on altı

11.4K 1K 739
                                    

23 Şubat 2017

Yoongi, Pluto'ya fazlasıyla alışmış ve bazen yatakta ona sarılıp uyurken, köpekçiğe yer açmak için Jungkook'u ittirerek defalarca düşürmüştü.

Jungkook ağlasa mı gülse mi bilemiyordu. Yoongi kuyruğunu neşeyle sallarken Pluto ile bazen bir şeyler konuşup sonra Jungkook'a bakıyordu.

Dedikodusunun yapıldığının farkında olsa da, bir şey diyemiyordu Jeon Jungkook. Kedisinin kendisini satmasına sessiz kalıp, üçüncü tekerlek olmanın verdiği hüzünle boğuşuyordu.

Ayrıca iki velet, sadece kendisinin değil, Jimin ve Hoseok'un da dedikodusunu yapıyorlardı.

Jungkook bir karara varmıştı. Kuyruk sallayan hiçbir şeye asla güvenmeyecekti, bu pembe saçlı sevimli kedisi Min Yoongi olsa bile.

Üçü beraber kanepede otururlarken çizgi dizi izliyorlardı.

Yoongi, kucağındaki köpeğe sarılmış ve başını Jungkook'un göğsüne yaslamıştı. Jungkook da, kollarını kedisine dolamıştı.

Dünyanın en güvenli ve huzurlu yerinde olmanın verdiği hissiyat, Yoongi'nin kuyruğunun hızlanmasına yol açıyordu.

Jungkook'un kokusu burnunu doldururken sıcaklığı tenindeydi. 'Bir kamyon balık mı yoksa sadece şu an mı?' diye sorsalar, Yoongi düşünmeden yapabilirdi seçimini.

Balıklar, her zaman öncelikli canlılardı.

Pluto, Yoongi'nin onu sarmalayan kollarından kurtulup uzattığı bacaklarına otururken, boş kalan kollarını sahibinin beline dolamıştı Yoongi.

Jungkook ise kedisinin kollarını belinde hissettiğinde, onun yumuşak pembe saçlarına öpücük kondurmuştu.

Bu huzurlu anda bile Yoongi'nin aklına garip bir şey takılmıştı. Sahibinin kalp atışları eskisi gibi tık tık ve tık tık değildi, acaba kalp sorunu mu vardı?

"Kardiyolojiden randevu almamız lazım."

Jungkook, duyduğu şeyle şaşırıp Yoongi'nin kahverengi gözlerine dikmişti bakışlarını.

"Neden, bir sorun mu var?"

"Kalbin önceden normal atıyordu şimdi hızlı atıyor. Salak maymun ne yaptıysan artık."

Jungkook duyduğu şey ile nefesini tutup gözlerini sonuna kadar açtığında beynindeki her bir bölüm ayrı yalan kurmuştu. Kulağa en mantıklı gelen yalanı söylemeye karar verdiğinde kalbinin bu kadar hızlanmasının nedeninden kendisi de emin değildi.

"Sabah iki tane kahve içmiştim, çarpıntı yapmıştır."

Kedisinin başını tekrar kendisine yaslamasıyla rahat bir nefes almıştı. Yoongi normalde sorgulayıcı olsa da bu aralar fazlasıyla uysaldı. Pluto'nun etkisi olmalıydı, Yoongi bir şeyi fazla sevdiğinde uysallaşıyordu.

'Senden hoşlanıyor'

Pluto, gülerek Yoongi'yle konuştuğunda kedicik kafasını hayır anlamında sallamıştı.

"Kapa çeneni köpecik."

Pluto köpecik denmesinden hoşlanmadığı için Yoongi'nin bacağını ısırmış ve sonra kendisine tıslayan kedinin gözlerine bakmıştı.

'Bir daha köpecik dersen halıya işerim."

"Umrumda mı? Jungkook temizleyecek nasıl olsa."

paws of love »yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin