"Benim görüğümü sizde görüyor musunuz?" diyerek arkadaki ikiliye seslendim.
"Siktir!! "
"Yok artık!!"
Sinan ve Savaşta benimle aynı fikirdeydi. Önümdeki iki tır aynı anda yolda gidiyorlardı. Yahu film mi çekiyoruz burada? Aklımı okuyan Savaş konuştu.
"Ulan böyle şeyler flimlerde olmuyor muydu?" diyen Savaş'a Sinan cevabı yapıştırdı.
"Sağolsun yazar hikayede de olsun demiş."
(Nihaha aynen.sjssjjs)
"Ah be yazar yaktın bizi?"
(Yazar: Yakarım ülen...)
Bu konuşmalara gözlerimi devirdim. Aklıma gelen fikirle sırıtıp Yazara göz kırptıktan sonra Sinan ile Savaş'a bağırdım.
"İçeri girin!"
Sorgulamadan camdan içeriye girdiklerinde tekrar konuştum.
"Sıkı tutunun!"
Ağaçların arasına dalıp oradan gitmeyi planlarken ilerideki kütükle yine bir küfür savurdum. Ve yazarın bana gülmesi ile ona sinirle baktım. Hain yazar!!
Tekrar yola çıkmaktan başka bir çarem kalmamıştı. Ana yola girerken hızlı bir manavra yapıp arabayı yana doğru yatırıp iki tekerlek üzerinde gitmesini sağladım. Tamam aslında bunu bir aksiyon filminde görmüştüm. Şu durumda kullanmaktan başka bi çarem yoktu.
Bana şaşkınca bakan ikiliye takılmadan tırların arasına girdim. Bir müddet tırlar ile ilerleyip gazı kökleyerek önlerine geçtim. Araba yine eski halini alırken hızmı yavaşlatıp bana hayranlıkla bakan ikiliye baktım.
"Vay canına! Bir an kendimi aksiyon filmlerinde hissettim. Harikaydın."
Sırıtıp kafa salladım. Savaş konuşmazken elime telefonu alıp Süleyma'ı aradım. Tam konuşacağım anda dikiz aynasından arakaya gözüm kaydı.
"Siktir! Eğilim çabuk!!" dedim adamlar silahları çıkartıp ateş etmeye başlarken.
"Ne diyon Meyra?"
Süleyman'ın şaşkın ve sinirli çıkan sesine karşın acele ile konuştum.
"Aynı yol! B planı!" deyip telefonu kapattım.
"Ağğ..." diyen Sinan'la Savaş ona bakarken ben hızlanmaya başladım.
"Sinan? Sinan? İyimisin?"
Savaş'ın sesi bir o kadar kırgın ve üzgün çıkarken diğer yandanda arkadakileri mermi yağmuruna tutmuştu.
"Tekerlekleri patladı." dediğinde arkaya Sinan'ın yanına geçmişti bile.
"Sinan... O nasıl?"
"Omuzundan bu vurulmuş. İki kurşun yararası... " dedi ve tekrar kafasını Sinan'a çevirip ona itafen konuşmaya başladı.
"Sinan? Dayan ka-kardeşim."
"Sa-savaş-"
"Burdayım... Tamam mı benimle kal.."
"Meyra daha hızlı kullan şu arabayı!"
Dikiz aynasından Savaş'ı onaylayıp yolun kenarında bulunan tıra doğru ilerleyip içine girdim.
"B planın bumuydu?" dedi göz devirerek. Bende ona göz devirip aşağıya indim.
Süleyman kapıları kapattıp tırı hareket ettirirken içeri lambalar sayesinde loş bir ortam oluşmuştu. Hemen Sinan'ın yanına ilerleyip onu dışarı çıkmak için hamle yaptım. Savaş anlamazca bana bakarken onu aydınlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyra *Sadist Bir Kız* (Askıya Alındı)
Teen FictionMeyra Kutsay , adı gibi parlayan bir ışıktı o. Taki ailesinin bir depoda katledildiğini öğrenene kadar. O zaman değişmişti genç kız. O artık grıydi. Ne beyaz olacak kadar temiz ve masumdu. Ne de siyah olacak kadar asil... iki renk arasında kalmış...