8| kavga

5.1K 375 339
                                    

Jungkook

Olayın üstünden bir hafta geçmişti. Fakat ben Yoongi'yi her gördüğümde kaçacak delik arıyordum. Utanmış mıydım? Utanmıştım.

Sevdiğiniz çocuğun kollarında okul çıkış saatine kadar sarılır bir şekilde uyuyorsunuz. Utanmam doğaldı.

Ama Yoongi hazretleri, hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyordu. Her şey eskisi gibi hiçbir farkı yoktu. Beni tanımıyormuş gibi davranıyordu ve bu ne kadar belli etmesem bile canımı yakıyordu.

Nasıl bu kadar öküz olabilirsin Yoongi?

O gün hiç bitmeseydi diyorum bazen. Gitmesine izin vermeseydim keşke. O hissi bir kere bile tatmak yetti, ama daha fazlasını istediğimi fark etmiştim. Düşündükçe beynim uyuşuyordu.

Kokusunu tekrar içime çekmek istiyordum.

Düşüncelere dalmış yürümeye devam ederken çarptığım beden ile duraksamıştım. Ah, bu Taehyung Hyungtu. Onu çok özlemiştim. Fakat neden bana sinirli bir şekilde bakıyordu?

Gözlerini uzun süre sonra meydana çıkardığım boynuma dikmişti. Boynumda ki izler geçmişti, biri hariç. Sabit bir şekilde bakmaya devam ederken konuşmaya başladı.

''Yoongi, nerede?" Sesi gayet sinirli bir şekilde çıkıyordu.

''Bilmiyorum. Sınıfında olması lazım.''

''Sınıfı nerede?''

''Üst katta, koridorun sonunda. Neden ki?''

Hipnoz olmuş gibi her şeyi söylemiştim. Cevabımı duyduktan sonra, koşarak üst kata çıkmaya başladı. Bende arkasından olabildiğince hızlı bir şekilde onu takip ediyordum.

Taehyung Hyung, etrafına bakarken yanına gelmiştim. Sağ tarafa dönüp baktığımda Yoongi'yi görmemle birlikte utançtan kızarmaya başlamıştım bile, şimdi nereye kaçacaktım? Kaçmayacaktım tabi! Taehyung Hyung, saldırmaya hazır kuduz köpekler gibi bakarken kaçamazdım.

Yine de tüm dikkatim dağılmış, Yoongi'ye hayranlıkla bakarken ani bir şekilde yüzüne geçirilen yumrukla olduğum yerde kalakalmıştım.

Taehyung Hyung? Yoongi?

Tanrım! Ne oluyordu? Taehyung Hyungun sinirlenmesine sebep olan kişi Yoongi miydi? Peki ama neden?

Taehyung Hyung, Yoongi'yi yere yatırıp yumruklamaya başlarken bir yandan sinirle konuşuyordu.

''O çocuk seni gerçekten severken, sen sadece onunla gönül eğlendiriyorsun öyle mi? Onun duygularıyla oynayamazsın. Onun bedeninde, o pislik izlerini nasıl bırakabilirsin piç kurusu?''

Taehyung Hyung, boynumdaki izin Yoongi'ye ait olduğunu mu düşünüyordu? Yarım yamalak duyduğu şeylerden bu sonucu çıkarmış olmalıydı.

Yer değiştirmişlerdi. Bu sefer yumruklayan taraf Yoongi idi. Şaşkın ve bir o kadar sinirli şekilde Hyunga bakarken sorularını sormaya başladı.

''Neden bahsediyorsun sen lan? Hiçbir sikten haberin yokken ne diye yanıma geliyorsun? Sözde onun Hyungusun fakat hiçbir halttan haberin yok.''

Taehyung, okulda perdenin arkasındaki kişi gibiydi. Tüm bu popülarite ona saçma geldiği için olaylara karışmazdı. Onu uzun süre sonra ilk defa kavga ederken görüyordum.

Taehyung Hyung, tekrar Yoongi'nin üstüne çıkarak konuştu. Sürekli yer değiştirmeleri Jimin ile hareketlerimizi daha çok anormalleştiriyordu. Ne yapacağımızı şaşırmıştık.

DEVILGEL [Yoonkook] düzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin