Jimin~
"İnsanları tehdit etmediğin zamanlarda da kütüphaneye geliyormuşsun demek..."
Elimdeki kitabı daha çok sıkarak sahte bir gülümseyişle Dongyeon'un yanına gittim. Beni gördüğünde tedirgince oturduğu yerde dikleşti. Onu uzun zamandır tanımanın verdiği bir rahatsızlık vardı içimde. Kimseye söylemesem bile ailelerimizin tuhaf bir dostluğu vardı, bu da onu küçüklükten beri tanımama neden oluyordu. Birlikte fazla zaman geçirmiştik.
"Jimin... Otursana."
Tedirginliğinin nedenini iyi biliyordum ve bu iğrenç sır ilk defa işime yarayacaktı. Dediğini yapıp oturdum.
"Dong birilerini rahatsız etmeden duramıyorsun niye?"
Cevap vermesine izin vermeden masada üstüne eğildim.
"Aslında nedenini biliyorum, bildiğimi sende çok iyi biliyorsun."
Kazandığım yutkunuşla geri yerime oturdum. Önümde duran kitabı ona itekledim.
"Çocuk psikolojisiyle ilgili okuduğum en güzel kitap. Yazarının küçükken sorunları varmış, aynı senin gibi."
Kitaba kısa bir bakış atıp dilini sinirle ağzında döndürdü. Başını önce olumlu anlamda sallayıp sonra olumsuz şekilde devam etti.
"Jungkookla olan şey ikimizin arasında sen karışma. Sen olmaz."
"Yoongi seni döver ama ben sana geçmişini hatırlatabilirim öyle değil mi? Bu yüzden beni istemiyorsun."
Jungkook'un bana gelebileceğini hesaba katmamış olmalıydı. Bilmeden en akıllı hamleyi yapmıştı. Derin nefesler almaya başlarken kitabın ilk sayfasını açtım.
"Özellikle altıncı bölüm tam olarak seni anlatıyor gibi."
Bakışlarını kaçırıp yumruklarını sıktı. Bir şey söyleyecekken altıncı bölümü okumaya başladım.
"'Çocukların gelişimsel olarak hazır olmadığı cinsel eylemlere katılması zamanla isteğe dönüşebilir. Yaşça büyük bir yetişkin veya sorumluluk, güven ve güç ilişkisi farkı bulunan akrabasının ihtiyaçlarını tatmin etmesi niyetiyle yapılmış eylemlerle bulgulanır. "
"J-Jimin kes şunu."
Eli seğirirken tısladı. Ona acımıyordum madem böyle davranmayı seçmişti sonuçlarına katlanmalıydı.
"Bir çocuğu fahişelik ya da diğer yasadışı cinsel eylemlere alıştırmak ve onun bunu zamanla istemesi; pornografik performans ve materyallerde kullanmak da bu tanıma girmektedir."
İki elini masaya vururken ayağa kalktı. Kitabı alıp yere fırlattı. Cam gibi durup sadece onu süzüyordum.
"Bana neden bunu yapıyorsun? Görmüyor musun ben Jungkookla aynıyım bu karışık anlayamazsın."
Gözleri hafiften dolmuştu, konuşurken titreyen dudaklarını ısırarak belli etmemeye çalışıyordu.
"Ölmüş amcana sürtüklük yapmış olmanı yargılamıyorum ama sakın bana mağduru oynama ve kendini onunla bir tutma. Jungkook ve senin arandaki en büyük fark onun istemiyor-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVILGEL [Yoonkook] düzenleniyor
FanfictionJeon Jungkook aşık. Min Yoongi ise yavşak. Namjin&Vmin