Beția 26

3.1K 119 22
                                    

      Uşor-uşor, sărutul nostru se transformă într-unul franțuzesc , dar la fel de pasional,în timp ce el se lasă pe spate pe canapea, iar eu peste el, nerupând sărutul.

A:Scuze, m-a cam luat valul...spune el find încă sub mine.

R: Nu-i nimic... spun eu ridicându-mă. Şi, locul acela ar mai putea să aştepte! Ce zici să bem şi noi ceva tare?

A: Bine!

   El merge după o sticlă de whisky, iar eu ramân în living.

      Nu pot spune că regret că s-a oprit din ceea ce făcem, parcă atunci m-am simțit pregătită pentru acest pas, dar mi-a fost prea ruşine să-i spun să continue.

     Aduce si sticla si două pahare.

Eu mi-l umplu pe al meu şi el pe al lui.
    Îl dau rapid pe gât şi el doar apucă să guste puțin din al lui.

      ~~~

    Am dat pe gât câteva pahare şi mă simt cam amețită. Deşi Alex a încercat să mă oprească din a mai bea, nu l-am prea ascultat. Eu sunt amețită şi el este amețit, dar nu la fel de tare.

     Inspir adânc şi mă întorc spre el.  Îi zâmbesc şi mă apropii de el uşor. Îşi lipeşte buzele de ale mele, iar eu îi dau cale liberă spre țelul lui. Un sărut franțuzesc.  Mă urc peste el, acesta fiind în şezut şi îmi încolăcesc picioarele în jurul său. Pare extrem de mirat de comportamentul meu.   De data aceasta încep eu un sărut ,care se trensformă într-unul sălbatic. Îmi pun mâna me marginile tricoului său si îl ridic în sus.

A: Rachel, nu cred că ceea ce facem este bine...

R: De ce? Nu ți-ai dorit asta?

A: Ba da, doar că nu aşa... eşti beată şi nu e drept să fac asta, cât timp nu eşti într-o stare în care să vezi lucrurile clar!

R: Ba da le văd clar!

A: Eşti beată şi pun pariu că mâine nu-ți vei mai aminti nimic! Nu pot să-mi bat joc de tine, ar fi cel mai josnic lucru să profit de starea aceasta a ta.

       Are dreptate... Alex al meu...

R: Uite pentru asta te iubesc!

   Îl îmbrățişez strâns.

A: Hai la somn micuțo!

R: Mă cari tu?

A: Leneşă mică! Se amuză el şi mă ia în brațe ca.

Începe să meargă cu mine până ajunge în cameră.

A: Eşti grea . Te-ai mai îngrăşat!

R: 1) nu e frumos să-i zici unei fete că e grasă sau că s-a îngrăşat.
    2) îi dau o pernă în cap
    3)poate tu ai slăbit din puteri, se mai întâmplă când îmbătrâneşti.

A: Ce amuzamt, am uitat să râd spune el puțin, puțin nervos.

R: Păi ți-am zis că îmbătrâneşti, dar dragule, să nu uiți să râzi, doar nu vrem să ajungi un pensionar morocănos plin de riduri!

A: Ce glumă bună, spune el puțin nervos.

R: Ştiam deja, doar de aceea am spus-o!

A : Mă înnebuneşti femeie!

R: Parcă eram micuță acum 5 minute!

A:  Mă disperi!

R: Atunci poate ar trebui să dormi în cealaltă cameră!

A: Poate ar trebui!

R: Bine!

A: Bine!

    Văd că e tot în patul acesta, aşa că decid eu să plec.

   Mă ridic din pat şi mă apropii de uşă.

A: Unde pleci?

R: Departe de tine!

A: Haide micuțo, nu te supăra!

    Ies şi trântesc uşa, apoi intru în camera de lângă.  Mă arunc în pat şi închid ochii.

   ~~~

Mă trezesc cu o greutate pe abdomenul meu. Mă întorc şi îl văd pe Alex dormind. Zâmbesc şi îl sărut pe nas.
   Acesta deschide ochii, iar eu zâmbesc.

A: Neața micuțo!

R: Neața pensionar morocănos plin de riduri! Mă amuz eu.

    Acesta se încruntă şi eu îl sărut.

    Se înveseleşte instant, iar eu îl îmbrățişez.

R: Uite, ca să îți treacă supărarea,  fac eu micul dejun!

A: Şi ce găteşti?

R: Eh.. O apă fiartă de te lingi pe degete! Râd eu.

A: Auzi, tu mai ții minte ceva de aseară?

R: Eh, vag. Mersi! Chiar nu ştiam ce fac...

A: Lasă micuțo, se mai întâmplă!

R: Bine! schimb eu subiectul. Tu culcă-te, dar promite-mi că dormi pe bune!

A: Promit!

R: Bun!

    Îl învelesc mai bine şi merg în cameră.   Îmi fac rutina şi un duş rapid, apoi mă îmbrac într-un tricou alb cu scris negru: "Kiss me! ", o pereche de blugi negrii cu talie înaltă, în care bag tricoul, o pereche de converse albi şi îmi prind părul într-o coadă de cal.
       Fug rapid în bucătărie şi mă gândesc ce să îi gătesc. Clătite nu...   ştiu! O omletă şi o salată, un capuccino cu caramel şi un pahar cu Mountain Dew.

     ~~~

Gata! Am făcut 2 căni de capuccino, unul cu caramel şi unul cu vanilie.
      Omletele şi salatele sunt gata , dar am pus doar omleta şi salata lui pe tavă, lângă paharul de suc.
    Iau uşor tava şi intru în cameră.   Îngeraşul meu dormea aşa cum mi-a promis. Pun tava pe masa de birou, apoi mă apropii de el.  Îl sărut pe frunte, iar acesta deschide ochii. 
    Vrea să se ridice, dar îl opresc.

R: Ți-am adus micul dejun dragule!

A: La pat? Nu era nevoie, am şi eu picioare!

   El se ridică în şezut, iar eu aşez tava pe saltea, lângă el.

A: Şi tu? Să nu cumva să îmi spui că nu mănânci pentri că te-am făcut grasă, că eu glumeam iubito!

R:Hooo mă nebunule! Mâncarea mea e în bucătărie! O aduc acum!

      Iau o tavă şi duc şi mâncarea mea în cameră.

       ~~~

R:Ai devorat tot! Animalule! Mă amuz eu.

A: Vezi că încă mi-e foame, poate te mănânc!

R: Mai am ceva pentru tine!

A: Ce?

R:Stai puțin!

    Ies rapid din cameră şi intru în bucătărie.
     Pornesc microundele, penru că ceştile cu capuccino erau acolo.
    Aştept un minut şi le scot , apoi le pun pe farfurioarele lor.
     Deschid uşa camerei , iar Alex lasă telefonul deoparte şi se uită mirat la mine.

A: Capuccino cu...

R: Caramel pentru tine şi pentru mine....

A: Vanilie!

      Începem amândoi să râdem în timp ce bem încetişor din lichidul maro deschis şi fierbinte.

      Hei dragii mei, sper să vă placă , îmi pare rău că nu am postat ieri, dar am avut multe lucruri de făcut şi nu am apucat. Nu uitați de comm şi vot!

   

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum