on dokuz

11.8K 1K 325
                                    

Sonları değiştirdim, dün için özür dilerim normalde fevri hareket etmem ama dün sinirlerim bozuktu. Olan sizin bildirimlerinize oldu kusura bakmayın:(
--

13 Mart 2017

Jungkook odasında, küçükken Yoongi'nin yaptığı yaramazlıkları not aldığı defteri arıyordu. Yatağın altına, kitaplığına ve çalışma masasına baktığında hayal kırıklığına uğradı.

Eğer biri -muhtemelen Yoongi- o defteri attıysa, ceza olarak kuyruğuna diş macunu yerine tıraş köpüğü sürecekti. Bakmadığı tek yere, dolabını içindeki son umut parçasıyla karıştırdı. Tam başarısızlığa düştüğünü sanarken gördüğü şey ile sırıtmıştı.

Uzun süredir aklına geliyordu bu defter ama ancak bu gün zaman bulabilmişti aramak için.

Hello Kitty kaplı 'kin' defterini arkasına sakladığında, hiçbir şeyden habersizce telefonuna bakarak sırıtan kedisine arsızca baktı.  Dışarıdan bakıldığında 'salak' denilebilecek bir şekilde kafasını sallayıp yürürken kendi kendine eğleniyordu.

"Elimde ne var bilmek ister misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Elimde ne var bilmek ister misin?"

Yoongi başını kaldırıp genci süzmüş ve sonra umursamazca omzunu silkmişti.

"Hayır."

Jungkook, onun bu umursamaz tavrının altındaki meraklı kediyi fark ettiğinde, içinden kendine bir beşlik çaktı.

"Ocak 2016, güvercinleri yakalayamadığın için sinirlenip cama ayakkabını fırlatmışsın."

Yoongi sırıtıp Jungkook'un yüzüne baktığında kendisiyle gurur duymuştu. Artık büyüdüğü için kuş yakalama işlerine girişmiyordu, isterse satın alabileceğini fark ettiğinden beri boşa vakit kaybetmemişti.

"Biliyorum, ordaydım."

Jungkook karşısındakinin göz dağı vermeye çalıştığını fark ettiğinde alaycı bir şekilde cevapladı.

"Onu biliyorsan ceza vereceğimi de biliyorsundur."

Yoongi normalde umursamaz olsa da, her seferindeki gibi kuyruğuna diş macunu sürmek zorunda kalacağını bildiği için etrafına bakınıp hemen bir kaçış planı oluşturdu.

Jungkook salon kapısının hemen önünde duruyordu. Sağa gidiyor gibi yapsa Jungkook'ta aynısını yapacaktı yani bu sürede koltuğun üzerinden atlayıp kaçabilirdi.

Jungkook ise onun aklını okumuş gibi sırıtıp salon kapısını kapatıp üzerine doğru yürümeye başlamıştı.

"Kaçacak yerin yok kedicik boşuna uğraşma."

Yoongi masumca gülümseyip Jungkook'a şirinlikler yapmaya başladığında, bunun işe yarayacağını biliyordu. Hep yarardı sonuçta, kim ona, pembe kulaklarına ve sevimli tutmaya çalıştığı sesine karşı koyabilirdi ki?

paws of love »yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin