Pure Stupid!
Tür:Yaoi
Çift:BaekHan
Bölüm 12 ''Gerçekten aşık olmak...''
''PARK CHANYEOL,SEVGİLİM OL!''
||||
Gözlerimi kenetlediğim gözlerinden tek bir saniye bile ayırmadım.Oldukça şaşırmış görünüyordu.Gözleri daha önce hiç görmediğim kadar büyüktü ve sürekli kirpiklerini kırpıştırıyordu.Yutkundum,aynı zamanda hem çok erkeksi hemde çok tatlı olmaması gerekiyordu.Bu yanlıştı!Çok yanlış! O lanet olasıca dudaklarla tüm dikkatimi dağıtıyor adeta sınırımı zorluyordu.Kafamı başka bir tarafa çevirip güçlükle fısıldadım.
''Cevap verecek misin?''
Gözlerini kapattı ve omuzlarını tutan ellerimi hafifçe ittirdi.Daha önce hiç görmediğim kadar ciddiydi.
''BaekHyun?Neden birden bire?''
''Birden bire değil.Ben..ben sana aşık oldum.Her şey çok ani gelişti.Elimde olmadan her gece seni düşünmeye başladım ve ve...Hayatımda ilk defa birine böyle şeyler söylüyorum.Tanrım!Gerçekten çok utanıyorum.Lütfen bana bir cevap ver.'Hayır' desen bile kabul edeceğim..Ama ..ama beni böyle bekletme,lütfen.'' Bu cümleleri gerçekten çok zor kurmuştum ama konuşabildiğim için bile şükretmem gerekirdi.
''Kadınlardan hoşlandığımı biliyorsun....''
Derin bir iç çektim ve kendimi ondan belli bir mesafe uzaklaştırdım.Boşuna çabalıyorsun,BaekHyun.O haklı.Hiçbir zaman erkeklerden hoşlanmadı.Bir kadın avcısından ''Tamam.'' Cevabını beklemek başından beri saçmalıktı zaten.
'' Unut gitsin.'' Arkamı dönüp yürümeye başlamıştım.Morelim hiç olmadığı kadar bozuktu.Reddedilmek kadar korkunç bir duygu yoktu.Göz yaşlarım,göz kapaklarıma kadar gelmiş,tek bir hamlede akıp gidecekti.Tam hiç ümit yok diyordum ki Chanyeol'ün arkamdan seslendiğini fark ettim.Göz yaşlarımı hızlı bir hamleyle kurulayıp kafamı arkaya çevirdim.
''Ama....'' Yeniden bağırdı Chanyeol ve o kusursuz gülümsemesini takındı.Kalbimin buharlaşıp uçtuğunu hissettim.
''Ama...Belki de bir erkekle deneyebilirim.Yani...deneyebiliriz.Belki olur.'' Ciddiydi ama aynı zamanda gülümsüyordu.
Gözlerim anlamsızca büyüdü ve tıpkı bir aptal gibi kekelemeye başladım.
''B-b-benimle çıkacak mısın?''
Kafasını salladı ve yanıma yürüyüp uzun kolunu omuzlarıma attı.
''Sen bir erkeğe göre oldukça tatlısın.Neden olmasın ki?''
Bu garipti gerçekten çok garipti.Şaşkınlığımdan biraz olsun kurtulduktan sonra kafamı yeniden Chanyeol'a çevirdim.
''Bak..Evet seni seviyorum ama benimle acıdığın için çıkmanı kaldıramam.Beni sevmiyorsun,biliyorum.Kendini zorlamana gerek yok.Katlanabilirim.''
Kaşlarını çattı.Suratındaki parlak gülümsemeden eser kalmamıştı.
''Ben kimseyle acıdığım için çıkmam,velet.Sana değer veriyor olmasaydım şu an seni reddetmiş hatta ciddiye bile almamış olurdum.Ama kabul ediyorum çünkü sen tatlısın.Enerjiksin,etrafa mutluluk yayıyorsun.Luhan'ın aksine kasıntı ve kasvetli değilsin.Ayrıca gerçekten cesursun.Ben bunu..sevdim.''
Daha fazla konuşamadım.Tek yaptığım kafamı öne eğip Tanrı'ya binlerce defa teşekkür etmek oldu.
|||||
Yeol'le eve kadar el ele yürüdük.Vardığımızda bahçedeydiler.Kris sandalyedeydi ve Luhan'da onun kucağına oturmuştu.Luhan'ın kafası Kris'in hızla kalkıp inen gögsünün üzerindeydi ve bu açıdan bakınca oldukça huzurlu görünüyorlardı.Suratımı buruşturum.Chanyeol boştaki elini havaya kaldırdı ve Kris'in görüş açısına girecek şekilde salladı. Abim bizi fark ettiğinde normal olarak ilk takıldığı nokta birbirine kenetlenmiş ellerdi.Şaşkınlıkla gözlerini büyüttü ve suratında anlamsız bir gülümseme belirdi.
''Kadınlardan hoşlandığını sanıyordum ve tabi küçük kardeşimin de öyle.'' Dalga geçer bir tonla söylemişti.
''Aslına bakarsan bende öyle sanıyordum ama velet bana teklif ederken o kadar tatlıydı ki kalbimin olması gerekenden hızlı çarptığını hissettim .''
Luhan seslerden olsa gerek uyanmıştı.Gözlerini ovuşturdu ve muhtemelen Kris'le olan keyfini böldüğümüz için hem abisine hem de bana ölümcül bakışlar göndermeye başladı.
''Hey sen!Şu lanet olasıca sesini alçalt.Uyuduğumuzu görmüyor musun?''
''Uyuyan sadece sensin,ufaklık.Sevgilin uyumuyor,gögsünde uyuyan sevgilisini izliyor.''
Luhan cevap vermek için ağzını açmıştı ama kızardığını fark edince kafasını Kris'in boynuna gömdü.Abim kahkaha atmaya başladı ve kollarını sözde utangaç sevgilisine daha sıkı doladı..Chanyeol gayet eğleniyor gibiydi ama ben umursamıyordum bile.Ya da umursamıyormuş gibi davranıyordum.
''Kıskandırmak için mi yapıyorsunuz?Lanet olsun bu gerçekten çok tatlı!BaekHyun-ah sende sonra benim kucağıma oturmak ister misin?'' Uzun bir sessizliğin sonunda bu cümle çok,gerçekten çok ani gelmişti.
Kalbimde adeta 3.dünya savaşı çıktı.Daha çıkma teklifi edeli yarım saat bile olmuyordu ve o bana kucağına oturmak isteyip istemediğimi soruyordu.Buna alışık değildim hemde hiç.Ben Byun BaekHyun ömrüm boyunca hiçbir erkeğin kucağına oturmamıştım ama şimdi karşıkonulamaz bir güzellik bana bunu isteyip istemediğimi soruyordu.Beynim kesinlikle istemiyordu,kalbimse bir an önce yapmak için can atıyordu.Tepkisiz kaldım muhtemelen kulağımdan ağzıma kadar kızarmıştım. Luhan'ı kınıyordum ama şu an itibariyle ondan hiçbir farkım kalmamıştı.Utandığımı anlamış olmalı büyük elini saçlarım arasına atıp karıştırdı.
''Üzgünüm,sadece bir erkeğin kucağıma oturması nasıl bir şey merak ediyordum.Ama bunu yapmak için çok vaktimiz olacak zaten,değil mi?''
Oldukça derin bir nefes verip ve kafamı Chanyeolün koluna gizledim.
BaekHyun,partner seçerken onun ihtiyacı olandan çok daha fazla tecrübeli bir kazanova olduğunu hesaba katmayı unuttun.Chanyeol için erkek ve ya kız fark etmiyor tek derdi yeni kurbanını bir an önce yatağa atıp becermek.Ama teslim olmayacağım.Chanyeol bana gerçekten aşık olana kadar asla onunla yatmayacağım.Her ne kadar bunu nasıl yapacak olduğumu bilmesem de.....
|||||
Birkaç gün sonra hala ona teslim olmamıştım ve anormal bir şekilde o da bana sahip olmak için çabalamıyordu.Her şeyi ağırdan alıyor,ilk defa aşık olmuş bir çocuk gibi davranıyordu.Bizim ilişkimiz çok....gerçekten çok fazla iyiydi.Onun yanındayken rahattım,onu izlemeyi onunla vakit geçirmeyi çok seviyordum.Her şeyden önce bizim karakterlerimiz çok fazla uyumluydu.O da enerjikti ve bende öyleydim.Bilgisayar oyunlarını seviyordu ve bende öyle.Tıpkı benim gibi o da sabah uyandığında sinirliydi ama beni gördüğü zaman sinirli olsa bile gülmeye başlıyordu ve benim içinde aynı şey geçerliydi.Birbirimiz için yaratıldığımızı düşünmeye başlamıştım ve bu da ister istemez onu kaybetme hissini beraberinde getiriyordu.O çok popülerdi...Her yerde.Herkesin gözünde.Buna rağmen hiç sorun etmeden eski kız arkadaşlarının yanında beni sevgilisi olarak tanıtıyor ulu orta utanmadan dudaklarıma yapışıyordu.Buna alışmam biraz zaman aldı kabul ediyorum ama o bunu gösteriş için değil,gerçekten sevdiği için yapıyordu.Onunla yatmayacağıma dair söz vermiştim,öpüşmek için aynı şey geçerli değildi.Nasılsa bunu istesem de yapamazdım.
O parlatıcı olmadan bile kıpkırmızı olan dudaklara kim 'Hayır' diyebilirdi ki?
Ama bu böyle devam ederse tamamen teslim olmaktan başka şansım kalmayacaktı.
Byun BaekHyun,hayatında ilk defa,gerçekten aşık oluyorsun anlaşılan.