiz var kalk!"

Jungkook onun kafasına şaplak attığında hareket çekmiş ve bilgisayarına geri dönmüştü. Jungkook onun peşinden giderken içinden kedisine gülüyordu. Boyunu takıntı haline getirdiği için her yolu denemeye hazırdı ve bazı kediler arada onu kandırıyorlardı. Sırf boyunun uzayacağını sandığı için bir hafta boyunca her gün yıkandığı bile olmuştu.

İşin gerçeği, küçüğü sonsuza dek kendisinden kısa ve şirin kalacaktı. On altı yaşına gelmişti fakat onu görenler on iki sanıyordu. Pembe kulakları, tüylü kuyruğu, bembeyaz teni ve kısa boyuyla asla kendi yaşında gösteremeyecekti.

Onun başını öpüp arkasından sarıldığında, Yoongi onu itmişti. Tahmin etmek zor değildi, gene küsmüştü. Yumuşak saçlarını okşamaya başladığında kedisi ona göz devirmişti.

"Bana dokunman için sana izin verdiğimi hatırlamıyorum, maymun?"

Onun zayıf noktasını, kulaklarını kaşıdığında ilk somurtsa da, sonra başını kaldırıp daha fazla kaşıması için boynunu açmış ve kıkırdamaya başlamıştı.

"Ya gider misin? Sana küs kalmaya çalışıyorum burada."

"Ne yapsam beni affedersin?"

Yoongi, elini çenesine götürmüş ve düşünüyormuş gibi yapmıştı. Jungkook'un asla kabul etmeyeceğini bilse de, şansını deneyecekti. Kalpsiz sahibi kendisinin büyüdüğü gerekçesiyle yatakları ayırmıştı ve Yoongi bundan nefret ediyordu.

"Benim yakışıklı sahibim." Dedi, büyüğünün yüzünü severken.
"Benim cici sahibim kediciğine kıyamaz değil mi?"

Jungkook onun nereye varacağını merak ettiğinde, Yoongi onun saçlarını aynı bir köpeği sever gibi okşamaya başlamıştı. Tüylü şeytan.

"Şu lanet yatağı at gerizekalı."

Jungkook kendisine hakaret eden şeytanın kafasına tekrar şaplak attığında, Yoongi onun eline vurmuştu. Aralarında, üç yaş olduğu için tüm gün çocuk gibi didişiyor ve birbirlerine laf atıyorlardı.

"Ne oldu? Pisicik gece korkup uyuyamıyor mu yoksa?"

"Annene de aynısını diyor musun?"

Jungkook, Yoongi'nin kafasına tekrar vurduğunda ona tehditkâr bir şekilde bakmış ve bilgisayar cezası vermesi gerektiğini düşünmüştü.

paws of love »yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin