2.Sezon ~ Ön Tanıtım ~

1.8K 107 0
                                    

Pure Stupid!

2.Sezon Başlangıcı~

~Ön Tanıtım~

|||||KaiSoo||||||

Her şey bir yanlış anlaşılmadan mı ibaretti?

Yoksa JongIn,Soo'yu gerçekten aldatıyor muydu?

KyungSoo inanmak istemedi.O,onun JongIn'iydi.Gözleri,burnu,dudakları,kokusu ve dokunuşları.Onun olduğuna emindi.

Öyleyse neden kalbinde bir ağırlık vardı?Neden acı çekiyordu?

Neden sormaktan korkuyordu?

Gerçeği öğrenmeyi herkesten,her şeyden çok istiyor olsa bile bu onun için zordu.JongIn,beklediğinden farklı bir cevap verebilirdi.Onu sevmekten tamamen vazgeçebilirdi.

Madem,KyungSoo acı çekecekti,öyleyse JongIn'de çekmeliydi.Bu platonik bir aşk değildi.İki tarafta sevmediği ya da acı çekemediği sürece bir anlamı yoktu.

Eğer,öyle gerekiyorsa ayrılırlar ve biterdi.

Ağlarlardı belki,çok ağlarlardı.Ama sorun değildi,sonuçta önceden de birbirlerine sahip değillerdi,değil mi?

KyungSoo,gözlerini kapatmış,kucağındaki yastığa daha sıkı sarılmıştı.

O gittiğinde ne yapacaktı?

Gitmezse ne olacaktı?

JongIn hislerinde dürüst müydü,yoksa yalan mı söylüyordu?

Peki kendisi?

Soo,her şeye rağmen JongIn'i sevmeye devam edebilir miydi?Ona eskisi gibi güvenebilecek miydi?

Bilmiyordu.Sorularının hiçbirinin cevabı yoktu.Düşündü,uzun bir süre boyunca yalnızca düşünmüştü.Bir sonuca varamayacağını anladığında,kafasını arkasında uyuyan sevgilisine çevirdi.

Soğuk ellerini,JongIn'in yüzünde gezdirirken aklındaki tüm sorular silinmişti.Onu seviyordu gerçekten çok seviyordu ama zaten muhtemelen işleri güçleştirende buydu.

||||||BaekHan||||||

Baek,Luhan'ın üzerine çıkıp kollarını iki yanına dayadı.Sevgilisinin burnunu öperken,salak salak sorular sormaya devam ediyor,Luhansa sırf BaekHyun mutlu oluyor diye defalarca cevaplıyordu.

''Masalların sonu nasıl biter biliyor musun?'' Yine aptalca bir soru sordu,BaekHyun.En azından Luhan aptalca olduğunu düşünüyordu.Sevgilisinin söyledikleri üzerinde kafa yormuyor,altında mantık aramıyordu.

Ama BaekHyun o soruları sormadan önce defalarca analiz ediyor,altına binlerce mana gizliyordu.

''İyiler kazanır ve kötüler ölür,değil mi?'' Sevgilisinin saçlarını arkaya atarken mırıldandı,Luhan.

''Sonra ne olur?''

Luhan dudaklarını ıslattı.Masalların sonu genelde böyle bitmez miydi?İyiler kazanır ve kötüler ölürdü.Başka ne oluyordu?

Cevabı bulamadığında kafasını umutsuzca iki yana salladı.

''Ne oluyormuş?''

BaekHyun dudaklarını,Luhan'ınkinin üzerine örttü ve dakikalarca aynı pozisyonda kaldılar.Baek,dudaklarını keyifle geri çekerken Luhan az önce konuştukları her şeyi unutmuştu.

''Prens ve prenses,sonsuza dek mutlu yaşarlar.''

......

En azından şimdilik her şey böyleydi.Ama ilerde ne olurdu?

BaekHyun ve Luhan her zaman birlikte kalabilir miydi?

Yoksa onlarında önlerine engeller sıralanmaya başlayacak mıydı?

Hiçbir aşk kolay değildi.Herkes bilirdi ki,gerçek hayat masallardaki gibi bitemezdi.

|||||ChanYeol-?|||||

Benim aşk hayatım her zaman karışıktı.En uzun ilişkim 3 gece,2 gündüzden ibaretti sanırım.Ve 4.gün geldiğinde sıkılıp onu terk etmiştim.

Hiçbir zaman düzenli bir ilişki istemedim.Bu monotondu.Kızlarda erkeklerde sıkıcıydı.Bazen sadece beni klonlamalarını istiyorum.Ve mümkünse kadın olarak.Artık,büyük ya da küçük herneyse kendiminki dışında penis görmek istemiyorum.Lanet Olası bir ruh eşim varsa,bir zahmet gelip beni bulabilir mu?

Tek gecelik dediğimiz ilişki bir yere kadar oldukça güzel olsa bile sonraları Kore'de becerecek insan bulamıyorsun.Aynı kişilere sormak istesen bile hepsi seni ve yaptığın piçlikleri hatırlıyor.Evet,yattığım herkes bana aynı soruyu soruyor.

'Seni bir daha ne zaman görebilirim?'

Benim cevabımsa beklediklerinden çok daha basit ve net.

'Beni rüyalarında her zaman bulabilirsin.'

Aklımı başımdan alacak birini istiyorum.Bana kendini özlettirip 'Gitme' dedirtecek birini.Tanrım,sadece gerçek anlamda bir aşk istiyorum.

Evlenemeyecek olsamda,sanırım 'baba' kelimesini duymayı herkesden çok diliyorum.

~Pure Stupid~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin