PURE STUPID!
Tür:Yaoi
Çift:BaekHan
Bölüm 14 'Neden vucudum deli gibi yanıyor?'
'Tanrı senin cezanı versin,BaekHyun.Umarım korku tünelinde tek başına kalır ve delirip ölürsün!''||||||
Ağzımdaki kocaman lolipop ve elimdeki büyük boy cips paketiyle Kris'in koluna dolandım.
''İlk önce hangisine bineceğiz?'' Ağzımdaki lolipopu sağ yanağımın içine sıkıştırdıktan sonra konuştum.
''Hangisine binmek istiyorsun?Şuna mı binmeliyiz?Şuna mı?''Şaşkın bakışlarımı Kris'e doğrulttum.Benimle dalga mı geçiyordu o?İlk önce atlı karıncayı ve sonrada kanguruyu göstermişti.Cidden benimle kafa buluyor olmalıydı.
''Neden şu veya şu ya da şu dururken...'' İşaret parmağımı atlı karıncaya çevirip devam ettim.''Ona binmeliyiz?Onlar çocuklar için Kris görmüyor musun?''
Gözlerini birkaç defa şaşkınlıkla açıp kapattı ve merakla sordu.
''Öyleyse,çarpışan arabalara mı binmeliyiz?''
Gözlerimi devirdim.
''Elbette,Hayır.Takip et beni.''Onu 9 dakika boyunca tepede ters bir şekilde dönen aletin yanına götürdüm.Yerden ez az 100 metre yukarıdaydı.Kendi etrafında dönüyordu ve tam tepedeyken aniden kendini bırakıyordu.
''Buna bineceğiz.'' Mutlulukla sırıtırken söyledim.
Kris tuttuğu elimi bırakıp birkaç adım geriye gitti.
''Kusura bakma,bebeğim ama benim yükseklik korkum var.''
Ağzım bir karış açıldı ve lolipopumu yere düşürdüm.
''Sen benimle dalga mı geçiyorsun?Kris!Lütfen yukarıdayken gözlerini kapatırsın,olmaz mı?Hep sevgilimle buna binmek istemiştim.Lütfen.Hadi!''
Gözlerini yeniden devasa büyüklükteki döner alete çevirdi ve kafasını iki yana sallayıp,bana döndü.
''Hayata olmaz,Luhan.İmkansız.''
Dudaklarımı büzmüş Kris'e yalvarmaya devam ediyordum.Taki,benim gibi garip sesler çıkartan BaekHyun'u görene kadar.''Yeol!Seni koruyacağım,yemin ederim.Hadi ama!Göründüğü kadar korkunç değil.Gerçekten.Yukarıya çıktığında elini tutacağım.Hadi!Binelim!Lütfen~''
''Baek,eğer ölmeye bu kadar meraklı olsaydım kendimi bir kamyonun altına atardım.Üzgünüm,bebeğim ama yaşayacağımın garantisini bile veremeyen bir alete binip bir de bunun için para ödemeyeceğim.''
''Ne ölmesinden bahsediyorsun?Baksana o kadar insan biniyor.Şu ana kadar hiç kimse ölmedi.Hadi ama!''
Kris beline doladığım kollarımı itmeden BaekYeol ikilisinin yanına yürüdü ve kolunu küçük kardeşinin omzuna attıktan sonra konuşmaya başladı.
''Yanılıyorsun,velet.Henüz birkaç ay önce bu alet yüzünden 2 kişi can verdi.Biri hamile bir bayandı ve diğeride 33 yaşında bir avukat.''
Baek omzuna atılmış eli itip kaşlarını çattı.
''Hamile kadının böyle bir alette ne işi varki zaten?Ayrıca avukat için 33 yaşında dedin!Biz daha 18 bile değiliz.Muhtemelen o bir kalp hastasıydı.Tanrım!Chanyeol ona aldırma!Binemliyiz.Hadii!!''''Neden birlikte binmiyorsunuz?İkinizde bu iş için fazla isteklisiniz.Beraber daha çok eğlenirsiniz.''
Gözlerimi BaekHyun'a çevirdim ve o da bana bakıyordu.Tam itiraz etmek için ağzını açıyordu ki,Kris'e doladığım kollarımı çekip BaekHyun'un elini tuttum.''Yeniden hareket etmek üzere.9 dakika daha beklemek istemiyorum.Binelim.'' Onu aletin önüne kadar sürükledim ve bilet parasını ödedikten sonra yanına döndüm.Bir koltuk seçip oturmuştum bile.BaekHyun boş gözlerle bana bakmaya devam ediyordu.Muhtemelen başka bir yere oturmak için yürümeye başladı.Gözlerimi devirdim ve kemerinden tutup onu yanımdaki koltuğa oturttum.
'' 'Birlikte bineceğiz.' dedim,değil mi?''
''Neden seninle binmek zorundayım?''
''Yükseklik korkun olduğunu biliyorum,BaekHyun.Benden uzak bir yere oturduğunda ne yapacaksın?Hiç tanımadığın birinin elini tutup destek alamazsın.Kalp krizi geçirip ölmeni ve sorumluluğunun üstüme kalmasını istemiyorum.''
''Yükseklik korkum olduğunu nereden biliyorsun?''