Pure Stupid!
Özel Bölüm 2~
''Yırtılmadığına eminsin değil mi?Öyle bir şey olduysa seni...''
''Hayır,Soo.Öyle bir şey değil.Daha farklı.'' Dedi Kai baş parmağını hala kanamakta olan deliğin etrafında gezindirirken.
''Sinirler zedelenmiş olmalı.Lanet.Hastaneye gitmemiz gerekiyor.''
''Salak salak konuşma.Ne diyeceğiz?'Sevgilimle anal ilişkiye girerken ayarı kaçırdım ve onu iflah olmaz bir duruma soktum.' Bunu mu söylemeyi planlıyorsun?Ne kadar bahane uydurursan uydur insanlar anlayacaklar JongIn ve ben,kıçımı suratıma küçümseyen gözlerle bakan siktiğimin doktorlarına sergilemek istemiyorum.''
''Öyleyse ne yapmamı istiyorsun,Tanrı aşkına?Bütün çarelerimi tüketiyorsun,Soo.''
''Sorumluluk alacaksın sevgilim.Nereye gidersek gidelim beni kucağında taşıyacak,yürüyebilecek duruma gelinceye kadar işemek için bile yanımdan ayrılmayacaksın.Yemeğimi sen yedirecek,banyomu sen yaptıracaksın.Benimle uyumak ve benimle uyanmak zorundasın.Tek bir tanesine bile karşı çıkacak olursan o koca şeyini kendi ellerimle koparırım.Sen seç bebeğim.''
**
BaekHyun'un bize yaklaştığı her bir adım nefesimi keserken,Sehun'un kollarından kurtulmak için adeta savaş veriyordum.Ama lanet olası o kadar güçlüydü ki,tek bir parmağımı bile hareket ettiremiyordum.
BaekHyun gömleğinin kollarını sıvarken,Sehun ona alaycı bakışlar göndermeye başlamıştı.
'Bana gücün yetebilecekmiş gibi sanki.' Mesajı veriyordu o gözler ama benim aptal sevgilim şu an bunu fark edemeyecek kadar kördü.
''Onun kim olduğunu sen mi söylersin yoksa kendim mi öğrenmeliyim,bebeğim?''
BaekHyun yumruğunu Sehun'un suratına geçirmek üzereydi ki öğretmen ikisinin arasına girip BaekHyun'un yumruğuna engel oldu.
''Özel bir meseleniz varsa dersten sonra halledin.Ya da şimdi sınıftan çıkın ve bir daha gelmeyin.Bilmem yeterince açık konuşabildim mi?''
İlk defa bir hocaya sarılmak ve bir daha bırakmamak istiyordum sanırım.Sehun'un kollarından kurtulduğumda tuttuğum nefesimi bırakırken BaekHyun'un beni sürüklemesine izin vermiştim.Beni kendi sırasına çekip kucağına oturttu ve az önce övdüğüm öğretmen sesini bile çıkarmadı.Tüm övgülerimi geri alıyorum.Sizin öğretmenliğinize sıçıyım ben.
Şu an BaekHyun'dan nefret ediyorum.Hayır,ondan gerçekten ölümüne nefret ediyorum.Etrafımdaki tüm embesiller beni izliyor ve birbirlerine ima dolu bakışlar atarken kıs kıs gülüyorlardı.
Lanet olasıca bir ibne gibi görünüyorum,değil mi?
Tanrım,kahretsin zaten öyleyim.
Suratımı ovuştururken birbirlerine elektrik dolu bakışlar gönderen Sehun ve Baek'in görüş alanına girip dirseğimle sevgilimin burnunu bir güzel parçaladım.Belime sıkıca doladığı kollarını çekip elleriyle burnunu örterken sadece benim duyabileceğim kısıklıkta küfürler savuruyordu.
Bulduğum boşlukla kendi sırama kaçıp oturdum ve ders boyu tek bir saniye için bile kafamı gömdüğüm kollarımdan kaldırmadım.
Tanrım bir deprem felan olsun.Ya da okula dev bir kamyon çarpsın ve hepimiz ölelim.Lütfen,Tanrım.Lütfen.
**
O ikisini okulun bodrum katına kilitleyip kaçtım.Ne halleri varsa görsünler umurumda değil.Sevgilim olacak o beyinsiz ibneyi defalarca uyardım.