Mojo 15

4.4K 168 14
                                    


Înainte de a începe acest capitol vreau să fac un anunț....
Cred că voi lua o pauză de la această carte... Vă rog să nu vă supărați, dar vreau să încep să scriu la cartea mea: Mireasma florilor iubirii.
Este vorba despre Emma, o adolescentă din clasa a XI-a care se va îndrăgosti de Justin Peeters, dar fratele Emmei nu va fi de acord cu relația asta. După ce va fi convins de Emma, Justin o va da în bară. Dar va avea pe umărul cui plânge. Max va fi acolo pentru ea.
Sper să citiți!

Să nu vă mai rețin, lectură plăcută!

R: Nu ai înțelege... Spun eu în timp ce o lacrimă mi se scurge pe obraz.

E: Ce să înțeleg? Te-a salvat.... Gândește-te, băiatul viselor tale e în spatele acelei uși, vă iubiți unul pe altul. Este ora 3 dimineața și el se gândește la tine, a dormit pe scaun. De fapt, nu a dormit, s-a uitat la tine și te-a vegheat! Revino cu picioarele pe pământ! Nu ți-ar face nimic rău.... Îmi spune Emma cu un glas liniștitor.

R: Știu, dar nu pot...

E: Nu poți sau nu vrei?

R: În fiecare secundă îmi apar în față acele momente.... De fiecare dată când clipesc o fac cu frică, deschid repede ochii ca să nu mi se întâmple ceva....

E: Știi că Alex nu e așa...

R: Ai dreptate.... Cheamă-l

E : Ești sigură?

R: Da, tu du-te și culcă-te!

E: Bine...

Emma iese din cameră, iar în secunda următoare apare Alex.
Se așează pe scaun și îmi zâmbește.

R: Vino lângă mine!

A: Nu e nevoie, nu trebuie să te forțezi sau să te grăbești... Eu voi aștepta cât este nevoie!

Aceste cuvinte m-au înmuiat. Simt sinceritatea lui până în adâncul inimii.

R: Vino, serios... Nu mă forțez și nici nu mă grăbesc! Am încredere că tu nu mi-ai face rău, te iubesc și tu mă iubești... Ții la mine și nu ai vrea să mi se întâmple nimic rău. Așa că, hai lângă mine!

Zâmbește și se așează lângă mine. Îmi pun capul pe pieptul lui. Bătăile inimii sale sunt cea mai frumoasă melodie. Inima lui bate atât de tare încât pare că ar vrea să-i sară din piept.
Alex începe să îmi mângâie părul și simt cum un somn adânc mă ia și mă duce în lumea viselor.

Dimineața

Mă trezesc în pat, singură. Mă frec la ochi și mă ridic din pat, ducându-mă direct la dulap. Îmi iau o pereche de pantaloni de piele negrii și un tricou negru pe care scrie : " Queen 01"
Știu că i-am luat la Alex unul cu :"King 01"
Îmi iau o pereche de teniși albi și ies din cameră. Simt un miros de clătite și cobor în bucătărie. Alex gătea.

R: Ce bine îți stă ca bucătar!

A: Să vezi după ce o să ne căsătorim ce mâncare o să-ți fac!

R: Suntem împreună de câteva luni, de unde nuntă? Ori ai devenit serios?

A: Mereu am fost serios! Și vorbeam pe viitor, știi tu, peste câțiva ani...

R: Bine, spun eu și cu siguranță sunt mai roșie decât o roșie...

Alex oprește aragazul și pune pe masă un borcan cu gem de căpșuni.

A: Poftă bună!

R: Și ție!

Iau o clătită și o ung cu gem, apoi o rulez și o mănânc.

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum