Ziua Perfectă 1

12.6K 295 65
                                    

Dimineața

Este luni, așa că încep să mă pregătesc pentru școală.
Îmi iau o pereche de blugi albi, o cămașă în carouri roșii și negre, o pereche de teniși roșii, îmi prind părul și îmi pun ochelarii.

***

Am trecut de primele trei ore, iar la una dintre ele, Alex mi-a zâmbit.

    În pauză îl văd venind spre mine.

A: Hei!

R: Bu-bună!

A: Ce mai faci?

R: Bine, tu?

A: Bine. Rachel, vrei să vi azi în parc?

Mă uit în spate.

R: Cu mine vorbeai?

A: Da, am spus ceva greșit?

R: Umm, nu.

A: Deci?

R: Cand?

A: La 17:00...

R: Bine!

***

Este ora 15:30 și Emma a venit la mine ca să mă ajute să mă pregătesc.

E: Deci? Rochie, tocuri, te machiez, și părul ți-l aranjez.

R: Mi se pare cam mult!

E: Taci! Eu decid!

R:Da șefa!

Începem să chicotim.

Emma s-a apucat serios, mi-a pus lentile de contact, mi-a ondulat părul, hainele mi le-a ales din imensul meu șifonier. O rochie roșie scurtă, mulată.

R: Dragă, ieșim în parc, nu în club.

E: Înțeles!

Mai cotrobăiește prin dulap, și dă de o rochie de vară, până la genunchi, cu trenă, pe care o accept și o pereche de tocuri negre nu prea înalte.
Începe să mă machieze, iar într-un final sunt gata.
Ies din casă și pornesc spre parc.

***

Ajung în parc și mă așez pe o bancă, am ajuns mai repede cu cinci minute...
Îl aștept pe Alex.
Timpul trece, iar eu după douăzeci de minute dau să plec, când apare Alex alergând.

A: Scuze că am întârziat!

R: Nu-i nimic!

Ne plimbăm puțin,iar eu simt că tocurile mă omoară. Îmi cumpăr o înghețată, și Alex la fel.

R: Picioarele mele!

A: Dacă ai venit în tocuri!

R: Eu stau jos!

Se așează și el lângă mine și cât ai zice pește mă ia în brațe. Începe să mă învârtă. Un zâmbet îmi apare în colțul gurii.

R: Lasă-mă jos, te rog!

A: De ce?

R: Că nu îmi place aici sus.

A: Vezi? Dacă vii cu tocuri la întâlnire....

R: Întâlnire...?

A: Cred că m-am cam grăbit...

R: Nu, deloc!

Mă ia de mână. Încep să mă întreb : Când am devenit noi așa apropiați? Totul se întâmplă așa repede....
Totuși, sunt fericită!

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum