on beş

11.9K 1K 306
                                    

21 Şubat 2017

"Patimi yalarsın Jungkook."

"Bizde kalacak." Jungkook tehditkâr bir biçimde Yoongi'ye baktığında, kedi inat etmiş ve tekrar reddetmişti.

"Hayır kalmayacak."

Jimin, tatil için ailesinin yanına, Busan'a dönecekti ve köpeğine birinin bakması gerekiyordu. Normalde böyle zamanlarda sevgilisi Hoseok seve seve onun köpeğiyle ilgilenirdi fakat o da aile ziyareti yapacaktı.

Bu yüzden Jimin sevimli gülümsemesiyle bu kutsal görev için Jungkook ile konuşmuştu. Jungkook onu kıramayacağını bilse de, Yoongi'den izin alması gerektiğini unutmamış ve haber vereceğini söylemişti.

Ulu kedi konseyinin başkanıymışçasına köpek düşmanlığı yapan Min Yoongi, köpeğe bakmayı reddediyordu.

Yoongi, istediklerini kabul ettirmek için sevimliliğini koz olarak kullanırken Jungkook'ta kedisine karşı bir koz bulmuştu.

Ona doğru bir adım attığında, Yoongi geriye çekilmişti.

İkinci adımı attığında, Yoongi'nin sırtı duvarla buluşmuş, pembe kuyruğu yavaşlarken ve kulakları eğilmişti.

Üçüncü adımı atıp, kedisini duvar ile kendi arasına aldığında Yoongi'nin bakışları Jungkook'un dudaklarını yakalamıştı.

Jungkook boğuk sesiyle konuşmadan hemen önce dudağını ıslattığında, kedicik yutkunmak zorunda kalmıştı. Lanet olsun ki, Jungkook'tan çok fazla etkileniyordu.
"Peki ya dudaklarımız birleşirse, Yoongi?"

Jungkook, köpek mevzusunu unutmuştu ve sadece Yoongi'yi kışkırtmaya çalışıyordu. Yoongi ise, artık yirmi üç yaşında olması nedeniyle fazlasıyla olgun davranıyor ve Jungkook'u hayretler içinde bırakıyordu.

"Fikrimi değiştirmemi sağla Jungkook."

Jungkook sol elini Yoongi'nin beline yerleştirdiğinde, Yoongi'nin kuyruğu da Jungkook'u sarmalamıştı. Yoongi, gözlerini sahibine kilitlemiş, gelecek öpücüğü beklerken Jungkook onun büyüleyici görüntüsüne takılı kalmıştı.

Dağınık pembe saçlarında ellerini gezdirdiğinde Yoongi anlığına gözlerini kapamıştı. Jungkook, onun güzelliğine her zaman hayret ediyordu. Görünüşü dün veya ondan önceki günlerin aynısıydı fakat her dikkat edişinde, Jungkook onda farklı şeyler görüyordu.
Bazen Yoongi saf şefkat halini alıyor, bazen ise sadece muziplikten oluşuyordu.

Yoongi'yi güzel yapan çok fazla şey vardı fakat Jungkook'un en sevdiği, onun kahverengi gözlerinden yansıyan görüntüsüydü.

Yoongi'nin gözleri sadece kendisine odaklandığında parlıyor, sesi sadece kendisiyle konuşurken ilgili çıkıyordu.

Kedisinin düşüncelerinden habersiz, kendi dünyasının tozpembe kıyılarında geziyordu.

Jungkook, kedisine hangi gözle bakıyor ise, Yoongi de sahibini aynı bakışlarla inceliyordu.

Yakışıklı ve erkeksi bir yüzü, bunu tamamlayan yoğun bakışları vardı. Normalde otoriter biri olsa da, kendisine karşı her zaman taviz veriyor ve ortaklaşa kararlar almaya çalışıyordu. Yoongi'nin eli istemsiz bir şekilde Jungkook'un yanağını bulduğunda, daha fazla dayanamamış ve onu kendine çekmişti.

Belindeki eller sıkılaşıp öpücükleri derinleştiğinde, Yoongi kollarını Jungkook'a dolamış ve ona dayanmıştı, hem gerçek hem mecaz anlamda.

Aralarındakinin ne olduğu konusunda ikisinin de bir fikri yoktu, ne hissettiklerini de bilmiyorlardı. Sadece an önemliydi, olaylar yaşanır ve biterdi.

paws of love »yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin