R: Ce faceți?E: Plecăm..
R: Ba nu, nu plecați!
E: Ne simțim în plus aici.....
R: Am vorbit cu Alex. Vor vorbi!
M: Nu avem ce vorbi!
R: Alex mi-a spus tot! Amândoi ați spus lucruri pe care cu siguranță le regretați! Faptul e consumat, nu puteți strica o prietenie așa frumoasă pentru câteva vorbe!
M: Ai dreptate!
A: Vom vorbi!
R: Bine! Hai Emma!
Alex povestește
A: Rămânem certați?
M: Nu, Rachel are dreptate bro!
A: Scuze că te-am jignit!
M: Și eu îmi cer scuze!
Dăm mâna prietenește.
A: Veniți azi la plajă? Mergem la surf!
M:Știi cât îmi place surf-ul!
A: Da, dar, eu nu știu să fac surf, mă învață Rachel.
M: Te învăț eu!
A: Bine!
M: Acum hai la fete!
Rachel povestește
Îi văd pe băieți venind râzând.
R: N-a fost așa greu, nu?
M: Se pare că nu! Emma, Alex ne-a invitat la surf, mergem?
E: Da, și Rachel ne-a invitat!
R: Deci așa rămâne!
M: Păi nu, eu îl învăț să facă surf, nu tu!
R: Dacă insiști!
E: Nu înțeleg, cum e vremea așa frumoasă? aseară a fost furtună!
R: Păi așa e de obicei pe aici!
E: OK, hai să ne pregătim!
Eu și Emma mergem să ne pregătim. Ne luăm costume de baie întregi, eu îmi iau unul alb cu dungi negre, iar Emma unul albastru. Eu îmi iau o pereche de pantaloni scurți și îmi las costumul ca top, iar Emma își ia o rochie lungă până în pământ, dar subțiere, albastră.
Părul ni-l prindem în cocuri lejere.Coborâm și vedem că și băieții sunt gata. Eu îl iau de mână pe Alex, iar Emma pe Mark.
Ieșim din casă cu zâmbetul pe buze.R: Pun pariu că mă voi râde de tine când vei învăța să faci surf!
A: Serios? Bine....
R: Iubițelul meu s-a supălat? Spun eu cu un glas inocent de copilaș.
A: Nu s-a supărat!
R: Bine!
Ajungem pe plajă , Emma își dă jos rochia, eu pantalonii scurți, iar băieții tricourile. Închiriem plăci de surf, apoi intrăm în apă. Băieții s-au dus într-o parte cu mai puține valuri, iar eu și Emma am spus că plecăm la valuri adevărate, dar ne-am ascuns și ne uitam la ei amuzându-ne. Alex cădea în apă mereu. După un timp a început să prindă, ba chiar să devină bun.
Ne udăm părul cu apă dintr-o sticlă și mergem la băieți.R: Bună băieți, ce valuri mari sunt în Nord!
E: A fost uimitor!
A: Serios?
CITEȘTI
Tocilara Fermecătoare
Novela JuvenilEu- tocilara El - popularul Dragostea nu învinge mereu. Cum va fii oare în cazul lui Rachel şi Alex? A:Te comporți exact ca și un copil! Devii insuportabilă! R: Chiar asta crezi? A: Da! Și relația asta devine deja banală, tu te superi, iar...