on iki

12.3K 1.1K 586
                                    

31 Aralık 2016

"Hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim."

Jungkook, yanında hayal kırıklığı ile yürüyen kedisine sırıtarak baktığında, içinden zafer işareti yapmıştı. Aptal kedisi, giydiği kıyafet, kulakları ve pembe kuyruğu yüzünden kızların fazlasıyla ilgisini çekmiş ve Jungkook'un sinirlenmesine sebep olmuştu. Onu izlerken aklına farklı farklı fikirler gelmişti. Hatta Yoongi'ye üzerinde 'Jeon Jungkook'un kedisidir' yazan pembe bir tasma almayı bile düşünmüştü, gerçi hala iyi bir fikirdi.

Çocukken şirinliği ile dikkat çeken kedisi, büyüdükçe şirinliğine eklenen güzelliği ile dikkat çekiyordu ve istemsiz olarak bu Jungkook'un sinirlerine dokunuyordu. Gene de, sinirlerini yatıştırmaya gayret ederek cevapladı onu.

"Ne bekliyordun ki?"

Yoongi derin bir nefes verip omuzlarını silkmişti. Bu akşam, Jungkook'u etkilemekte başarısız olması hayallerini yıkan asıl şeydi ama bunu ona söyleyemezdi. Bu yüzden aklındaki diğer şeyleri söyledi.

"Ne bileyim ben orda otururken birisi bana gelip 'Sen Yoongi olmalısın, Jungkook senden çok bahsetti.' diyecekti ben de ona kim olduğunu sorunca senin sevgilin olduğunu söyleyecekti ben de kızıp gidecektim."

Jungkook garip bir gülümsemeyle kedisine baktığında, kahkaha patlatmıştı.

"Sana cidden Hint dizilerini yasaklamam gerekiyor."

"Orda dur bakalım yakışıklı, sen sıkıcıysan Hint dizilerinin suçu ne?"

"Ben sıkıcı değilim, sadece gereksiz insanları hayatıma katmıyorum."

Jungkook da kendini savunmak için saçma bir açıklama yaptığında Yoongi, sivri dişlerini göstererek gülümsemiş ve göz kırpmıştı

"Yani ben gerekli miyim?"

"İlla her şeyden kendine pay çıkaracaksın."

Sahibi Yoongi'yi es geçerek yürümeye başladığında, kedicik adımlarını hızlandırmış ve büyüğünün koluna girip yumuşak saçlarını ona sürtmeye başlamıştı.

Jungkook, kedisinin bir şey isteyeceğini bilmesine rağmen, tepki vermemiş, umursamaz gibi davranmıştı. Kedicik, sırnaşmayı kestiğinde ise kolunu onun omzuna atmıştı.

"Söyle bakalım ne isteyeceksin baş belası."

Sahibinin arada sırada çalışan aklı, Yoongi'yi gülümsetmişti.

"Yeni yıla dışarda girebilir miyiz?"

Miniğiyle dışarda gezme fikri hoşuna gitmişti.

"Nereye gitmek istersin bücür?"

Pembe saçlı olan, büyüğünün bücür demesine takılmadan, herhangi bir yere gidebileceklerini söylemişti. Jungkook yanında olduğu sürece gideceği yer -banyo hariç- fark etmiyordu.

Sahibi parka gitmeyi önerdiğinde sadece ona uydu.

Yoongi, omzundaki kolun sahibine daha da sinerek yürümeye ve adımlarını onunkilere uydurmaya çalışmıştı. Küçük dünyasındaki sıradan eğlencelerden biriydi bu. Tıpkı uyumadan önce büyüğünün nefeslerini taklit etmeye çalışması gibi.

paws of love »yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin