13.Bölüm 'Tanrı senin cezanı versin,Byun BaekHyun.'

2.4K 153 2
                                    

Pure Stupid!

Tür:Yaoi

Çift:BaekHan

Rainizer~

Bölüm 13 'Tanrı senin cezanı versin,Byun BaekHyun.'

Ama bu böyle devam ederse tamamen teslim olmaktan başka şansım kalmayacaktı.

Byun BaekHyun,hayatında ilk defa,gerçekten aşık oluyorsun anlaşılan.

||||||Luhan'ın Bakış Açısı|||||

Sırtını koltuğun kenarına vermiş,elindeki psikoloji kitabı ve burnu üzerinde hafif eğik bir biçimde duran okuma gözlüğüyle o kadar cezp edici duruyordu ki kendime hakim olmak için oldukça büyük bir çaba sarf etmem gerekti.

Sessiz adımlarla arkasından yaklaşıp kollarımı boynuna doladım.

''YiFaaaan~Seni yemek istiyorum.Ham!'' Boynunu ısırdıktan sonra söyledim.Sesindeki hafif acı belirtisini ve şaşkınlığı sezmem zor olmamıştı.Isırdığım yeri birkaç defa öpüp dudaklarımı çenesine doğru çıkarmaya başladım.Her ıslak öpücüğümde tahrik oluyor ağzını istemsizce açıp kapatıyordu.İniltilerine hakim olmak için adeta savaş verdi.

Dudaklarım dudaklarına değmeye başladığında elindeki kitabı yere atıp kucağına oturmuştum.Elleri belimde gezindi ve işin ciddileştiğini fark edince dudaklarını dudaklarımdan çekmeden gözlüğünü çıkarıp arkamızdaki kanepeye attı.Elimi bol tshirtünün içine soktum ve dudaklarımı yeniden boynundan aşağı kaydırdım.İş ilk defa bu kadar ileri gidiyordu ve muhtemelen birazdan birlikte olacaktık.Tanrım,bu zamanı uzun zamandır bekliyorum ve bakirliğimi bu şekilde vermek yerine çok daha romantik bir ortamda ona sunmak istiyorum.Ama elimde değil.Kendimi durduramıyorum.O gerçekten mükemmel.Uzun bacakları,kırmızı dudakları,kusursuz yüz hatları ve çıldırtıcı bedeni.

''Seni istiyorum,YiFan.Hemen şim-'' Ama devamını getirememiştim.Kafamı cümlemi kesen kişiye çevirdiğimde,Tanrı'nın onu beni sınamak için gönderdiğine belki 1500.defa şahit olmuştum.Lanet Olasıca,BaekHyun!

''Tanrı Aşkına!Şu iğrenç işinizi ulu orta yapmaktan vazgeçin.Burası bir salon!Yatak odası değil!Eve girdiğim an sizin mide bulandırıcı seks sahnelerinizi görmek zorunda mıyım?Tanrım!''

Kris öksürdü ve yarıya kadar açılmış tshirtünü düzeltip,yeniden oturur pozisyona geçti.Eliyle popoma vuruyor bir nevi kalkmamı işaret ediyordu.Gözlerimi devirdim ve son bir kez dudaklarını öpüp oldukça rahat olan kucağından istemeye istemeye kalktım.

''Neden bizi rahatsız ediyorsun ,lanet olası?Madem gördün görmemezlikten gelip odana çıkacaksın!Birde tam yerinde!Uğursuz!''

''26 odalı evde sevişmek için kapının girişindeki salonu seçenlerde değil de,oldukça masum düşüncelerle eve gelip birde +18 sahnelerle karşılaşmak zorunda olan,benim suçlu,öyle mi?''

''Evet,tam olarak öyle.'' Dişlerimin arasından söyledim.

İç çekip eliyle geçiştirme işareti yaptı sonrasında da bizimle uğraşmaktan vazgeçmiş,odasına yönelmişti.

BaekHyun merdivenleri bitirir bitirmez yeniden Krisin kucağına attım kendimi.

Dudaklarını defalarca öptüm ve o da karşılık verdi.

''Kris,lunaparka gitmek istiyorum.Beni götürür müsün?''

''Neden aniden lunaparka gitmek istiyorsun?''

Alt dudağımı ısırdım ve yanıtladım.

''Hep seninle lunaparka gitmek istemiştim.Bu benim hayalimdi.Sadece seninle ilgili kurduğum hayalim.''

Suratımın kızardığını fark edince kafamı boynuna gömmüş,çok erkeksi bir kokusu olan parfümünde adeta büyülenmiştim.

''Bugün mü gitmemizi istiyorsun?''

Dokunuşlarını sırtımdan aşağılara indirirken söyledi.Eli tam olarak kalçamın üzerinde durup okşamaya başlayınca istemsizce kısa bir inleme kaçırdım.

''Böyle yapmaya devam edersen bugün gidemeyeceğiz.''

Kollarımı boynuna dolayıp saçlarını öperken söylemiştim.

''Ya Sabır.Hala aynı yerde,aynı pozisyonda,aynı işi yapıyorsunuz!Tam olarak ne zaman bitecek söyleyin o zaman geleyim.''

Sinirden burnumda solumaya başlamıştım.Krisin kucağından inip BaekHyun'un peşinden koştum.Ama ben onu yakalayamadan kendini odasına kapatmış kapıyı kilitlemişti.

Yumruk ve tekmelerimi kapıya geçirmeye başladım.

''Çık dışarı, lanet olası.Çık,Seni gebertip kökten kurtulacağım!Çık dışarı!''

Kapıyı açtı ve kafasını aradan uzatıp söyledi.

''Sanki çıkarmışım gibi.'' Ve dil çıkarıp benim durdurmama fırsat vermeden yeniden suratıma çarptı.

Tam yine öfkeden deliye dönmüş bağırmaya başlayacaktım ki,Kris yanıma gelip kollarını belime doladı.

''Unut onu.Hadi gidelim.''

''Nereye?''

''Lunaparka gitmek istediğini söylemiştin,değil mi?'' Kulağımı öperken fısıldadı.

Kısa bir göz büyüme merasiminin sonunda heyecanla kafamı sallayıp odama koştum.Hep bu günü hayal ettin,Luhan.Hep dünyanın 7 harikasından biri olan Kris'inle akşam saatlerinde Lunaparka gitmeyi ve tüm gece dünyanın en mutlu aşıklarını oynamayı.

|||||BaekHyun'un Bakış Açıcı|||||

Kapının ardından duyduğum kadarıyla Kris ve Luhan lunaparka gidecek,gece boyu romantik anlar yaşayacaklardı.Kalbimin nedensiz yere acıdığını hissettim.Chanyeol'le ve ben daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştık.Biz şimdi gitmesek de olurdu.Yarın ve ya bir başka günde gidebilirdik ama anlamadığım bir sebepten dolayı bugün gitmek zorundaymışım gibi hissediyordum.Sanki bugün gidemesem bir daha hiç gidemeyecekmiş gibi.6.hissimin ne kadar kuvvetli olduğunu herkes bilirdi.Hislerime göre davranacaktım.Her zaman yaptığım gibi onlara güvenecek ve Chanyeol'le ne olursa olsun bu gece lunaparka gidecektim.

Elimi cebime atıp telefonumu yakaladım.O anın cesaretiyle hiç düşünmeden numarayı tuşlamış cevap vermesini beklemeye başlamıştım.Lütfen 'Tamam.' desin.Tanrım,lütfen.Lütfen!

||||Luhan'ın Bakış Açısı||||

Altıma lacivert dar bir kot,üzerine siyah bol bir tshirt ve soğuk hava şartları içinde siyah deri ceketimi giymiştim.Oyalanmak istemiyordum bu yüzden bir an önce telefonumu cebime atıp aşağı indim.

Krisin beni beklediğini biliyordum ama bekleyen sadece Kris değildi.BaekHyun ve Chanyeol'de yanındaydı.Kaşlarımı çattım ve sinirli bakışlarımı BaekHyun'a doğrulttum.

''Tam olarak...Ne oluyor?''

Kirpikleri altından umursamaz bir bakış attı ve elini Chanyeol'ün eline kenetleyip söyledi.

''Birlikte takılırız diye düşündük.LunaPark'a ne kadar kalabalık gidersen o kadar eğlenceli olur.''

Gözlerim sınırını zorladı ve dişlerimi sıktım.Sinirden titreyen yumruklarıma öyle zor engel oldum ki olamasaydım muhtemelen BaekHyun denen çocuğun fosillerini bile dünya-ahiret bulamayacaklardı.Yol boyunca aynı şeyi tekrarlamaya devam ettim.

'Tanrı senin cezanı versin,BaekHyun.Umarım korku tünelinde tek başına kalır ve delirip öldürsün!''

Bölüm Sonu

~Pure Stupid~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin