Îl Ud Pe Alex Cu Furtunul! 8

5.6K 201 35
                                    

   Da, ați citit bine! O nouă iubită, știam eu, nu i-a păsat prea mult de mine, însă de când ne-am despărțit eu sufăr. Zilnic mă uit la pozele cu noi. Ce-i drept, puține, dar... Frumoase.
      Îmi este dor de îmbrățișările sale calde și sunt foarte geloasă. Îmi vine să îi dau în cap acelei fete. În pauze se sărută, zâmbesc... De multe ori mă duc în baie și plâng...
      Încă vorbele lui îmi răsună în urechi. Că sunt insuportabilă.... Că mă comport ca un copil.... Că avem o relație banală.... Cică mă iubea....

       Revenind la ceea ce făceam, este ora de geografie.

P( profa) : Copii, veți avea un proiect de făcut, acesta reprezintă 50 % din media voastră, deci eu spun să vă puneți pe treabă. Proiectul este prezentarea unei destinații turistice. Trebuie să faceți o descriere detaliată, o machetă a unuia dintre cele mai frumoase locuri. Puteți să faceți ce vă alegeți! Echipele sunt: Emma și Taylor, Scarlet și Maya, Andrei și Iulia, Mark și Sebastian, Richard și Amily, Rachel și Alex, Cristina cu Abigail.

     La naiba! La naiba!

R: Doamna profesoară, nu putem schimba echipele?

P: Nu se poate!

      Boul se uită la mine și zâmbește. Nu că i-ar păsa prea tare.

     ***
    După ore la mine acasă.

A: Deci trebuie să facem proiectul.

R: Mhhhh! Spun eu gândindu-mă la lucruri frumoase, ca să mă abțin să plâng.

A: Despre ce facem?

R: Mi-e indiferent...

     Sincer nu îmi pasă de notă... Doar să scap odată

A: Eu mă gândeam la cascada Niagara.

    Udă ca și inima mea înecată în lacrimi.

R: Mhhhh

A: Ești bine?

R: Mhhhh...

A: Sigur?

R: Oricum știu că nu-ți pasă.

A: Ce vrei să spui?

R: Că acum îmi dau seama că nu m-ai iubit niciodată!

A: Te-am iubit și te voi iubi mereu!

R: O iubire nu se uită așa ușor, nu poate să treacă în câteva zile.

A: Cine a spus că te-am uitat? Am fost cu Abigail doar ca să te fac geloasă, și se pare că a funcționat!

R: Tu ai idee cât de mult am suferit eu?

A: Tu m-ai părăsit, eu doar te-am făcut geloasă!

R: Păi era normal să te părăsesc! Ai spus că avem o relație banală, și oricum, eu sunt insuportabilă! Dar tu ai făcut toate astea doar ca să mă faci să sufăr! Întâi pariul, acum asta?

      Mă ridic și fug spre baie, unde mă încui. Îmi pun mâinile pe față, iar lacrimile curg șiroaie pe obrajii mei calzi.   Sentimentele care trec prin mine sporesc aceste lacrimi.

A: Deschide Rachel!

R: Pleacă! Pleacă naibii! Mă isterizez eu.

A: Rachel! Eu te iubesc! M-am gândit că dacă ești geloasă te-ai reîntoarce la mine!

    Mă ridic, deschid ușa și încep să îl lovesc. Pumnii mei îi lovesc pieptul, dar pare că nici nu simte. Mă cuprinde într-o îmbrățișare mare. Mă zbat și scap din îmbrățișare.

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum