Pentru : @AnastaColes , @The_Dark_Black_Angel , @edduardo12345, @denisafranciscaa, @AdrianaDumitru3, @DenisaBogdan945, @ImNotPerfectSorryBia, @_Dani_Dani_5
@CostinelaFranÎnainte de toate vreau să vă mulțumesc pentru că am ajuns la locul #7 în Ficțiune adolescenți şi am ajins la 22,3 k de vizionări!
Vă iubesc mult!
😇❤❤❤❤💖💖💖💖Lectură plăcută!
Îmi retrag mâna și îi evit sărutul. Mă uit la el cu ochii în lacrimi, apoi șoptesc:
R: M-ai înlocuit cu alta și ți-a fost bine!
A:Tu nu știi ce am simțit eu! Ridică el tonul.
R: Uite, nu știu cum am ajuns să ne certăm, dar dacă nu îți era bine nu erai cu ea și nu începeai să te îndepărtezi de mine. Lasă-mă în pace! Urlu eu luându-mi telefonul și ies din cameră îndreptându-mă fulger spre ușă.
A: Chiar pleci?
R: Mulțumesc pentru ajutor, dar mă descurc singură!
Ies pe ușă glonț și îl sun pe tata.
T: Ați accesat mesa...
Închid nervoasă și o iau la pas. Va dura cel puțin două ore până acasă.
Cineva mă claxonează și mă întorc știind că e Alex, doar sunt la ieșirea din blocul lui.
Îmi dau lacrimile instantaneu când îl văd pe... James. Intru în bloc și intru în lift rapid.
Apăs pe butonul spre etajul cinci.Liftul urcă rapid, iar eu ajung în fața ușii lui Alex într-un minut.
Bat la ușă și îl strig, dar nu deschide...
R: Alex! Deschide!
A: Ai spus că te descurci singură!
Îl văd pe James aproape de mine.
R: Te rog deschide!Alex deschide ușa și îl vede pe James chiar lângă mine. Îl ia rapid la niște pumni, dar nici James nu se lasă mai prejos.
Intru în apartament și iau de sub canapea o bâtă de baseball. Deschid ușa și îl văd pe James deasupra lui Alex. Îi dau o bâtă peste spate și acesta pare că e mort.A: Vino să intrăm!
R: Să sunăm la poliție! Să-l ia!
A: Intră Rachel, nu mă face să repet! Ridică tonul la mine și nu înțeleg de ce, dar îl ascult.
Intru și sunt extrem de speriată, nu din cauza lui Alex, ci din cauza maniacului de James. Nu știu ce vrea de la mine, dar mă sperie.
Alex se așează pe canapea și inspiră adânc.
Mă așez și eu lângă el și încep să lăcrimez, pentru că îmi amintesc de întâmplarea din Hawaii.A: Ești bine? Mă întreabă rece fără ca măcar să se uite la mine.
Știu că e supărat pe mine...
R: Da! Îi răspund sec. De ce nu suni la poliție?
A: Și de ce să sun? Nu ți-a făcut nimic de data asta și camerele atestă asta. Doar noi am da de belele.
Nici măcar nu se uită la mine...
R: Ești supărat pe mine.
A: Nu.
R: Nici măcar nu te uiți la mine.
Își întoarce privirea spre mine și se uită extrem de urât.
R: Nu te înțeleg!
A: Tu nu mă înțelegi? Azi vorbești frumos cu mine și a doua zi abia îmi mai vorbești!
R: Asta pentru că tu crezi că dacă mă ajuți te voi ierta! Nu e așa ușor și nu pot uita ce mi-ai făcut!
A: Ce ți-am făcut? A fost o greșeală!
R: Exact ca existența mea!
Izbucnesc în lacrimi și nu mă mai interesează de niciun James, voi pleca acasă.
Pun mâna pe clanță și vreau să deschid ușa, dar mâna lui îmi prinde încheietura, apropiindu-se de mine și sărutându-mă.
Rup sărutul fiind încă cu ochii îl lacrimi, îmi șterg buzele și mă uit la el cu dispreț, apoi mă uit în jos.
Mă prinde într-o îmbrățișare strânsă și caldă.
A: Nu ești o greșeală!
R: Ba da sunt! Doar de asta m-ai înlocuit!
A: Nu te-am înlocuit! Nimeni nu ar putea să te înlocuiască!
R: Asta mi-ai spus și acum câteva luni și uite unde am ajuns!
A: De aceea vin la Londra! Ca să-mi răscumpăr greșeala! Te iubesc! Nu pot trăi fără tine....
R : Și eu te iubesc!
În mine lupta inimii a câștigat, pentru că l-am iertat și... Îl iubesc...
A: Deci... M-ai iertat?
R: Pentru ultima oară!
Mă îmbrățișează strâns, e fericit, la fel sunt și eu. Vreau ca viața mea să fie una fericită și.... O văd fericită doar cu Alex, pentru că lângă el mă simt protejată, mă simt bine, mă simt eu.
Îmi ia fața în palmele lui și îi văd ochii în lacrimi.
A: M-ai făcut cel mai fericit bărbat din lume!
R : Cel mai fericit prostuț îndrăgostit!
A: Așa este! Dar sunt prostuțul tău!
Ne așezăm pe canapea și stam liniștiți, unul lângă altul și ne alinăm dorul. Zâmbesc sincer și îi ascult bătăile inimii. Îl strâng mai bine în brațe ca să nu mai plece niciodată. Nu mai am cuvinte pe care să i le spun, nu mai știu cum să îi spun că țin la el și că nu aș putea să trăiesc fără el.
A: Mă gândeam că astăzi seară să ne chemăm gașca să ne distrăm,putem să mergem în club sau putem să stăm aici și să comandăm pizza.R: Da, merge!
Am uitat să vă spun de gașca noastră, am cam uitat de ei de când am plecat, nu am mai avut timp să vorbesc cu ei.
Este alcătuită din:
Ivy, o roșcată cu ochii verzi, cea mai mică dintre noi, are 16 ani, este tare cuminte și inteligentă.
Morgan, bruneta cu ochi căprui, cea mai perversă Ever, dar o prietenă minunată și timidă, are 19 ani.
Kelly, șatena cu ochi albaștri,de 19 ani, blândă, dar dacă te iei de ea te omoară, face box de performanță, așa că....
Mike, iubitul lui Ivy, are 18 ani, șaten, ochi căprui, tare amuzant și tare de treabă.
Louis, iubitul lui Kelly, de 20 de ani, blond, ochi albaștri, care este foarte protector și extrem de înțelegător.
Andrew, cel care este topit după Morgan de mai bine de un an, dar este prea timid ca să îi spună, are 21 de ani si este blond cu ochi negri, extrem de timid.
Nu știți de la mine, dar și Morgan îl place.
Hei, hei, hei! Am revenit cu încă un capitol,sper să vă placă! E ok că i-am împăcat? Vă place?
Dacă da, puteți lăsa un comentariu și un vot, ca să îmi arătați că apreciați ceea ce fac!
Şi next pun doar joia... îmi pare rău ,dar nu pot mai des....
CITEȘTI
Tocilara Fermecătoare
Novela JuvenilEu- tocilara El - popularul Dragostea nu învinge mereu. Cum va fii oare în cazul lui Rachel şi Alex? A:Te comporți exact ca și un copil! Devii insuportabilă! R: Chiar asta crezi? A: Da! Și relația asta devine deja banală, tu te superi, iar...