18.Bölüm 'Çünkü?'

2.4K 149 19
                                    

Pure Stupid!

Tür:Yaoi

Çift:BaekHan

Rainizer~

18.Bölüm 'Çünkü?'

''Xi Lu,dilerim bir gün bana aşık olursun.Tıpkı benim seni arzuladığım gibi sende beni arzularsın.Hissettiğim acıyı hissetmeni istiyorum.Beni fark etmeni.Gözlerinin sadece beni görmesini ve kalbinin sadece beni düşünmesini.Çünkü bu adaletli değil.Ben seni sahip olduğum her şeyden daha fazla severken,senin bir başkasına ait olman çok fazla acı veriyor.Kalbim,ilk defa birisi için,bu kadar hızlı atıyor.''

|||||||Luhan'ın Bakış Açısı||||||||

BaekHyun'un son söylediklerinin ardından neredeyse 1 saat geçmişti.Her zamanki pozisyonunda 20 dakika boyunca ağladı ve sonrada adımı sayıklayarak uykuya daldı.Sol yanımdaki bir şeylerin hiç olmadığı kadar çok acıdığı hissettim.O yer bana sürekli,aslında benimkinden bile küçük olan bedeni sarmamı söylüyordu.Ona sarılmamı,onun yanında olmamı.

Ama beynim bunu mantıklı bulmadı.Saçmaydı.Benle aynı yerde bulunmaya bile tahammül edemeyen biri nasıl bana aşık olabilirdi?Sıcak elim istemsizce BaekHyun'un soğuk suratına yerleşip,hareket etmeye başladı.İşaret parmağım,pembe dudakları keşfedince bir süre duraksamıştı.Diğer elimle de kendi dudaklarıma dokundum.Ama yaptığımın farkına varınca ellerim,kendiliğinden geri çekilmiş suratımı tokatlamaya başlamıştı.Tanrı Aşkına,Luhan.Hepten delirdin.Kafamı defalarca 2 yana salladım.BaekHyun'un belime kenetlenmiş ellerini güç bela çözmüş,olabildiğimce sessiz hareketlerle yataktan çıkmıştım.Önce uyanacakmış gibi bir ruh haline büründü ve bende olduğum yerde heykel misali dikildim.Sonunda hala kütük gibi uyuyordu,tuttuğum nefesi rahatlamışlık hissiyle birlikte geri verdim.

Kapıyı kapattıktan sonra kalbim hala deli gibi çarpıyordu.Atışlarını kontrol edemiyordum.Tek yapabildiğim elimi sol yanımın üzerine koyup sakinleşmesini beklemek oldu.

Neden böyle hissettiğimin hiçbir mantıklı açıklaması yoktu.Son zamanlarda Baek'le çok fazla ilgiliydim muhtemelen bu yüzdendi.Ayrıca kim,başka biriyle aynı yatakta yatarken,hemde o kişi sana sarmaş dolaş sarılmışken,heyecanlanmazdı ki.

Saçlarımı karıştırdım ve salona inip kendimi koltuğa bıraktım.Kafamı dinleyebileceğimi düşünmüştüm ama nerde ki bende o şans.Hangi gerizekalı telefon alarmını en sevdiği rock grubunun,en sevdiği parçasının nakaratı yapardı ki zaten?Ben yapardım işte.Sonrada kalp rahatsızlığından hastane hastane dolaştıracağım milleti.

Arayan annemdi.Boğazımı temizleyip derin bir nefes aldıktan sonra cevapladım.

''Efendim,anne?''

''Bebeğim,bugün dönüyorduk biliyorsun.''

Gözlerim anlamsızca büyüdü.Siktir.Unutmuştum.

''Ah!Tabi,evet.Biliyorum.''

''Bebeğim,biliyorum bana kızacaksın ama biz tatili biraz daha uzatmaya karar verdik.En azından baban ve ben.Abinde bu gece dershanesiyle kampa gidecek.BaekHyun'ların ailesi bu akşam dönüyor.Evde tek kalamazsın,Luhan.Hemde yarın okul açılıyorken.Ben diyorum ki birkaç gece BaekHyun'ların ev-''

''Anne!''

''Sözümü kesme,Luhan.''

''Anne ben JongIn'lerde kalsam olur mu?Uzun zamandır gitmiyorum.Onu özledim.Siz gelene kadar.Söz veriyorum,hiçbir sorun çıkarmayacağım.Söz!''

''Luhan,Baek'in annesine be-''

''Hadi ama.Anne!Söz verdiysen verdin ne olur ki?Oğlum arkadaşında kalacakmış dersin.Hadi,lütfen!''

~Pure Stupid~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin