Pure Stupid
28.Bölüm
Elimi tshirtünün içine atıp,okşamaya başladığımda,BaekHyun'a ait olmadığına garanti verebileceğim bir ses duydum.
''Luhan,tatlım?Odanda mısın?Biz döndük.''
|||||
Ses öyle ani geldi ki bir süre donup kaldım.Elim,BaekHyun'un aletini okşamaya devam ettiğinden inlemelerini sürdürüyordu.Aklım başıma geldiği an kendimi geri çektim ve istemsizce yataktan yuvarlandım.Ayağa kalkıp üzerime başıma çeki düzen verdikten sonra,yorganı Baek'in üstüne adeta fırlatmıştım.Yerdeki pantolonuna ve kemerine uzanıp aldım ve onlarıda kendiyle birlikte yorganın altına tıkıştırdım.
''Annemler burada.Ses çıkarmadığına emin ol,sonra bir ara seni göndereceğim tamam mı?Üzgünüm bebeğim,kendi kendine halletmelisin.''
Annemin birkaç kez daha seslenmesi üzerine,son sürat kapıya koşturdum ve geçebileceğim kadar açtıktan sonra hızla yeniden kapattım.
Annem kollarını gögsünde birleştirmiş,kaş göz işaretleri yapmaya başlamıştı..O bakışlar adeta 'Ne saklıyorsun?' diye soruyordu bana.
''Akşam gelirsiniz sanıyordum.O yüzden daha toplamadım.Ders kitaplarım felan de yerde.Söz veriyorum sonra bir ara toplayacağım,tamam mı?''
Küçük bir kahkaha patlattı.Bana sıkıca sarışmış,saçlarımı öpüyordu.
''Ne zamandan beri söylediklerimi dinliyorsun,oğlum?Anneni gerçekten çok mutlu ettin.'' Ve alnıma uzanıp öptü.
''Sanırım, bir keki hak ettin,değil mi?En büyüğünden ve bol çikolatalı.Abinde olmadığına göre hepsini sen yiyeceksin.''
Dudaklarımı ısırıp 'Yaşasın!' diye bağırırken BaekHyun tamamen aklımdan çıkmıştı.Annemle birlikte aşağı kata inip getirdiği hediye paketlerini kurcalamaya başlamıştım.
''Fazla umutlanma,Luhan.Sana göre bir şey yok.2 çift ayakkabı ve birkaç parça kıyafet.Hepside kendim için.''
''Neden kendi kıyafetlerini hediye paketi yaptırıyorsun?'' Bariz bir şekilde gözlerimi devirirken sormuştum.
''Ben yaptırmadım.Babana birazcık romantik olmasını söyledim o da mağazadan aldığı hediye paketlerine yeni aldığımız kıyafetleri ve ayakkabıları sardı.Sonrada onları bana yeniden verdi.Sakın babana çekiyim deme,Luhan.Sakın!Ben iyi bir kadın olduğum için onu boşamıyorum ama eminim senin eşin,babana benzeyecek olursan boşayacaktır.''
'Eş' kelimesini işittiğim an BaekHyun'un yüzü gözlerim önüne geldi ve kendime lanet okuyarak merdivenleri tırmandım.
Kapıyı yavaşça açtım ve yeniden kapayıp kilitledim.Baş ucuna geldiğimde,gözleri kapalı,düzenli nefes alış verişler bırakıyordu.
'Uyuyor mu?'
Önüne çömelip,uyurken fazlasıyla baştan çıkartıcı görünen yüz hatlarını inceledim.Sağ elimin işaret ve orta parmağını birleştirmiş,nazikçe elmacık kemiği üzerinde gezindirmeye başlamıştım.
Dudaklarını büzüp,burnunu kırıştırdığında istemsizce kıkırdadım.Yüzüne uzanıp,açıkta kalan her bir noktasını öpmeye başlamıştım.Kolay uyandığını kısa bir an unutmuş olmalıyım ki , BaekHyun kollarını belime dolayıp beni üzerine çektiğinde tüm bedenim ürpermişti.
''Annemlerin geldiğini söylediğimi hatırlıyorum.'' Bir yandan,belime doladığı kollarından kurtulmaya çabalıyordum.
Ama o bunu umursamamıştı.Beni kendine daha fazla bastırdı ve gözlerini açmadan boynuma öpücükler kondurdu.