LMG 6

1.7K 141 2
                                    

Kim taehyung pov

" Jungkook. Aku nak pergi tandas sekejap. Tadi suga hyung call aku katanya kejap lagi diorang sampai. Kau jangan risau eh. Aku dah tak ta-"

" Dah lah tu hyung klau nak pergi jelah. Tak yah nak bebel kat sini"

Aku tersenyum petak tengok jungkook mencebik. kyeopta~

Aku membasuh tangan selepas membuang hajat. Tanganku menyeluk poket dan mengeluarkan kertas yang jungkook bagi kat aku tadi. Aku masih tak faham apa maksud nombor kat kertas ni.

" 9 "

Bang~

" Terkunci lagi kat dalam tandas. Adoii..cam mana ni! Terpaksalah aku guna suara aku yang febless ni "

" Kim taehyung~ "

" Ye saya!" Yah pabo kim taehyung asal kau sambut huh! Mati aku klau juon japgi goda aku huhuhu..

" Kim taehyung rindu aku tak?"

" Tak! Kau saper huh! Baik kau kluar sebelum aku buka langkah "

Jin keluar dari tempat persembunyiannya dan berdiri hanya beberapa langkah depan aku.

" Langkah apa wahai taehyung? Langkah kau dah sedia nak mati ? Hahahaha~"

Creepy giler dia gelak. Nak terkucil aku tengok jin ni. Tak waras pun ada.

" Langkah seribu!!"

Aku berlari kearah pintu dan cuba memecahkan pintu guna badan aku yang muscle ni. Nasib aku memang malang hari ni Jin menarik kolar baju aku dari belakang sampai terkoyak baju aku. Belakang badan aku terasa pedih yang amat. Aku menendang Jin di perut dengan sekuat hati. Pisau ditangan Jin terlepas ke lantai dengan pantas aku mengambil pisau lalu menikam tepat di bahagian perutnya. Jin mendengus kesakitan.

" Matilah kau Jin! Sanggup kau siat kulit jungkook dan aku! Kau memang kejam!"

" Taehyung. T..to..long...aku...a..aku."

Air mata Jin gugur dengan deras. Aku memandang anak mata jin dengan dalam. Hyung apa maksud hyung!

" Hyung nak suruh aku tolong apa? Bunuh hyung eh?!"

Ppakk~

" Auch! Siapa yang pukul aku huh!"

" Berani kau bunuh aku eh! Padan muka kau"

" J..jin hyung? "

" Tak yah nak buat² terkejut ni dah kali kedua kita jumpa kan. "

" Hehehe..Baru nak berdrama. Hyung apa maksud hyung suruh tolong?"

Seokjin hyung memandang jin dengan tajam. Mereka berdua memandang antara satu sama lain
(drama ape kah -_-)

" Arghhh!!!!! "

" Jin.er..seokjin hyung!!! Gwanchana?"

" Ke..kepala..a..aku..ARGHHHH!!"

Bayangan seokjin hyung hilang dari situ. Aku memandang jin yang memandang aku dengan wajah berharap.

" Kim taehyung...tolong..aku..bebaskan aku dari si dia. "

" Maksud hyung! Siapa si dia tu?"

" Kau akan tahu juga taehyung. Mianhae"

Susuk tubuh jin hyung hilang dari situ dan pintu tandas dibuka oleh namjoon diikuti dengan suga hyung dibelakang.

" V!!! Badan kau kenapa n?"

[C] Let Me GoWhere stories live. Discover now