Adevăr sau provocare 25

3.3K 132 25
                                    

Pentru: @StefaniaVoicu1 @edduardo12345, @AdrianaDumitru3, @1PandaCorn, @Ralu_07
°°°
Gașca trebuie să ajungă, am stabilit că vor veni aici, la apartament, pizza tocmai a sosit, iar eu stau pe canapea cu Alex.

Câteva bătăi la ușă mă fac să o deschid, apoi un val de îmbrățișări se apasă pe mine. Toți mă îmbrățișează și îmi zâmbesc. Mă simt bine, am plecat împreună în sufragerie și o parte din ei s-au așezat pe canapea, ceilalți pe fotolii, iar eu, cum nu am mai avut loc, m-am așezat la Alex în brațe. Au început să fluire.

R: Și, cum o duceți?

I: Rău de când ai plecat tu!

K: Da scumpo! Ne-ai lăsat baltă, ai plecat la Londra!

R: Să nu vorbim azi despre asta! Să jucăm ceva!

M: Adevăr și provocare!

A: Ne băgăm!

Ne așezăm pe jos în cerc.
Iau o sticlă de pe masă și o învârt.
Ghiciți la cine se oprește! La Andrew!

R: Deci? Adevăr sau provocare?

An: Provovocare!

R: Hm... Te provoc să... Atunci mă lovește o revelație. Te provoc să o săruți pe Morgan, și așa sărutându-vă să intrați în cameră și să nu ieșiți în noaptea asta!

Andrew se uită la Morgan, care e roșie, se gândește puțin, apoi aprobă din cap. Se ridică, o ridică și pe Morgan și încep să se sărute, apoi intră în cameră.

K: Bună treabă, poate se cuplează de data asta!

R:Să continuăm!

Învârt iar sticla, care se oprește la Ivy.

R: Te provoc să îi faci o dedicație de dragoste amuzantă lui Mike!

I: Mike... Ești frumos ca și o lemne, și mi-ai rupt inima-n doi. De mă-nșeli rămâi pe l*bă și nu mai există noi!

Încep să râd când îi văd expresia lui Mike și simt că mă sufoc de râs.

°°°

Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare. Eram sub Kelly, deasupra lui Ivy, pe jos, Louis era cu picioarele pe canapea și restul pe jos, Andrew și Morgan ieșeau liniștiți din cameră, Alex sforăia pe un fotoliu, iar Mike era fără tricou, ciufulit și zâmbăreț.
Acum, ce s-a întâmplat în sufragerie rămâne în sufragerie, nu? Spun doar că a fost o seară nebună.

Mă ridic și o iau pe Morgan deoparte și încep să o interoghez.
R: Cum a fost?

M: Păi aseară am început să vorbim....

R: Așa.... Continuă!

M: Și am ajuns la relații...

R: Zi mai repede că înnebunesc!

M: Și suntem împreună, dar nu zice nimic nimănui...

Sar și o îmbrățișez.

R: Nici fetelor?

M: Nu, le voi zice eu azi. Le chem la un suc și le spun tot.

R:Ok!

Ne întoarcem la gașcă, care e gata de plecare.

R: Așa repede plecați?

M: Ne pare rău, ne vedem data viitoare!

I: Pa scumpo!

L: Nu te uit eu pe tine pentru ce mi-ai făcut, mă răzbun eu cândva,spune Louis ironic.

An: Pa Rach!

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum